Prothese
Moderator: Moderators
Prothese
Wie weet een goede borstprothese? Ik heb zelf een tijdje geleden de Amoena Classic gekocht (niet de zelfklevende, volgens de verkoopster werkt dat niet bij een mannenhuid), ben er redelijk tevreden mee hoewel zij voor mijn gevoel steviger aanvoelt dan een echte borst en ook minder beweeglijk is/meegeeft bij bewegingen, maar een nadeel vind ik wel dat de prothese al na korte tijd (als je haar vaak draagt) slijtageverschijnselen vertoont, vooral de folie aan de achterkant gaat scheuren en de siliconenvulling gaat loslaten. Volgens de verkoopster is dit normaal en kun je een prothese hooguit 1 jaar dragen en moet je haar dan vervangen. Ik vind dit geen teken van kwaliteit en heb er toch een hoop geld voor betaald, dus ben wat dit betreft wel iets teleurgesteld. Wie weet een alternatief? Met of zonder tepel, deze is zonder.
- annalisa
- dagelijks aanwezig
Re: Prothese
Hoi Ellen.
Ik heb wel de zelfklevende protheses en deze bevallen mij bijzonder goed!!
Ik denk dat jou borsten sneller slijten omdat ze meer bewegen in jou bh.
Ik moet wel zeggen dat ik mij regelmatig scheer Dus geen beharing heb op mijn borst.
Als je een heel goed advies wil moet je eens kijken op een adverteerster op deze site.
Mijn ervaring is dat zij jou heel goed adviseert wat het beste bij jou past.
Gr Annalisa
Ik heb wel de zelfklevende protheses en deze bevallen mij bijzonder goed!!
Ik denk dat jou borsten sneller slijten omdat ze meer bewegen in jou bh.
Ik moet wel zeggen dat ik mij regelmatig scheer Dus geen beharing heb op mijn borst.
Als je een heel goed advies wil moet je eens kijken op een adverteerster op deze site.
Mijn ervaring is dat zij jou heel goed adviseert wat het beste bij jou past.
Gr Annalisa
- EvaLvanE
- ForumFan
- Contacteer:
In welke regio woon je, Ellen? Mijn eigen knopjes beginnen nu echt te ontluiken, dankzij hormonen. Ik heb hier nog een paar protheses liggen in staat van nieuw. Officieel cup B, maar voor het oog (vind ik) cup C.
Welkom op het forum overigens!
Welkom op het forum overigens!
Erger u niet. Verwonder u slechts.
- annalisa
- dagelijks aanwezig
Ik zoek nog een paar protheses voor s'nachts .Wat wil jij voor deze hebben eva?
- EvaLvanE
- ForumFan
- Contacteer:
Of deze zo geschikt zijn voor de nacht betwijfel ik, Annalisa. Ze wegen samen 1000 gram.
Ik heb er indertijd 200 euro voor betaald. Doe maar een redelijk bod.
Ik heb er indertijd 200 euro voor betaald. Doe maar een redelijk bod.
- annalisa
- dagelijks aanwezig
Hoi Eva.
Sorry dat ik zo laat reageer.Ik denk dat jij gelijk heb dat ze voor de nacht niet zo geschikt zijn.Dus ik hoop voor jou dat iemand anders ze graag wil kopen.Ik denk dat ik maar een afsraak gaat maken waar ik mijn borsten heb gekocht.Groetjes van Annalisa
Sorry dat ik zo laat reageer.Ik denk dat jij gelijk heb dat ze voor de nacht niet zo geschikt zijn.Dus ik hoop voor jou dat iemand anders ze graag wil kopen.Ik denk dat ik maar een afsraak gaat maken waar ik mijn borsten heb gekocht.Groetjes van Annalisa
- EvaLvanE
- ForumFan
- Contacteer:
Ze liggen netjes, schoon en goed verpakt in een doos en ooit maak ik er iemand gelukkig mee
Hallo Annalisa en Eva,
Bedankt voor de tips! Eva, bedankt voor het aanbod maar ik denk dat ze te klein zijn. Ik heb gekocht maat 100 wat overeenkomt met 85E. Het was trouwens niet Amoena, zoals ik schreef, maar Anita (hoop niet dat Amoena nu beledigd is ). Ik ga maar eens naar die adverteerster kijken die Annalisa voorstelde. Dames, bedankt!
Bedankt voor de tips! Eva, bedankt voor het aanbod maar ik denk dat ze te klein zijn. Ik heb gekocht maat 100 wat overeenkomt met 85E. Het was trouwens niet Amoena, zoals ik schreef, maar Anita (hoop niet dat Amoena nu beledigd is ). Ik ga maar eens naar die adverteerster kijken die Annalisa voorstelde. Dames, bedankt!
Ik heb nog een paar siliconen maat 85C liggen. Deze heb ik gekocht bij Travisage. Het zijn protheses die je in een BH moet dragen. Misschien is het iets voor jou.
gr Ellen
gr Ellen
Ik heb deze in Cup D en ben zeer tevreden,ze voelen echt en bewegen mee zoals gewone borstenEllenT schreef: ↑vr dec 06, 2013 12:42 Wie weet een goede borstprothese? Ik heb zelf een tijdje geleden de Amoena Classic gekocht (niet de zelfklevende, volgens de verkoopster werkt dat niet bij een mannenhuid), ben er redelijk tevreden mee hoewel zij voor mijn gevoel steviger aanvoelt dan een echte borst en ook minder beweeglijk is/meegeeft bij bewegingen, maar een nadeel vind ik wel dat de prothese al na korte tijd (als je haar vaak draagt) slijtageverschijnselen vertoont, vooral de folie aan de achterkant gaat scheuren en de siliconenvulling gaat loslaten. Volgens de verkoopster is dit normaal en kun je een prothese hooguit 1 jaar dragen en moet je haar dan vervangen. Ik vind dit geen teken van kwaliteit en heb er toch een hoop geld voor betaald, dus ben wat dit betreft wel iets teleurgesteld. Wie weet een alternatief? Met of zonder tepel, deze is zonder.
https://www.mariposawebshop.nl/componen ... Itemid=195
En ik heb ook deze Amoena plakstrips gekocht,kan je ze ook klevend dragen,een BH is wel aangewezen,ze plakken goed maar na een tijd lossen ze door zweten ze mijn D door het gewicht van 800 gram.
https://www.helpshop.be/aanbod/p/70823/ ... a%20co&i=1
Linda