Wat heb jij nu aan? (deel 2)
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
Re: Wat heb jij nu aan? (deel 2)
Had natuurlijk leuker geweest als het een foto van jezelf in die jurk was geweest.
- annalisa
- dagelijks aanwezig
Zou idd leuker geweest zijn Ben er alleen een beetje huiverig voor om deze te plaatsen
-
- dagelijks aanwezig
Waar ben je bang voor. Ik ben ook gewoon herkenbaar.
Ik heb vandaag een bodycon jurkje aan met horizontale strepen, maar omdat ik hem iets te kort vond heb ik er een spijkerrokje overheen gedaan...
''Wees elkaar niets schuldig, behalve liefde, want wie de ander liefheeft heeft de gehele wet vervuld''
Romeinen 13:8
Romeinen 13:8
Blauw Ladress jurkje, donkerblauwe panty, lage navyblauwe sneakers . ik weet ff niet hoe ik een afbeelding invoeg
-
- dagelijks aanwezig
Foto's invoegen is niet moeilijk, je kunt ze hier alleen niet rechtstreeks uploaden. Je zult ergens op internet een plek moeten hebben, waar je een foto van jezelf kunt neerzetten. Om die foto op dit forum zichtbaar te maken, moet je de URL (het adres van de afbeelding) invoegen in je topic op dit forum. De foto's die jullie van mij zien, staan op mijn website. Online fotoalbums zijn er legio. Voorwaarde is wel dat je de foto direct kunt benaderen zonder dat je eerst moet inloggen, anders werkt het niet. Ook moet je tijdens het invoegen de letter S van https:// verwijderen uit het adres van de foto en wijzigen in http:// en moet onderaan bij opties in het tekst invoerveld BBCode NIET aangevinkt staan Klinkt moeilijk, is het niet.
Beste Anne,
ik lees dat jij een website hebt. Is deze toegankelijk? Ik zou dolgraag meer van je foto's zien en bewonderen.
Sorry als dit een ongepaste vraag zou zijn.
Groetje,
Greet
ik lees dat jij een website hebt. Is deze toegankelijk? Ik zou dolgraag meer van je foto's zien en bewonderen.
Sorry als dit een ongepaste vraag zou zijn.
Groetje,
Greet
Outfit Of Today:
Zwart kokerjurkje,
Zwarte panty
Zwarte pumps net een wikkelbandje rond de enkels.
Zwart kokerjurkje,
Zwarte panty
Zwarte pumps net een wikkelbandje rond de enkels.
Mooi!
Ziet er goed uit, meis.
-
- ff weer wat posten
Wat een leuk foto's
-
- dagelijks aanwezig
Leuk, goed bezig!
Dank voor de leuke reacties. De foto's zijn helaas wat ouder en zijn op een voor mij speciale dag gemaakt. Het was de allereerste keer dat ik "naar buiten" ging. De foto's zijn gemaakt door mijn toenmalig leidinggevende. We zijn samen een paar keer op stap geweest.
-
- dagelijks aanwezig
2013 zag ik? Als je een nieuwe maakt, kun je wel mooi het verschil zien. Als ik een foto van mezelf uit 2013 erbij pak, herken je mij niet terug. 😃
Mocht je nog een fotograaf zoeken, ik weet er nog wel één 😉
Mocht je nog een fotograaf zoeken, ik weet er nog wel één 😉