Make-over

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Joline
dagelijks aanwezig

Make-over

Bericht door Joline »

Hoi dames!

Hebben jullie ooit een make-over met photoshoot laten doen? Ik kan nu zeggen dat het echt de moeite waard is!

Vorig jaar ging ik samen met een vriendin een weekje naar Madrid. Ik had zitten zoeken wat er allemaal te doen was en kwam er achter dat er ook crossdressing services waren. Ik zei dat tegen die vriendin en zei reageerde met: "Als je dat wilt moet je dat gewoon doen! Er is toch niemand die je daar kent!"

Dus de stoute schoenen aangetrokken en een make-over geboekt bij Dafni Girls: drie outfits + photoshoot. En omdat het kon meteen ook aangegeven dat ik ook een deel van de shoot buiten op straat wou doen.

De meiden van Dafni Girls zij echt engeltjes! Meteen bij binnenkomst was ik al helemaal op mijn gemak (ook al was ik behoorlijk zenuwachtig). Het was ook heel gezellig. Lekker zitten keuvelen terwijl ze me aan het optutten waren, grapjes lopen maken... en toen de onthulling...

Een ongelofelijk moment! Ze haalden de cover van de spiegel en ik zag een vrouw die naar me terug keek! Ik had even wat tijd nodig om dat te verwerken. Normaal wanneer ik mezelf helemaal opmaak zie ik toch nog behoorlijk wat van de man, maar bij hen was het echt compleet een dame!

Dus daarna de shoot. De eerste outfit gewoon binnen om er even in te komen en de volgende twee gewoon op straat! Ik was zoveel met de shoot bezig dat ik me ook niet zo druk maakte over wie het nu daadwerkelijk zag. Het was zalig, ook al deden mijn enkels op gegeven moment wel pijn van de hoge hakken :)

Nu heb ik dus mooie foto's van Joline op vakantie in Madrid!

Liefs!
Marina_ae
dagelijks aanwezig

Re: Make-over

Bericht door Marina_ae »

Klinkt als een topdag.
Is je profielfoto daar gemaakt?
Joline
dagelijks aanwezig

Bericht door Joline »

Marina_ae schreef: za aug 05, 2023 21:12 Klinkt als een topdag.
Is je profielfoto daar gemaakt?
Hoi Marina,

Het was ook een topdag! Ik heb er ontzettend van genoten :wink:

Mij profielfoto is inderdaad daar gemaakt. Nu nog zelf leren hoe ik mijn make-up ook zo krijg :)

Liefs!
Marina_ae
dagelijks aanwezig

Bericht door Marina_ae »

Ziet er uit als een vrolijke, mooie outfit. Heel kleurrijk!

Zelf heb ik me eens laten helpen door een visagiste; opmaken met uitleg.
Veel ben ik alweer vergeten; goede reden om nog weer eens terug te gaan naar deze vaardige aardige vrouw.
Joline
dagelijks aanwezig

Bericht door Joline »

Vooral doen! Gewoon weer een afspraak maken en er van genieten :wink: Ik zou dat ook eens moeten doen...
kelsey
dagelijks aanwezig

Bericht door kelsey »

Inderdaad... gewoon doen :D ik ben een paar keer naar het eindejaars feest geweest in Rucphen en de eerste paar keer daar in de buurt een hele leuke mooie dame. Die van mij een mooie vrouw maakte. De laatste keer hier in Delft langs geweest.... op een gegeven moment 2 vrouwen die aan mij aan het tutten waren. Een nagellakken en de ander opmaken... Helemaal gaaf om die plak wimpers op te krijgen, dat was Echt GAAF. Ik zal weer eens voorstellen dat ik daar weer naar toe wil.... maar dan moet ik dat ook plannen :o :D
kelsey
dagelijks aanwezig

Bericht door kelsey »

Inderdaad... gewoon doen :D ik ben een paar keer naar het eindejaars feest geweest in Rucphen en de eerste paar keer daar in de buurt een hele leuke mooie dame. Die van mij een mooie vrouw maakte. De laatste keer hier in Delft langs geweest.... op een gegeven moment 2 vrouwen die aan mij aan het tutten waren. Een nagellakken en de ander opmaken... Helemaal gaaf om die plak wimpers op te krijgen. Ik zal weer eens voorstellen dat ik daar weer naar toe wil.... maar dan moet ik dat ook plannen :o :D
rita100
dagelijks aanwezig

Bericht door rita100 »

Dag Joline, ik denk erover om het een keer te doen . Wie weet er een adres in de buurt van eindhoven
liefs Rita
decadance
dagelijks aanwezig

Bericht door decadance »

Joline schreef: zo aug 06, 2023 13:52 Mij profielfoto is inderdaad daar gemaakt. Nu nog zelf leren hoe ik mijn make-up ook zo krijg :)
Ik vind Madrid nogal ver voor een middag in de jarretellen.
Maar je ziet er waanzinnig uit, dat moet wel gezegd.

Wie weet als ik ooit in de buurt ben.

Groetjes!
Plaats reactie