Beetje afscheid

Algemeen

Moderator: Moderators

Joanne
ForumDiva 2000

Beetje afscheid

Bericht door Joanne »

Hallo Allemaal

Op de een of andere manier is het gevoel T te zijn langzaam aan het wegzakken de laatste tijd. Steeds vaker kijk ik in de spiegel en zie ik gewoon een vrouw. Een met nog wel een stevige baardgroei maar niettemin een vrouw. En als ik hier lees dan moet ik eerlijk zeggen dat de meeste onderwerpen mijn interesse niet meer opwekken. ook heb ik het gevoel niet veel meer bij te dragen in de discussies. Kennelijk heb ik de meeste T specifica er al uitgegooid en dat heeft me veel goed gedaan. Maar ik heb geen inspiratie meer om nieuwe leuke onderwerpen aan te snijden en dat is in mijn geval een goed teken. Net als in mijn Dagboek schrijf ik vaak alleen als ik mij slecht voel of als ik in de knoop lig met mijzelf. Ik heb dan ook besloten een beetje minder actief te worden hier. The real world ligt open voor me en ik ga daar flink gebruik van maken. (hehehe was ik al een tijdje mee begonnen) Ik zal nog wel meelezen af en toe dus als iemand een keer een hele dringende vraag heeft kan ie me altijd aanspreken of PB-en maar voor de rest hou ik er even een tijdje mee op. Rest mij nog iedereen hier heel hartelijk te bedanken voor het luisterend oor en voor de vele leuke (soms ook minder leuke) gesprekken die ik nooit zal vergeten. Er ligt een behoorlijk belangrijk stuk van mijn ziel hier en ik hoop, zelfs als ik niet actief meer mee doe daar anderen nog een stukje mee te helpen. Dat is mijn achterliggende gedachte geweest om hier te schrijven. (naast de zelfhulp functie die het voor mij heeft gehad) Mensen bedankt en het ga je goed.
Als het nodig is weten jullie me te vinden maar voor nu ga ik lekker mijn vleugels uitslaan. 8) :D 8) :D 8) :D 8) :D 8)
Leonie
ForumFan

Bericht door Leonie »

Hoi Joanne

ik ben zelf nog niet zo heel lang redelijk actief hiero. maar met je 1236 berichtjes ben je toch wel de meest prominente persoon op dit forum lijkt me zo. soms lijk je een beetje de al wetende diva op het forum.... :wink:

jammer dat je weg gaat want ik had best nog wel een hoop van je kunnen leren denk. maar toch goed dat je nu weer kan beginnen met een goed leven.

liefs,
leonie
Isabelle Raulin dAymeries
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Isabelle Raulin dAymeries »

Hee Joanne,

Jammer, maar terecht: je prioriteiten zullen nu wel wat anders liggen, met een nieuw leven om op te bouwen.

Dank voor je bijdrage hier: het blijft waardevol als voorbeeld.

Isabelle
Get over it.
patricia^^
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door patricia^^ »

Hoi Joanna

Ik je ken je gevoel en :o weet dus ook hoe je voelt 8)
voel me niet veel anders, Al heb ik geen ongewenste haargroei :wink:
de diagenose was T, en daar hebben ze in het Vu wat aan gedaan
en nu is er maar een diagenose en dat is vrouw
Lieverd wees vrouw dus gewoon je zelf , en geniet ervan
dat doet deze dame ook :D :) :lol:

groetjes en we zien me kaar vast wel weer
Patricia
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Beste Joanna,

ER is en tijd van komen en een tijd van gaan. De tijd van gaan is nu voor jou gekomen. Je heb gelijk, spread you wings en maak er een ontzettend leuke tijd van.

Bedankt voor je bijdrage en heel veel plezier.

Leef gelukkig en gezond dan komt de rest vanzelf.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Lieve Joanna,

Dat is de bedoeling, denk ik, van deze site, en jouw bijdragen zijn niet alleen voor jou maar voor vele anderen zeer waardevol geweest.

Als je maar onthoudt, dat www.travestie.org niet alleen voor travestieten, transgenders en transseksuelen is, maar ook voor iedereen die open voor hen staat, dus ook voor een vrouw zoals jij.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Lieve Joanne,
We zijn het niet altijd eens geweest (nu ik er zo over nadenk eigenlijk maar heel weinig :wink: ) en toch was je een onmisbare schakel in de diverse discussies. Dat je nu kiest voor het vrouw-zijn, begrijp ik. Dat je vindt dat je daarmee in het forum niet meer op je plaats bent, begrijp ik niet. Zoals Leonie al verwoordde: men kan nog een hoop van je leren.

Niettemin heb ik respect voor je beslissing. En ik spreek de hoop uit dat je niet alleen jezelf en je vrouw-zijn centraal zult zetten maar ook alle anderen die daarmee te maken krijgen voor vol zult willen aanzien. Met al hun (soms beperkte) invulling van hun wereldbeeld, hun eigen normen en waarden en hun houding jegens voormalige T*'s. Wapen je daartegen met humor en relativisme en hou je verre van cynisme. Lijkt me het beste advies.

Meis, ik heb je zien veranderen en ik hoop dat het alleen maar bergopwaarts mag blijven gaan met je,
Lieverd, het ga je goed. Afbeelding
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Paula
Eredivisie

Bericht door Paula »

Hoi Joanne,

Net als mijn voorgangsters betreur ik je beslissing. Begrijpen doe ik het ook, maar hoop stiekum toch dat je terug komt. Misschien is dit slechts een fase ..... (wishfull thinking ?).

Goed kennen wij elkaar niet, maar respect heb ik zeer zeker voor jou. Je hebt twee heel moeilijke fases doorstaan. Iedere fase op zich is voor menig persoon al een 'bottleneck'. Daarom vooral mijn oprechte complimenten voor jouw doorzettingsvermogen.

Bovendien heb je een goed stel hersens en weet je de mensen te prikkelen. Ik was altijd benieuwd naar jouw standpunt in zaken. Vooral daarvoor mijn dank. En dit geeft ook meteen aan op wat voor vlak ik je bijdrages zal missen.

Je schreef het al, dit is geen (definitief) afscheid, en daarom hoop ik je toch nog vaak (virtueel) tegen te komen.

Liefs, Paula.
"I love the way you walk. I love the way you talk. But please shut up !"
Maiden

Re: Beetje afscheid

Bericht door Maiden »

He Joanne,

ook al kennen wij elkaar verder niet, ik wens je toch het allerbeste. :lol: 8) :o :lol: 8) :o :lol: 8) :o

Maiden
Franciska
ForumFan

Bericht door Franciska »

Hoi Joanne,

Ik weet eerlijk gezegt niet goed hoe ik het onder woorden moet brengen.
Maar ik denk dat de beste vergelijking is dat ik het gevoel heb afscheid te moeten nemen van een grote zus.

Ik zal vermoedelijk over een jaar of drie, vier op zo'n zelfde soort punt komen denk ik.

Groetjes en liefs,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Jessie
dagelijks aanwezig

Bericht door Jessie »

Hoi Joanne,

Jammer dat je weg gaat kun je niet heel af en toe eens om een hoekkie mee kijken en toch nog iets van je laten horen??

Er zijn toch nog wel genoeg mensen die van je willen leren en kunnen leren toch...

Wie weet do you have a come back in the future...:-)

Ik wens je vanaf deze kant toch in ieder geval succes verders in je leven en maak er wat van het is je gegunt..

Heel veel liefs Jessie....
transcommunity-girl2
ForumFan

Bericht door transcommunity-girl2 »

gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties en ik zit ze hier ook een beetje met traantjes in mijn ogen te lezen. het is ook niet dat ik mij hier als gewezen T/ gewone vrouw niet op mijn plek voel maar ik ben gewoon veel met andere dingen bezig en dan ontbreekt me de tijd en fut om hier nog actief mee te doen. En denk maar niet dat ik dit alles hier vergeet hoor........ Ik ga voor mijn werk ook computeren dus ik zal altijd wel een blikje naar binnen werpen hier. Er staat ook nog steeds een trav.org party op mijn verlanglijstje misschien leuk dat eens in de GOGONUTS te doen hier in Lelystad. Dan ben ik zeker van de partij.....

Nou toedels allemaal en remember, BiG DiVa is W@tching U :D
Leonie
ForumFan

Bericht door Leonie »

Joanne schreef:Dank jullie wel voor jullie lieve reacties en ik zit ze hier ook een beetje met traantjes in mijn ogen te lezen.
SSSOOOOOOOO LIEFFFFFFFFFFF :wink:
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Joanne, je was en bent nog steeds een echt boegbeeld hier op de site. We zullen je heel hard gaan missen, dat weet ik wel heel zeker. Maar van de andere kant begrijp ik je beslissing, je bent nu een echte vrouw. Toch ben je altijd welkom hier.
Ik ben nu niet wat je noemt een godsdienstig type maar in de bijbel praat men over de verloren zoon die terugkeert naar zijn familie. Wij zijn en blijven je familie, wees jij nu eens regelmatig de verloren dochter die af en toe eens gedag komt zeggen.
We zullen je missen, meis. Het ga je goed.

Zeker geen vaarwel maar tot 'schrijfs',

Het is altijd een beetje triest om afscheid te nemen van een goede vriendin dus, :cry: :cry: :cry: :cry:

Maar het is ook een hele opluchting te weten dat ze de juiste weg heeft gekozen en geslaagd is in haar leven, so :D :D :D :D

Zo voel ik mij nu. Happy en droef tegelijk.

Allerliefste groetjes en een dikke knuffel,
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Plaats reactie