gaatjes in de oren

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

transcommunity-girl2
ForumFan

Bericht door transcommunity-girl2 »

gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 17:13, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Irena
dagelijks aanwezig

Bericht door Irena »

Paula schreef:Hoi Irena,

Je zou het er op kunnen wagen om de oorknopjes slechts drie weken te dragen. Maar, het is dan heel belangrijk dat je vanaf dan nog een paar weken continue de oorknopjes in houdt, behalve op je werk. Zo voorkom je dat het dichtgroeit.
Of dit werkt weet ik niet, maar je zou het eens bij een juwelier kunnen vragen. Volgens mij loop je na die drie weken geen kans meer op infecties.

Succes, Paula.
Bij het begin van het verlof zal ik eens bij een juwelier binnenstappen en uitleg vragen, en als ik dan nog durf ,laat ik me toch gewoon 2 gaatjes schieten en we zien wel :-?
bedankt Paula

groetjes Irena
ik denk veel aan de toekomst , want het is daar dat ik de rest van mijn leven zal doorbrengen
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hou me op de hoogte Irena. Voor mezelf denk ik dat ik op een dag mijn moed eens bij elkaar raap en alvast in één oor een gaatje laat schieten. Wanneer dat gaatje in orde is, is mijn andere oor aan de beurt. En zo ben ik weer klaargestoomd voor alle oorbellen. Ik vind die knijpers ook maar niks, na een tijdje gaan ze knellen. Au, au!!!! :wink: :wink:
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
transcommunity-girl2
ForumFan

gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Dag,

Heb dit van een mijn piercingboer gehoord, ringen in de oren kun je niet onder de noemer scharen van piercings.
Ja, waarom niet, tja ze zijn het gewoon niet. :)
Ik heb een piercing in mijn wenkbrauw, wil mijn ervaringen hier over vertellen hoor, vraag maar.
Ik heb ook een piercing in mijn neusvleugel gehad, maar die is wijlende, snikl
Trouwens, de piercing is niet de ring of het knopje, maar het gaatje in je huid.

Ik heb al een behoorlijke ervaring met oorringen.
Weet je wat echt leuk is, een ooring in het kraakbeen van je oor schieten.
Denk dat joost dit niet leuk vind, het was voor miij een lijdensweg, echt.
Ontstekingen, kon niet meer op miijn oorslapen.....en ik domme ik had ook nog in mijn beide oren een oorknop laten schieten.
Heeft me wel slapeloze nachten gegeven, maar ja wie mooi wil zijn die moet pijn lijden.
Nu heb ik er geen last meer van.

De doorzetter wint.

Narayani
Irena
dagelijks aanwezig

Bericht door Irena »

hallo iedereen,

zoals eerder gezegd, vandaag is mijn verlof begonnen en heb toenstraks 2 gaatjes laten schieten in mijn oren, 2 kleine titanium knopjes, weer een stapje verder , yes,
nu alleen nog de zever en het gezaag van anderen aanhoren , maar ik heb mijn antwoorden al klaar, en het is toch MIJN lichaam en MIJN leven,,,,,,,,

groetjes Irena
ik denk veel aan de toekomst , want het is daar dat ik de rest van mijn leven zal doorbrengen
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Irena, gelijk heb je :D
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Irena

Goeie beslissing. En het gezever van anderen zal in de praktijk heel erg meevallen. Ik heb het jaren geleden gedaan, en heb er toen nauwelijks reacties op gehad. En het was soms ook een goeie aanleiding om over mijn TV/TS gevoelens te durven beginnen.
De meeste reacties waren dan ook best wel posititef. En mocht er eens iemand echt vervelend doen: niks van aantrekken hoor.
Vergeet alleen niet ze de eerste tijd te ontsmetten en te zorgen dat ze niet vastgroeien, dus regelmatig ronddraaien.
Cyn.
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hi Irena,

Goede beslissing, inderdaad weer een stapje vooruit. Eh, nu is het mijn beurt zeker???? :-? :-? :-? :-?

Female groetjes,
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Hee Kathleen,

Wat maak je me nu.
Heb je dit stapje nog niet gezet?
Wat houdt je nu eigenlijk tegen?
ALs je er goed over nadenkt ben je dat alleen zelf!!! :oops:
Er zal niemand zijn die er ook maar een seconde minder om slaapt of je al dan niet gaatjes in je oren hebt.
Het is alleen je eigen perceptie.
Ik kan het je alleen maar aanraden en wens je dan ook veel plezier met je gaatjes in je oren!
Ik ben benieuwd hoelang het duurt (want dat je het uiteindelijk ook gaat doen staat voor mij wel vast)
Cyn.
Paula
Eredivisie

Bericht door Paula »

En nu op maar op zoek naar mooie lange oorbellen en de clips in de prullenbak smijten :-)

Liefs, Paula.
"I love the way you walk. I love the way you talk. But please shut up !"
transcommunity-girl2
ForumFan

gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Ik had niet verwacht dat het topic over kleine gaatjes in oorlellen zo groot zou worden. :D Ik blijf weliswaar ongepierced, maar goed dat jullie ervaringen uitwisselen. En nu, of na de zes eerste weken met de 'knopjes' de mooiste oorbellen, ringen, hangers in zoals Kendra dat verwoord. We zijn benieuwd bij het volgende travestie.org feest.
liefs, Josette
Irena
dagelijks aanwezig

Bericht door Irena »

hoi Iedereen,

bedankt voor de felicitaties en bijkomende aanmoedigingen, 'heb toch al enkele keren " daarom " geantwoord op "waarom " , maar ik heb ook al veel positieve reacties gehad, van m'n moeder en m'n zussen, ze moesten eens weten,,,,,,, maar dat komt ook nog wel.
Enne Paula, niks in de prullebak , die clip-ons ( het waren er nog maar 2 paar) , die geef ik weg aan wie het nog niet aandurft voor echte gaatjes, dus geinteresseerden............ :P :P

liefste groeten , Irena
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi dames,

Ik zit al tijdje te denken om van de winter een navelpiercing te laten zetten. Ziet er altijd erg mooi en spannend uit.

Vraag me alleen 1 ding af misschien dat iemand mij een tip kan geven. Als ik dat ding eruit haal zie je dan nog iets van een gaatje of iets anders. Wil nl van de zomer dat ding eruit hebben voor familie aangelegenheden !

Graag wat tips of reacties.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Plaats reactie