Vraagje over panty
Moderator: Moderators
Vraagje over panty
Hallo allemaal,
Ik draag graag panty's als ik mij verkleed als vrouw, dit doe ik omdat ik het mooi vind. Een probleem, ik ga er niet mee naar buiten en heb dus ook niet de behoefte om mijn benen te scheren. Mijn moeder heeft een panty die ik soms wel is aantrok die huidskleurig was maar al mijn beenhaar verdween. Weten jullie hoe ik zo'n panty kan vinden? Volgens mij heeft het iets met denier te maken en met de dikte van de panty. Iemand ervaring?
Ik zou graag bijvoorbeeld alleen zo'n huidskleurige panty willen dragen of er nog een lichte bruine panty overheen doen. Is dit een goede oplossing als je alleen privé crossdressed en je beenhaar echt niet wilt scheren?
Bedankt voor het lezen!
Groetjes Catulus
Ik draag graag panty's als ik mij verkleed als vrouw, dit doe ik omdat ik het mooi vind. Een probleem, ik ga er niet mee naar buiten en heb dus ook niet de behoefte om mijn benen te scheren. Mijn moeder heeft een panty die ik soms wel is aantrok die huidskleurig was maar al mijn beenhaar verdween. Weten jullie hoe ik zo'n panty kan vinden? Volgens mij heeft het iets met denier te maken en met de dikte van de panty. Iemand ervaring?
Ik zou graag bijvoorbeeld alleen zo'n huidskleurige panty willen dragen of er nog een lichte bruine panty overheen doen. Is dit een goede oplossing als je alleen privé crossdressed en je beenhaar echt niet wilt scheren?
Bedankt voor het lezen!
Groetjes Catulus
''Wees elkaar niets schuldig, behalve liefde, want wie de ander liefheeft heeft de gehele wet vervuld''
Romeinen 13:8
-
- dagelijks aanwezig
Re: Vraagje over panty
Waarom zou je je benen niet ontharen?
Omdat ik dat niet wil, er is geen rede voor. Ik wil gewoon mijn beenhaar behouden.
''Wees elkaar niets schuldig, behalve liefde, want wie de ander liefheeft heeft de gehele wet vervuld''
-
- dagelijks aanwezig
Ik vroeg het me af omdat je aangeeft jezelf als "vrouw" te kleden. Vrouwen hebben namelijk geen behaarde benen.
Nee precies, ik snap hem wel. Maar ik kleed me alleen thuis als vrouw, vandaarTransvrouw schreef: ↑wo jan 16, 2019 10:27 Ik vroeg het me af omdat je aangeeft jezelf als "vrouw" te kleden. Vrouwen hebben namelijk geen behaarde benen.
-
- dagelijks aanwezig
Wat je panty vraag betreft, zou je je licht eens op kunnen doen bij de HEMA. Die verkopen de beste (casual) panty's van Nederland.
Als je boven de 1.85 m bent kun je het beste voor maat 48-52 gaan. Die hangen doorgaans onderaan het rek.
Als je boven de 1.85 m bent kun je het beste voor maat 48-52 gaan. Die hangen doorgaans onderaan het rek.
de dikte/sterkte van een panty wordt inderdaad uitgedrukt in denier. hoe lager het getal, hoe dunner/kwetsbaarder de panty. het begint (bij mijn weten) bij 5 denier en loopt op tot 200 denier
Tja, waarom zou je je benen niet scheren.?
Voelt lekker glad en zacht aan.
Dan een mooie dunne panty aan, dat voelt altijd zo prettig. Het sluit gewoon aan als een 2e huid.
Maar ik snap het wel..
Als je naar het zwembad of strand of voetbal gaat valt dat natuurlijk op.
Hmmmm... dilemma.!
Ik ben nu 40 en ga toch niet zwemmen.. Hihi
Succes ermee
Voelt lekker glad en zacht aan.
Dan een mooie dunne panty aan, dat voelt altijd zo prettig. Het sluit gewoon aan als een 2e huid.
Maar ik snap het wel..
Als je naar het zwembad of strand of voetbal gaat valt dat natuurlijk op.
Hmmmm... dilemma.!
Ik ben nu 40 en ga toch niet zwemmen.. Hihi
Succes ermee
-
- dagelijks aanwezig
Nogal iets om je voor te schamen anno 2019. :D
- annalisa
- dagelijks aanwezig
Gewoon lekker scheren Hoeveel wielrenners scheren de benen.
Dus niets om je eigen druk over te makenEn zoals Cindy zeg het is een heerlijk gevoel.
Dus niets om je eigen druk over te makenEn zoals Cindy zeg het is een heerlijk gevoel.
-
- dagelijks aanwezig
Zeker de eerste week. Net alsof je met je benen in een emmer water staat 😜
-
- is nieuw hier
- Contacteer:
Het maakt toch niet uit of ze, haar beenhaar nu niet of wel scheert! Dat staat toch los van haar vraag?
Als ze dat niet wil is het haar goed recht!
Zelf vind ik het ook heerlijk om met pasgeschoren gladde beentjes panties te dragen...
Als ze dat niet wil is het haar goed recht!
Zelf vind ik het ook heerlijk om met pasgeschoren gladde beentjes panties te dragen...
Als je de benen niet wilt of kunt scheren is dat aan jou.
Dus...
Hoe dikker de panty, hoe meer deze verbergt.
Zoek een panty van 40denier of meer en deze zullen de haren grotendeels verhullen.
Dus...
Hoe dikker de panty, hoe meer deze verbergt.
Zoek een panty van 40denier of meer en deze zullen de haren grotendeels verhullen.
-
- is nieuw hier
Dat niet alleen,
Zij vraagt iets over benen bedekken en krijgt antwoord dat zij haar benen moet scheren omdat vrouwen geen harige benen hebben.
Da's geen antwoord op haar vraag en ook nog eens niet waar!!
Nog los van het feit dat ik het niet nodig vind om een zienswijze op te dringen aan een ander.