Geachte vriendinnen,
Is iemand bekend met Transgender Vacations? Dit is een Amerikaanse reis organisatie die zich inzet voor transgenders, Zij hebben nu een riviercruise
op de donau geplant, Ik zou daar graag mee willen gaan, maar ik weet niet hoe zoiets verloopt, vandaar mijn vraag.
Groetjes Florence
Vakanties
Moderator: Moderators
-
- ff weer wat posten
-
- ff weer wat posten
Re: Vakanties
Geachte vriendinnen,
Vele van jullie hebben mijn mailtje gelezen, maar niemand heeft de moeite genomen om te reageren, kan ik hier uit opmaken dat transgenders niet
geïnteresseerd zijn in het op vakantie gaan? uiteraard zijn alle suggesties welkom .
Groetjes Florence.
Vele van jullie hebben mijn mailtje gelezen, maar niemand heeft de moeite genomen om te reageren, kan ik hier uit opmaken dat transgenders niet
geïnteresseerd zijn in het op vakantie gaan? uiteraard zijn alle suggesties welkom .
Groetjes Florence.
Re: Vakanties
Natuurlijk zijn transgenders geïnteresseerd in vakanties, net als (bijna) iedereen.
Het feit dat je geen reacties krijgt op je bericht komt ten eerste omdat op dit forum bijna niemand reageert op berichten. En ten tweede zal waarschijnlijk niemand hier in NL/BE ervaring hebben met het Amerikaanse reisbureau.
Op hun website is anders voldoende informatie te vinden over de Donau-tocht. En anders kan je daar altijd vragen om meer informatie.
Het feit dat je geen reacties krijgt op je bericht komt ten eerste omdat op dit forum bijna niemand reageert op berichten. En ten tweede zal waarschijnlijk niemand hier in NL/BE ervaring hebben met het Amerikaanse reisbureau.
Op hun website is anders voldoende informatie te vinden over de Donau-tocht. En anders kan je daar altijd vragen om meer informatie.
A candle loses nothing by lighting another candle.