nieuwe naaldhakken kopen.

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Chantal123
daar ben ik weer

nieuwe naaldhakken kopen.

Bericht door Chantal123 »

Hallo, ik ben Chantal en ben op zoek naar iemand die me advies kan geven over naaldhakken.
ik heb een mooi paar op het vizier deze heeft 12 cm hakken. maar ik twijfel aan de hak hoogte omdat ik later samen met mijn vrouw wil gaan shoppen, vanuit dit standpunt weet ik niet of ik er goed aan doe om met 12 cm hakken te gaan shoppen mijn vrouw draagt hooguit 8 cm hakken. ik vind ze echt heel mooi en de prijs is ook goed 54,95 dat valt mee, mooie hoge lak schoenen, maar toch een middag shoppen tja dat wordt best heftig dan. ik heb deze hakken ook in 10 cm gezien iets goedkoper maar dan wel maar 10 cm. het enige is dat ik het daar wel een shopmiddag mee vol hou. ik hoop dat eer iemand is die mij wil adviseren alvast bedankt.Chantal123
pinkslipper
ForumFan

Re: nieuwe naaldhakken kopen.

Bericht door pinkslipper »

Als 1e wil wel kwijt dat ik meer van de ballerina's (of ballerina flatjes) bent, omdat ik ze persoonlijk vrouwelijker vind dan pumps.
Dat gezegd te hebben. Ik heb pumps hoor. My pride and jou pumps zijn Aurora pumps. Ik geloof dat ze ook 12cm zijn.
Uiteraard de mooiste pumps zijn van Christian Louboutin. Zeker nadat ik foto's zag van Linsey Sijmons
https://www.flickr.com/photos/87140780@N05/16822352516
Dus Christian Louboutin pumps staan op mijn bucket list. Maar ik dwaal af.

Kan je lopen op pumps? Ik kan het redelijk, maar ik ben niet gekke Henkie niet :wink:
M.a.w. denk om het aantal kilometers, loop rustig, neem rustpauzes en denk om je rug en je voeten.
Ik ben al 1.93 met naaldhakken erbij, ben ik al een reus. Op zich geen probleem, maar ik merk dat mijn lichaamshouding anders is.
Pumps (en zelfs ook ballerinas maar dan in mindere mate) is niet bepaald het gezondste schoeisel.

Indien je niet zoveel ervaring hebt met pumps, zou ik dan toch een mindere hoge hakhoogte nemen ipv het hoger op te zoeken.
Misschien is langzaam opbouwen wellicht beter. Dan kan je wel beweren, ja maar dan ik heb zoveel pumps.
Kan een vrouw genoeg schoenen hebben. Nee natuurlijk niet! Dus je zou de 10 cm kunnen kopen (en de 12 cm als gok nemen, later uitproberen).

Enfin. Zo denk ik erover. En ja ik ben schoenenverslaafd. Ik koop ze graag en verzamel ze graag. 8)
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Chantal123
daar ben ik weer

Dank je wel voor de reactie, Ja ik kan heel goed lopen op naaldhakken, ik vind het echt geweldig.
maar 'n middag shoppen op 12 cm is best heftig maar wel 'n uitdaging. ik kan natuurlijk ook de 10 cm hakken meenemen want als het een niet langer gaat dan omruilen kan ook. ik ben ook schoenverslaafde dus weet waar je het over hebt, maar hoger dan 12 cm ga ik niet.
ik draag graag naaldhakken die passen bij mijn stijl van kleden dat is het typetje directie secretaresse in mantelpakjes of broekpakken waar de naaldhakken zo mooi onder uit komen, in deze outfit voel ik mee super en echt (part time) vrouw.
Groetjes Chantal.
pinkslipper
ForumFan

Chantal123 schreef:Dank je wel voor de reactie, Ja ik kan heel goed lopen op naaldhakken, ik vind het echt geweldig.
maar 'n middag shoppen op 12 cm is best heftig maar wel 'n uitdaging. ik kan natuurlijk ook de 10 cm hakken meenemen want als het een niet langer gaat dan omruilen kan ook.
Ik zou zeggen. Wat let je. Niet geschoten is altijd mis. Ja toch.
Chantal123 schreef:ik ben ook schoenverslaafde dus weet waar je het over hebt
:D

Soms is het echt heel erg hoor. Het is zelfs zo dat ik enkele unieke ballerina's op het oog hebt. Niet in NL verkrijgbaar, dus dat wordt importeren. Hoe dan ook. Ik kan over schoenen wel uren praten. 8)
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Chantal123
daar ben ik weer

Hallo Think Pink, dank je. nou ik ben ook zo'n fanaat het is bij mij dat ik heel veel van die naaldhakken zie met verschillende prijzen, maar dat geeft niet ik hoef ook geen 100 paar. toch is voor mij de uiterste haakhoogte 12 cm verder wil ik niet gaan, daar kan ik op lopen, zelfs hardlopen en dan is het genoeg qua hoogte. mijn vrouw komt niet verder dan 8 cm wel leuk hoor maar het geeft haar het gevoel dat ze toch meedoet ze zei vanmiddag nog ga jij even op zoek naar rode lak pumps maar dan wel met 12 cm hakken. ze heeft 'n heel mooi rood broekpak voor me bestelt echt zo'n broekpak voor 'n zakenvrouw ik vind het een hele mooie set, ik zal haar een site laten zien waar lakpumps in heel veel kleuren te koop zijn en dan kijken wat ze ervan vind. ik ben zo erg blij met dit en heb al eerder tegen mijn zakenrelatie's gezegd dat ik de beste vrouw van de wereld heb.(er zijn er natuurlijk meerdere) maar voor mij is zij het. nou Think Pink, leuk je ontmoet te hebben op deze site, groetjes, Chantal.
pinkslipper
ForumFan

Chantal123 schreef:Hallo Think Pink, dank je. nou ik ben ook zo'n fanaat het is bij mij dat ik heel veel van die naaldhakken zie met verschillende prijzen, maar dat geeft niet ik hoef ook geen 100 paar. toch is voor mij de uiterste haakhoogte 12 cm verder wil ik niet gaan,
Toevallig kreeg ik nog te horen dat de nieuwe pumptrend (althans bij Omoda) dat het mid heels (ala 7 á 8 cm) gaan worden.
Dus eigenlijk loopt je vrouw mee met de trend :wink:
Chantal123 schreef:ze heeft 'n heel mooi rood broekpak voor me bestelt echt zo'n broekpak voor 'n zakenvrouw ik vind het een hele mooie set,
Als je wilt, zou je een foto van willen maken en op deze forum plaatsen. Kunnen we met z'n alle gaan kijken hoe mooi jouw broekpakkie is

Chantal123 schreef:ik zal haar een site laten zien waar lakpumps in heel veel kleuren te koop zijn
Welke site is dat, want ik ben natuurlijk heel benieuwd welke lakpumps je op je netvliezen heeft gezien.
Chantal123 schreef:nou Think Pink, leuk je ontmoet te hebben op deze site, groetjes, Chantal.
Enigzins gelijkwijs. 8) :)
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Chantal123
daar ben ik weer

hoi Think Pink ik zal onderaan de link plaatsen, maar nu even 'n wijntje samen met me vrouwtje groetjes Chantal.
http://www.silhouette.nl/
pinkslipper
ForumFan

Dank Chantal
Deze lijken mij idd wel erg leuk :oops: 8)
Afbeelding
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Chantal123
daar ben ik weer

Hallo Think Pink

dank je wel, deze zaak heeft ontzettend veel en geven heel goede service.
daar bij kan je ook naar de winkel gaan in Rotterdam alles wat op hun site staat is ook in de winkel.
de prijzen zijn goed en er word niet vreemd gekeken of je man of vrouw bent.
ik wil 'n paar rode met enkelbandjes die vind ik super mooi.en dat bij me nieuwe rode broekpak met naturel panty, mooie witte blouse maakt het geheel kompleet. ja ik ben echt tevreden. voor nu groetjes Chantal.
pinkslipper
ForumFan

Chantal123 schreef:er word niet vreemd gekeken of je man of vrouw bent.
Kijk dat vind ik wel mooi.

Als ik vrouwenschoenen koop dan gebruik altijd de excuus dat het kado is voor mijn vriendin. Ik pas de schoenen gewoon thuis, never nooit in een winkel. Ik kijk wel uit.
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Chantal123
daar ben ik weer

Hoi pinkslipper. ja voor zover heb ik daar ook moeite mee, maar online bestellen is toch ook goed, als je de maat weet is dat een goede oplossing.maar ik was met mijn vrouw aan het winkelen we waren bij Miss Etam en zagen daar iets heel leuks wij naar binnen en we werden geholpen door een verkoopster. terwijl mijn vrouw aan het passen was had ik een gesprek met de verkoopster. die had allang door dat ik buiten gewoon veel interesse heb voor de kleding. ze liet duidelijk weten dat dit niet vreemd was voor haar echt6 super gedaan door deze dame want naderhand zei mijn vrouw dat deze verkoopster heel goed door had hoe de vork in de steel zat. we hebben leuke kleding gekocht en ik heb het voordeel dat mijn vrouw en ik dezelfde maat hebben, maar de volgende keer vraag ik gewoon te mogen passen, deze verkoopster zit al meer dan 25 jaar in deze branche en heeft al heel veel meegemaakt, echt een lief mens en zeer zeker niet opdringerig het was een hele leuke ervaring. groet Chantal.
pinkslipper
ForumFan

Online bestellen is ook een uitkomst, met name vele schoenenmerken die alleen in het buitenland verkrijgbaar zijn.
Maar leuk verhaal van Miss Etam. Je moet het maar net treffen. Ondanks dat we hier in NL nogal liberaal zijn, wil dat nog niet zeggen dat iedereen liberaal is. De beste verkoper(sters) kunnen het geen barst schelen wat je koopt (ongeacht wie je bent en hoe je eruit ziet), zolang je maar betaalt.
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Chantal123
daar ben ik weer

Goedemorgen Think Pink

Ja was zeker een goede ervaring. we gaan daar zeker weer terug komen.
en online bestellen is inderdaad heel simpel. met de schoenen ook, die hebben we inmiddels ontvangen en vanwege de uitstekende hulp zijn ze perfect.ja gekocht in Rotterdam voor mij en mijn vrouw de zelfde. ja gaaf hoor en super mooi.vandaag hebben we gelegenheid op weer te stappen we gaan op de make up toer. gewoon weer even samen met mijn vrouw shoppen. nou Think Pink fijne dag en tot de volgende keer, Chantal.
pinkslipper
ForumFan

Chantal123 schreef:ik heb een mooi paar op het vizier deze heeft 12 cm hakken.
Maar om terug te komen op je verhaal. Heb je al besloten om ze alsnog te kopen. Of hou je toch maar op de 10cm.
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Chantal123
daar ben ik weer

Hallo Think Pink,

ik heb besloten te kopen, maar dan toch de 10 CM en heb deze inmiddels ontvangen. ja erg mooi hoor en het lopen gaat prima.
mijn vrouw wil ook niet hoger gaan dan 10 CM dus hebben we nu samen een zelfde paar. we zijn ook gezellig wezen shoppen en mooie make upjes gekocht binnenkort doen we dat nog 'n keer lekker samen tutten. nou Think Pink fijne dag en tot horens groet Chantal.
Plaats reactie