Amolux Ruby in Rucphen??

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
kelsey
dagelijks aanwezig

Amolux Ruby in Rucphen??

Bericht door kelsey »

Hallo dames.

Sinds een jaar of 6... 8 precies weet ik het niet meer heb ik een set losse borsten van Amolux.. Alleen het afgelopen kerst feest in de Mystique is er een gevallen en toen is er een beschadiging ingekomen/ zeg maar er zit een gat aan de onder rand :oops:
Daar ben ik best wel pissig over.
Langzaam aan wordt dat gaatje ook steeds groter....
Deze uitleg heb ik al eens eerder hier uitgelegd...

Met een beetje googlen kwam ik er achter dat er in Rucphen een winkel is.... was die dit merk ook verkocht.
Dus zojuist geprobeerd te bellen maar dat werkt allemaal niet... de website geeft foutmelding 404 ... en alle dagen gesloten.
Helaas conclusie..... winkel bestAat niet meer.. Weet iemand hier meer van???

Dan de volgende vraag waar kan ik een nieuwe .... silicone borst (set) bestellen.... er is er nog een gewoon heel...

Of optie 2.. kost vele malen meer.... een borstplaat. Wat zijn daar de ervaringen mee?? Ik wil niet een 400€ inzetten en er dan na 2 keer dragen achter komen dat het bijv. Ongelooflijk gaat zweten??

Of is er iemand.... die een beetje mijn postuur heeft en er een te koop aan bied?
Maat borst omvang: ± 90 cm
Ik snap hierbij mag.. kan ik niet al te hoge eisen stellen qua borst maat... maar een 'gewone' dames maat C/D of Amolux maat 10... is ongeveer wat ik zoek...... liefst omgeving ± Rotterdam?

Alvast bedankt voor het meedenken.
Groetjes Kelsey
Trannyann
is nieuw hier

Re: Amolux Ruby in Rucphen??

Bericht door Trannyann »

Hoi lieve,
Moet je eens proberen bij Fantasia in Hoensbroek. Charles, de eigenaar, (80 jaar alias Lottie) heeft meestal wel wat spullen liggen. Overigens, ik kom daar al 8 jaar en het is een heel leuk verblijf voor (sorry) ouderen onder ons. www.fantasia.com
Lieve groet
Tranny ann
Marina_ae
dagelijks aanwezig

Bericht door Marina_ae »

Kijk eens op Marktplaats en Vinted? Daar worden geregeld protheses aangeboden.
Trannyann
is nieuw hier

Bericht door Trannyann »

Ja denk ik ook, beetje rondkijken.
Groet
Tranny ann
Trannyann
is nieuw hier

Bericht door Trannyann »

Trouwens die website die ik doorgaf klopt niet. Is onlangs gewijzigd omdat je dan direct in het forum kwam en dat was niet goed.
Overigens wel een heel gezellige tent. Kan er veel over vertellen.
Plaats reactie