To hot or not for T

Algemeen

Moderator: Moderators

Wanneer is het voor jou te warm (of te koud) om te crossdressen

beneden het vriespunt.
0
Geen stemmen
boven de 20 °C
2
7%
boven de 25 °C
5
19%
boven de 30 °C
6
22%
boven de 35 °C
2
7%
40 °C of hoger maakt mij niet uit ik ga er voor.
12
44%

Totaal aantal stemmen: 27

racine
dagelijks aanwezig
Contacteer:

To hot or not for T

Bericht door racine »

Hallo allemaal,

Een "hot" item met dit weer;

Wanneer is voor jou te warm (of te koud, wie weet..) voor het omkleden om zodoende toe te geven aan t-gevoelens.

Voor mij, boven de 25 graden Celcius, m.n. de pruik en foundation vind ik dan behoorlijk zweetverwekkend. Je kunt natuurlijk zonder pruik en foundation, maar dan ziet het er bij mij niet meer uit. Ik heb dan zo iets van, beter niet of goed, maar niet er tussen in.
Aanname: Ga uit van een relatieve vochtigheid zoals in NL gebruikelijk is, dus lekker benauwd en zo.

Met vriendelijke groet,
Racine
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
Paula
Eredivisie

Bericht door Paula »

Hi Racine, ik heb voor de warmste oplossing gekozen. Ook ik ben afhankelijk van een goede make-up en zo'n warme pruik in de hete zon doet daar beslist geen goed aan.

Ik ben toevallig afgelopen zaterdag wezen stappen in Amsterdam. 's Middags in de auto met pruik en make-up eerst heerlijk 35 minuten (!!) in de kokende zon in de file gestaan zonder een cm te rijden.

Toen ik uiteindelijk op de plaats van bestemming aankwam was een deel van m'n make-up weggelopen. Maar, met enig kunst- en vliegwerk was dat weer snel bijgewerkt en was het weer vol te houden.

Ik was (uiteraard) luchtig gekleed en heb voortdurend de frisse lucht gezocht. 's Avonds en 's nachts was het heerlijk vertoeven op de vele terrasjes, dus toen was het dragen van een pruik geen probleem meer.

Eigenlijk had ik, voordat ik wegging, mijn bedenkingen om nog wel met die hitte uit te gaan. Achteraf ben ik heel blij dat ik het gedaan heb en moet zeggen dat het enorm meegevallen is.

Ik denk dat het niet benauwder of warmer is dan in een propvolle discotheek een avondje op de dansvloer te staan.

Liefs, Paula.
"I love the way you walk. I love the way you talk. But please shut up !"
Gast

Bericht door Gast »

Nee hoor, boven de 20 graden hoeft het voor mij echt allemaal niet meer. Comfortabiliteit gaat bij mij toch echt boven koste wat het kost ‘en femme’ de deur uit. Ik moet er niet aan denken: het zweet loopt in straaltjes van je gezicht en rug en je kan niet eens ongestraft het vocht eens goed uit je ogen wrijven. Vreselijk!

Ik was gisteren toevallig uit (niet ‘en femme’) in Amsterdam, eerst even gedag zeggen in restaurant ‘Het Sluisje’ en daarna omgeving Rembrandtsplein: binnen was het gewoon nergens uit te houden. De dames in Het Sluisje hielden het om 22.00 al, oververhit, voor gezien en ook de dames in de Lel hadden het zichtbaar zwaar, hoor. Voor de rest zag je praktisch niemand met zware make-up.

Ik weet het: ik vind het algauw te warm (zo wie zo houd ik het in warme uitgaansgelegenheden nooit lang uit) en ik had duidelijk op een hogere breedtegraad geboren moeten worden, dus jullie begrijpen; Elfi staat op een laag pitje deze zomer ;-)

Groetjes
Marcha
dagelijks aanwezig

Bericht door Marcha »

Hoi meiden,
ik ken het idee, eindelijk temperaturen die je toestaan je luchtig te kleden maar is het weer te warm om je make-up te laten plakken.. :-?
Er is een oplossing die ik gebruik wanneer ik mensen moet opmaken voor fotosessies in sauna of zwembad (vochtig en warm, net als nu buiten...). Gebruik niet al te veel foundation en maar een klein beetje poeder. Leg de nadruk op je ogen, tenslotte is bij ons soort vrouwen de kin en voorhoofd het meest kwetsbare (lees: zichtbare...) herkenningsteken bij transpiratie. Wanneer je make-up naar tevredenheid is aangebacht, fixeer het dan met wat een plantenspuit met water of zelfs haarlak (dit niet dagelijks doen hoor!). Gegarandeerd dat je make-up langer op haar plek blijft zitten.
Wanneer je een pruik moet dragen dan zal het warm blijven, weinig aan te doen ben ik bang maar wanneer je dan alsnog flink begint te zweten, dep het zweet dan weg, niet wrijven... logisch denk ik. Wat je zou kunnen doen is een badstof zweetbandje aan de binnenkant van je pruik bevestigen (let wel een beetje op de kleur hihihihi...
En als het allemaal echt te warm wordt... trek de bikini aan en ga zonder make-up lekker languit in de tuin liggen, het is dan toch te warm om iets te doen nietwaar :D :D
Lieve en verkoelende groetjes,

Marcha
"mezelf zijn is voor mij al 'anders' genoeg..."
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Leuke poll moet ik zeggen. Ook ik heb gestemd en ga bijna mee met Elfi 20 a 25 graden is voor mij ook al te warm Ben al geruime tijd geen Pammie meer en het weer is daar debet aan. Waarom tja ................... Alleen al het idee om met een pruik op me hoofd te moeten lopen brengt al de nodige zweetdruppels op me rug ! :lol: :lol: :lol:

Ik moet er eerlijkheidsgetrouw ook bij melden dat ik me ook heerlijk voel met me andere ik en dat ik die prefereer boven pammie bij deze hitte.

Kan ook niet wachten tot dat het weer weer eens normale vormen aan gaat nemen .

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
adriana
Eredivisie

Bericht door adriana »

Hi Racine,

tja als "T" vrouw valt het niet mee maar veel hangt af van je soort pruik (als je die nodig hebt) sommigen, speciaal synthetisch hebben erg veel "haar" en dicht op elkaar, dan krijg je al gauw een soort thee"muts" :oops: effect (broeikas).
Ik heb in het niet zo lange verleden voor weinig een pruik gekocht van echt haar (in India) en als ik die vergelijk met het dragen van de synthetische (die ik ook heb) dan is die met het echte haar een stuk koeler.
Verder min. aan make up en zoals Marcha ook adviseerd op zijn tijd zweet in het gezicht deppen en wat poeder aanbrengen, zie je er weer even fris uit.
Verder je kleden zoals de "bio" dames doen en het heeft dan verder weinig :oops: om het lijf(je) :D
groetjes, Adriana

ik hebt gestemd voor de laatste hoogste temperatuur
Selena Maria
dagelijks aanwezig

Bericht door Selena Maria »

het enige wat ik hierover kan zeggen dat is dat ik hier op dit moment zwetend in mijn jurk etc. achter de computer zit.De kamertemp. is tegen de 34 graden!Dat heb ik er toch voorover vandaar het "heetste" antwoord!
Selena,eres el camino para mi corazon y alma
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Met vochtige warmte van boven de 30-35 graden hou ik m'n laarzen in de kast. Hoewel, de interesse voor luchtige schoenen die toch elegant zijn(Pikolino's :) 8) ) blijft ook bij grote hitte. Die ik draag met een korte broek en een T-shirt. En vooral geen (sport)sokken, wit of andere kleur of kniekousjes bij luchtig schoeisel.
liefs, Josette
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

hihi in iedergeval draag ik geen panties.....en ook de bh is me even te veel van het goede.
Alleen die plakstrips....die kunnen niet tegen de hitte :o
En voordat je het weet....heb je een hangtiet.....

groet,

me
Miss Laura
dagelijks aanwezig

Bericht door Miss Laura »

Tja, hoe ver kun je gaan?

Voor mij is het nu echt te warm. Tot zo'n 25 graden ok, maar dan stoppen.
Ik ben nog niet zover dat je me in badpak of bikini ziet lopen.
Met de mack-up lukt het nu ook niet. Zoals reeds gemeld goed poederen om de transpiratie op te nemen.

Nog een tip: denk aan het koel bewaren van lip-stick en potloden, deze bevatten vatachtige stoffen en worden zacht of nog erger...

Groetjes Laura.
Benedicte
daar ben ik weer

kom nou

Bericht door Benedicte »

Hallo,
Ben al 2 x voor make-over geweest, dit bij +/- 35 ° met panties ( zelfs 2 paar) eentje voor foundation , andere waren naadkousen. vindt dit echt geen probleepm hoor, ben tg altijd warmer of kouder

Groetjes

Chantalle
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Het is nu wat koeler. Dat zal het dragen van make-up, nepborsten en kleding e.d. wat draaglijker maken.
liefs, Josette
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Heb ik al gemerkt Joost.
De pruik is net gewassen maar de borsten zitten alweer waar ze horen.
Maar een pany is nog ff iets teveel van het goeie
Cyn.
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hi girls,

Ook mij maakt het niet uit hoe warm het is. Ik zal er Kathleentje niet in de kast voor laten. De panty's laat ik wel aan de kant, maar dat wordt sowieso een gewoonte voor de warmere maanden. Bovendien, als de beentjes gladgeschoren zijn en mooi gebruind is er geen nood aan een panty, niet? :wink:

Groetjes,
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
sharon
ff weer wat posten

Bericht door sharon »

ff een tipje: je kan in je pruik ook maandverband plakken dat helpt ook en je kan het tussentijds verwisselen.

Groetjes van Sharon.
Plaats reactie