Hoe heb je nickname bedacht.
Moderator: Moderators
Hoe heb je nickname bedacht.
We hebben allemaal als travestiet / transgender onszelf een vrouwennaam / nickname gegeven. Ik heb zelf gezocht naar een vrouwennaam die met de dezelfde voorletter begint als mijn echte naam. Er is een periode geweest dat ik heb overwogen om als vrouw verder door het leven gaan, (achteraf gezien is het in mijn situatie maar goed dat ik het niet heb gedaan) wilde ik per se een naam hebben waarbij ik dezelfde voorletters kon blijven gebruiken als ik eventueel een geslachtsoperatie zou hebben ondergaan. Zo ver is het dus niet gekomen. Vandaar mijn keuze. Hoe heb jij jouw naam bedacht?
Re: Hoe heb je nickname bedacht.
Lieve hester
Gewoon een leuk troetelnaampje verzinnen wat een prettig en ondeugend gevoel geeft.Niet te zwaar aan tillen
Liefs
Oinke
Gewoon een leuk troetelnaampje verzinnen wat een prettig en ondeugend gevoel geeft.Niet te zwaar aan tillen
Liefs
Oinke
Gewoon mijn favoriete kledingwinkel...
Ik zocht via google wat mensen een naam voor een slet vinden
door mijn omgeving werd ik soms al Jack genoemd, dat lag dicht bij mijn eigen naam, vandaar was het een kleine stap naar Jacky.
Van kleins af aan was ik al gefascineerd door Jacky Kennedy dus daar lag ook al een link. Nu is Jacky zo eigen geworden..
Van kleins af aan was ik al gefascineerd door Jacky Kennedy dus daar lag ook al een link. Nu is Jacky zo eigen geworden..
liffe is beautiful
Gewoon een extra e achter ikn naam gezet. Soms is het leven simpel vaak niet hahaha
~ De grootste uitdaging is om jezelf te zijn in een wereld waarin iedereen probeert je iemand anders te laten zijn ~
-
- ForumFan
dat heb ik bedacht door dat ik heel graag als man pantys draag , pantyboy
Twee vriendinnen hebben me afzonderlijk van elkaar Joline genoemd, dus dat leek me wel een geschikte naam.
Als twee mensen dit onafhankelijk van elkaar roepen is het geen toeval meer hé?!
Ga ik er wel vanuit dat beide dames weten van de jurkjes, anders speelt er wellicht ook nog iets anders en heeft jouw mannelijke kant ook flink vrouwelijke trekjes
Haha! Nee, ze weten van mijn kledingkeus, hoor! Vandaar dat ze met Joline op de proppen kwamen
Hallo
Mijn vrouw heeft mij mijn naam gegeven toen zij besloot dat ik in en rond het huis in lingerie en dames kleding moest lopen waar ik heel blij mee ben
Mijn vrouw heeft mij mijn naam gegeven toen zij besloot dat ik in en rond het huis in lingerie en dames kleding moest lopen waar ik heel blij mee ben
Ik heb de 1e letter van mn naam genomen en daar lynn achter gezet.
Ik hou van witte chocolade en was over chocolade bezig met een vriendin.
Die pralines heten “Manon” en m’n vriendin zei das een goeie naam voor je alterego.
Nu heb ik nog 3 vriendinnen die Manon kennen, het bekt lekker en ik vind het een mooie naam.
Ik heb zelfs een familienaam
Liefs Manon
Die pralines heten “Manon” en m’n vriendin zei das een goeie naam voor je alterego.
Nu heb ik nog 3 vriendinnen die Manon kennen, het bekt lekker en ik vind het een mooie naam.
Ik heb zelfs een familienaam
Liefs Manon
Ik heb de naam van mijn vrouw gekregen
Toen ik vertelde van mijn voorliefde voor lingerie en dames kleding
Nu loop ik er altijd thuis als vrouw rond soms sexy vrouw soms als sexy slet inmiddels kast vol kleding en schoenen en 3 lades vol.met lingerie
Groetjes miley
Toen ik vertelde van mijn voorliefde voor lingerie en dames kleding
Nu loop ik er altijd thuis als vrouw rond soms sexy vrouw soms als sexy slet inmiddels kast vol kleding en schoenen en 3 lades vol.met lingerie
Groetjes miley