Hallo allemaal,
Mijn naam als meisje is Milou, ik ben 29 jaar en ben al zeker 15 jaar bezig met travestie. Ik doe dit ook al erg lang in het geheim, ben al 10 jaar samen met mijn vriendin en zij weet van niets.. Eigenlijk is dit waar het probleem begint..
Twee jaar geleden kon ik de verleiding niet weerstaan, ik was gedressed thuis. Zat lekker op bullchat en kwam een hele lieve en vriendelijke man tegen. Goed om te weten, ik krijg een enorme kick van 60+ mannen. Voel me dan heel onderdanig. Met deze man heb ik toen spontaan afgesproken en ik heb de avond van m'n leven gehad, hier had ik al 10 jaar van gedroomd. Eindelijk iemand mogen pijpen als meisje..
Ik wil dit eigenlijk heel graag weer, maar deze man is natuurlijk niet te vinden. Als je op de 'snelle' datingsites kijkt kom je alleen maar hongerige wolven tegen die je even snel willen pakken om vervolgens weer te gaan. En omdat ik zo discreet ben vertrouw ik dit eigenlijk gewoon niet. Het liefste zou ik contact opbouwen met een man waarbij je eerst online gesprekken voert om een poosje later eens te daten en verder te gaan. Toch weet ik niet waar ik de mogelijkheid kan vinden om op deze manier contact te krijgen.
Zouden jullie tips kunnen geven? Of moet ik wel met die hongerige wolven in zee gaan omdat ze toch maar een avondje plezier willen..
Kusjes,
Milou
Iemand rustig leren kennen
Moderator: Moderators
-
- is nieuw hier