Hoi,
Hier ben ik terug , ik ben wel nooit echt ver weg geweest en ben wel af en toe posts blijven lezen van jullie .
Vorig jaar ongeveer had ik mijn zin om mijn girly zijde een beetje te laten voor wat het was .
Nu is het er terug maar precies sterker als voordien .(is er iemand die dezelfde ervaring kent?)
Mijn echtgenote heeft het nu volledig aanvaard , maar het moet wel blijven zoals het nu is .(ik heel blij )
Volledig overstappen ziet ze niet zitten maar ik ook niet .
liefs Veronique
update
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
- annalisa
- dagelijks aanwezig
Re: update
Ha Veronique.
Welkom terug van (even) weggeweest.
Leuk dat je vrouw jou vrouw zijn accepteert.
Ook ik heb wel eens geprobeerd mijn gevoelens weg te stoppen voor mijn vrouw,maar het effect was precies omgekeerd.
Mijn drang om mij om te kleden werd alleen maar groter.
Ook werd ik heel kort voor de kar.
Dus na een heel lang gesprek (en wat tranen) mijn garderobe weer uit de mottenballen gehaald.
En mag annalisa zich wanneer mijn vrouw het er ook mee eens is in volle glorie (met een smile op haar gezicht)zich vertonen.
Veel succes meid.
Groetjes van Annalisa
Welkom terug van (even) weggeweest.
Leuk dat je vrouw jou vrouw zijn accepteert.
Ook ik heb wel eens geprobeerd mijn gevoelens weg te stoppen voor mijn vrouw,maar het effect was precies omgekeerd.
Mijn drang om mij om te kleden werd alleen maar groter.
Ook werd ik heel kort voor de kar.
Dus na een heel lang gesprek (en wat tranen) mijn garderobe weer uit de mottenballen gehaald.
En mag annalisa zich wanneer mijn vrouw het er ook mee eens is in volle glorie (met een smile op haar gezicht)zich vertonen.
Veel succes meid.
Groetjes van Annalisa
-
- dagelijks aanwezig
Hoi Annalisa ,
Bedankt voor je antwoord .
Ik ben heel tevreden zoals het nu is. En ben heel blij hoe m'n echtgenote het heeft kunnen plaatsen .
ze was niet echt overdonderd want ze voelde dat aankomen ik heb dat heel stapsgewijs duidelijk gemaakt , en plots stond ik in vrouwelijke gedaante voor haar
m'n verhaal staat hier ergens nog .
buitenkomen als Veronique doe ik niet meer ,maar als ik in mannelijke kledij buiten kom ,en we zijn samen op stap
mag ik wel zijn wie ik wil zijn of dat nu de ene of de andere kant is maakt niet uit . Ik zorg er wel voor dat ik me niet te vrouwelijk gedraag .
Heb ik de juiste kledij niet aan, wel tot daar aan toe . ik wacht wel tot ik thuis ben .
Ik krijg zelfs al eens de opmerking als ik me te mannelijk gedraag ,zeg Testosterongeval ! het zal gaan zeker ik heb je liever andersom hoor .
dus voor iedereen forceer niets stapje voor stapje kom je er wel .
groetjes Veronique
Bedankt voor je antwoord .
Ik ben heel tevreden zoals het nu is. En ben heel blij hoe m'n echtgenote het heeft kunnen plaatsen .
ze was niet echt overdonderd want ze voelde dat aankomen ik heb dat heel stapsgewijs duidelijk gemaakt , en plots stond ik in vrouwelijke gedaante voor haar
m'n verhaal staat hier ergens nog .
buitenkomen als Veronique doe ik niet meer ,maar als ik in mannelijke kledij buiten kom ,en we zijn samen op stap
mag ik wel zijn wie ik wil zijn of dat nu de ene of de andere kant is maakt niet uit . Ik zorg er wel voor dat ik me niet te vrouwelijk gedraag .
Heb ik de juiste kledij niet aan, wel tot daar aan toe . ik wacht wel tot ik thuis ben .
Ik krijg zelfs al eens de opmerking als ik me te mannelijk gedraag ,zeg Testosterongeval ! het zal gaan zeker ik heb je liever andersom hoor .
dus voor iedereen forceer niets stapje voor stapje kom je er wel .
groetjes Veronique
Hallo Veronique,
Leuk dat jou relatie het volledig aanvaard. Respecteer zijn of haar gevoelens bij jouw travestie. Er zijn nog al wat T's die onmiddellijk met hun partner in travestie in bed willen. Dit schrikt de partner af.
Ik wens je veel geluk,
Coco
Leuk dat jou relatie het volledig aanvaard. Respecteer zijn of haar gevoelens bij jouw travestie. Er zijn nog al wat T's die onmiddellijk met hun partner in travestie in bed willen. Dit schrikt de partner af.
Ik wens je veel geluk,
Coco
-
- dagelijks aanwezig
Hoi Coco,
Dat wil ik niet ook .
het sexuele verloopt zoals gewoonlijk ,ik blijf achter alles gewoon haar man .
Dat wil ik niet ook .
het sexuele verloopt zoals gewoonlijk ,ik blijf achter alles gewoon haar man .