Zijde
Nu draag ik lingery zijde hembje maat M in kleur bruin.
lingerie kopen als man
Moderator: Moderators
- crisscross
- dagelijks aanwezig
Re: lingerie kopen als man
Ik moet ook eerlijk bekennen dat Zeeman zeker geen slechte producten aanbied net als de Hema , C&A of H&M.
En vergeet niet .. past het niet.. gewoon retourneren en geld terug of omruilen voor een andere maat.
Maar voor de super dappere onder ons die gewoon het lef hebben een echte dames lingerie winkel
(waar je mogelijk wel mooiere lingerie kan vinden) binnen te stappen en vertellen over hun passie ......respect hoor.
En vergeet niet .. past het niet.. gewoon retourneren en geld terug of omruilen voor een andere maat.
Maar voor de super dappere onder ons die gewoon het lef hebben een echte dames lingerie winkel
(waar je mogelijk wel mooiere lingerie kan vinden) binnen te stappen en vertellen over hun passie ......respect hoor.
Ik draag bijna dagelijks een mooie corrigerende body onder mijn kledij (zowel mijn mannen- als dameskledij). Doorgaans zijn dat de duurdere merken omdat deze een goede combi bieden van voldoende steun, aangenaam draagcomfort en mooie afwerking. Merken als Triumph, Playtex, Primadonna,Chantelle... zijn doorgaans vrij duur, daarom dat ik vaak op Vinted ga shoppen. De verkopers dragen vaak slechts enkele keren hun body of hun gewicht schommelt waardoor deze niet meer passen. Zo kan je die zaken dan voor 1/3 of 1/4 van de nieuwprijs kopen.
De goedkope setjes van Zeeman en Wibra heb ik ook, die zien er sexy uit maar bieden nauwelijks steun en houden hun vorm niet lang.
De goedkope setjes van Zeeman en Wibra heb ik ook, die zien er sexy uit maar bieden nauwelijks steun en houden hun vorm niet lang.
- laura.sparkle
- dagelijks aanwezig
Hoi Marjan,crisscross schreef: ↑wo nov 06, 2024 14:51 Ik moet ook eerlijk bekennen dat Zeeman zeker geen slechte producten aanbied net als de Hema , C&A of H&M.
Ik heb alleen maar hele goede ervaringen met dames lingerie winkels. Eerst ga ik een beetje kijken en dan komt er altijd iemand op me af. Ze helpen vaak heel goed. "Weet u uw maat of zullen we even kijken?" vragen ze dan. Vooral de bh-maat is best ingewikkeld, dus een keer heb ik me laten opmeten. Voor broekjes heb ik soms veel wensen en dan gaan ze overal voor me kijken of het ergens hangt.
Hunkemöller is soms niet eens duurder dan Hema. Heel veel broekjes kosten rond de 8 euro bij beide. Vaak hebben ze aanbiedingen 3 voor 20 of 4 voor 25 enzo.
Echt doen Marjan, probeer het eens. Je kunt altijd gillend wegrennen, hahahaha. Je hebt mijn blessing!
Liefs, Laura.
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.
-
- dagelijks aanwezig
Ik zelf heb 2 x lingerie gekocht in de lingerie winkel.
1ste stje prima donna
2 de setje Marlies dekkers in een winkel van Marlies dekkers in Antwerpen
In Beide gevallen super geholpen
1ste stje prima donna
2 de setje Marlies dekkers in een winkel van Marlies dekkers in Antwerpen
In Beide gevallen super geholpen
-
- ForumFan
ik koop meestal bhs bij your look for less of bij bon prix