Eshther, twee vragen:
1) Wat wil je ermee bereiken met deze posting?
2) Wat vind je er gevaarlijk aan mijn ideeen en meningen
Ad1. Dat je lekker gaat resp. blijft posten in rubrieken waar je meer op je
plaats bent.
Ad2. De manier waarop je zonder enige kennis van zaken je stellingen
poneert als waarheid.
Ik zal Ad2. toelichten:
Een behoorlijk aantal van de mensen hier, ik ook eens, zijn hun reis begonnen met een rugzak vol onzekerheid. Deze site is en was vaak het eerste tussenstation op die reis. Een station waar je even uit kon rusten, wat dingen op kon pikken en waar je evt. informatie kreeg met adressen voor de verdere reis. Best belangrijk. Als daar een reisleider tussendoor loopt (al dan niet met laarzen), die door een gebrek aan kennis, maar gedreven door zijn eigen ego alle mogelijke onzininfo geeft, is dat niet alleen storend, maar zelfs gevaarlijk.
En , beste Joost, geloof me, dit is niet persoonlijk. Ik heb geen hekel aan jou als mens. Ieder mens heeft recht op zijn eigen mening, zijn eigen gevoel, en op zijn/haar eigen plek.
Er zijn op dit forum groepen genoeg waar je je ei kwijt kan, drop dat ei dus daar. Ik heb totaal geen verstand van treinen, kaarten enz.
Ik bemoei me daar dus ook niet mee. Mensen zouden een hekel aan me kunnen krijgen als ik daar wijsneuzerig over ging doen, toch?
Kortom, schoenmaker hou je bij je leest.
Goh, wat toepasselijk zeg
Groetjes,
Esther
parttime-heks
PS: Zie ik pas bij het bekijken van het voorbeeld zeg, zou je mijn naam goed willen spellen?