laura.sparkle schreef: ↑wo feb 05, 2025 7:53Chère Mireille,
Moi, je suis d'accord avec toi! J'aime bien aussi ton nom.
![]()
![]()
![]()
Bisous, Laura.
Favoriete dameskleding
Moderator: Moderators
- laura.sparkle
- dagelijks aanwezig
Re: Favoriete dameskleding
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.
Zijde
GRAAG koop ik rokken en mooie zijde sjaals.
Maar laarzen bekijk ik ook graag.
GRAAG koop ik rokken en mooie zijde sjaals.
Maar laarzen bekijk ik ook graag.
Zijde
Míjn favorieten dameskleding een beige of blauwe rokken over de knie en laarzen met lage hak.vooral zijde blouse in beige of blauw of paars
en mooie zijde sjaals.
Nu op 13 april 2025 draag ik een beige rok,beige zijde blouse,beige vest,bruine laarzen,pruik zwart haar.
Míjn favorieten dameskleding een beige of blauwe rokken over de knie en laarzen met lage hak.vooral zijde blouse in beige of blauw of paars
en mooie zijde sjaals.
Nu op 13 april 2025 draag ik een beige rok,beige zijde blouse,beige vest,bruine laarzen,pruik zwart haar.
Kleurige kleding, ik heb al twee aztecjurken thuis, maar ben in de verleiding om er binnen afzienbare tijd, nog twee bij te kopen. verder heb ik nog een stuk of tien zelf gemaakte, (tja als je weet dat wijlen mijn moeder les gaf in snit en naad...) jurken, en vier rokken, en dan nog een tiental jassen, dus keuze genoeg zou ik zeggen.
Liever een gelukkige man in een (zelfgemaakte)jurk of rok en soms met mevrouw aangesproken, dan ongelukkig in eender welke broek.(lang of kort)
- laura.sparkle
- dagelijks aanwezig
Hoi Cindy,
Leuk, aztecjurken! Daar hou ik ook wel van. Ik draag af en toe bohème stijl, dat lijkt er een beetje op, wijd met mooie kleuren en printjes. Draag jij dat ook?
Liefs, Laura.
Leuk, aztecjurken! Daar hou ik ook wel van. Ik draag af en toe bohème stijl, dat lijkt er een beetje op, wijd met mooie kleuren en printjes. Draag jij dat ook?
Liefs, Laura.
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.