Wat heb jij nu aan ?
Moderator: Moderators
Re: Wat heb jij nu aan ?
Tja, dat soort weer vraagt er toch gewoon om
Ik hoop dat je ervan genoten hebt!
Ik hoop dat je ervan genoten hebt!
-
- dagelijks aanwezig
Tja dames, Beetje jaloers dat jullie zo heerlijk kunnen genieten.
IK loop nu -laat op de avond- gewoon in nachtjapon met huispak er overheen. Inderdaad, sloffen ook nog.
Make up? nee, zelfs overdag alleen maar een beetje lippenstift. Geen zin meer om meer moeite te doen.
Maar méér vrouw kan ik toch niet worden dan ik nu ben. Ik ben geen deeltijdvrouw.
En dan na heel wat jaren telt gemak méér, ipv leuk, spannend sexy.
En nu ik zo terug lees bedenk ik dat bovenstaande niets meer of minder weergeeft zoals een gewone vrouw zou zijn.
Maar toch wel jammer dat dan blijkt dat het ondeugende, spannende er echt wel vanaf is.
groetjes
IK loop nu -laat op de avond- gewoon in nachtjapon met huispak er overheen. Inderdaad, sloffen ook nog.
Make up? nee, zelfs overdag alleen maar een beetje lippenstift. Geen zin meer om meer moeite te doen.
Maar méér vrouw kan ik toch niet worden dan ik nu ben. Ik ben geen deeltijdvrouw.
En dan na heel wat jaren telt gemak méér, ipv leuk, spannend sexy.
En nu ik zo terug lees bedenk ik dat bovenstaande niets meer of minder weergeeft zoals een gewone vrouw zou zijn.
Maar toch wel jammer dat dan blijkt dat het ondeugende, spannende er echt wel vanaf is.
groetjes
Ik zie het zo: Alles heeft een keerzijde.DJ Anti-Testo schreef: ↑ma jun 17, 2019 23:22 En nu ik zo terug lees bedenk ik dat bovenstaande niets meer of minder weergeeft zoals een gewone vrouw zou zijn.
groetjes
Anderen zullen jaloers op jou zijn omdat zij de mogelijkheid niet hebben of durven pakken om fulltime "en femme" te zijn.
Het is eigenlijk nooit goed!
Maar in alle eerlijkheid, ik heb momenteel wel een balans gevonden die voor mij werkt.
En dat weet ik wel te waarderen, en genieten doe ik er zeker van!
Groetjes,
Deca.
Ik had vandaag ook kort wat ''vrouwen''kleren aan. Mijn ouders zouden al snel na mij thuis komen.
Ik had een skinny jeans met zwarte enkellaars (met gemiddelde hak)
Een zwarte bh, met een zwarte body erboven, daarboven een witte blouse en daarboven een zwart, lang vest
Ik kan niet wachten totdat ik op mijzelf woon...
Ik had een skinny jeans met zwarte enkellaars (met gemiddelde hak)
Een zwarte bh, met een zwarte body erboven, daarboven een witte blouse en daarboven een zwart, lang vest
Ik kan niet wachten totdat ik op mijzelf woon...
''Wees elkaar niets schuldig, behalve liefde, want wie de ander liefheeft heeft de gehele wet vervuld''
Romeinen 13:8
Ik kan mij voorstellen dat het frustrerend moet zijn om iedere keer maar op uw hoede te zijn om te zien of er iemand thuiskomt.
Maar toch nog even "en femme" geweest, wat er leuk uitgezien moet hebben.
Deca
Oh ja, dat begrijp ik helemaal, Catulus. Superirritant dat je niet de vrijheid hebt om gewoon de hele dag en femme rond te kunnen lopen. Ik weet nog wel van vroeger hoe angstig het was wanneer je ouders ieder moment thuis konden komen...
Nou ja, ik kan het ook niet de hele dag: sociale verplichtingen enz.
Zelf hou ik het simpel vandaag: roze top en blauwe rok. Moet echt een keer gaan winkelen voor een leuk zomerjurkje... Ook al heb ik al zoveel kleren!
Nou ja, ik kan het ook niet de hele dag: sociale verplichtingen enz.
Zelf hou ik het simpel vandaag: roze top en blauwe rok. Moet echt een keer gaan winkelen voor een leuk zomerjurkje... Ook al heb ik al zoveel kleren!
Het is vervelend maar ik weet zeker dat de toekomst wat moois voor mij in petto heeft
''Wees elkaar niets schuldig, behalve liefde, want wie de ander liefheeft heeft de gehele wet vervuld''
Weer even kort alleen thuis dus ik heb weer een outfit geprobeerd
Een huidskleurige panty met een zwart rokje en wit shirt met daarover een spijkerblousje zonder mouwen
Ziet er uit als een leuke set, ohja en afgemaakt met witte sneakers
Een huidskleurige panty met een zwart rokje en wit shirt met daarover een spijkerblousje zonder mouwen
Ziet er uit als een leuke set, ohja en afgemaakt met witte sneakers
Sounds good!
Maar ik vind rokjes of jurkjes met panty/kousen sowieso wel erg leuk.
Kan je eigenlijk niet fout mee gaan!
Inderdaad, zolang het maar jouw stijl is. Sommige dingen staan gewoon niet zo goed. Ik heb nu een zwarte pliseerok en zwart topje aan. Dat kan wel goed. Ook al moet ik me zometeen omkleden, omdat ik ergens heen moet. Maar nu even nog wat zonnestraaltjes meepakken en femme
- RamonaAdmin
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Een actieve topic die de 40ste pagina in gaat ...
We gaan deze topic sluiten en kunnen verder in "Wat heb jij nu aan? (deel 2)".
We gaan deze topic sluiten en kunnen verder in "Wat heb jij nu aan? (deel 2)".