Hallo allemaal,
Ik woon nog bij mijn ouders (dit is waarschijnlijk het laatste jaar). Mijn ouders weten niet van mijn crossdress praktijken af, en dit wil ik graag zo houden. Ik heb 1 bak en 2 tassen met kleding. Dit ligt nu onder mijn bed maar dit is niet echt een goede plek om kleding verstoppen. Hebben jullie nog tips of ideeën hoe je het beste kleding kan verstoppen
Voor de duidelijkheid: Mijn ouders inlichten is iets wat ik niet wil.
Groetjes x
Advies: kleding verstoppen
Moderator: Moderators
Advies: kleding verstoppen
''Wees elkaar niets schuldig, behalve liefde, want wie de ander liefheeft heeft de gehele wet vervuld''
Romeinen 13:8
-
- ff weer wat posten
Re: Advies: kleding verstoppen
Hoi .. het is erg vervelend maar wij hebben allemaal meegemaakt.. er zijn tegenwoordig klein koffers te koop bij action en daar kan je een hangslot er op doen , dat is ook niet zo gek , je ouders moet ook begrijpen dat wat in je kamer is, is ook prive .
Veel suc6
Veel suc6
Re: Advies: kleding verstoppen
Thanks! Daar ga ik eens naar kijken!Excalibur212 schreef: ↑zo apr 28, 2019 14:07 Hoi .. het is erg vervelend maar wij hebben allemaal meegemaakt.. er zijn tegenwoordig klein koffers te koop bij action en daar kan je een hangslot er op doen , dat is ook niet zo gek , je ouders moet ook begrijpen dat wat in je kamer is, is ook prive .
Veel suc6
''Wees elkaar niets schuldig, behalve liefde, want wie de ander liefheeft heeft de gehele wet vervuld''