hallo meiden
Het maakt mij ook niet uit hoe warm het is ik ga als prescilla ook al is het 60 graden.
mijn make-up blijft meestal goed zitten hoe erg ik ook zweet heb daar mijn middeltjes voor.
ik denk dat het ook te maken heeft met wat voor make-up je gebruikt ik gebruik meestal theater make-up die kun je meestal krijgen bij de betere theater winkels.
voor de foundation heb ik een stick van kryolan tv make-up Stick kost ongeveer 9 euro die dekt heel erg goed en droogt heel erg mooi op.
en ik gebruik meestal voor de ogen losse poeder is wel iets duuder dan de vaste maar het resultaat mag er zijn.
daarna doe ik er een laagje haarlak overheen en dan met talkpoeder afpoederen.
gegarandeerd dat je make-up blijft zitten ( let er wel op dat je je ogen dichtdoet met de haarlak anders heb je het in je ogen zitten hihihi )
en een tipje voor de nagellak als je je nagels lakt doe ze als je klaar bent even onder de koude kraan dan krijg je een hele mooie glans over je nagels heen.
En de nagellak wordt harder en sterker dan normaal.
zo ik ga me even lekker optutten en ga dan even lekker de stad in hihihi
To hot or not for T
Moderator: Moderators
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
hai Nathalie
ja meid ik kijk daar wel voor uit.
Maar anders kun je je hele gezicht niet insprayen met haarlak.
Dus je moet je ogen wel dichtdoen als je bij je ogen in de buurt komt ik doe het zelf al bijna 6 jaar en ik heb nog nergens last van gehad.
ook deed ik het toen ik nog bij het theater werkte en toen nog mensen opmaakte.
en heb nooit klachten gehad.
Maar het is dus even uitkijken met je ogen inderdaad...
Doe het ook alleen maar als ik weet dat ik uitga of dat het heel erg warm is.
Je moet het zeker niet elke dag doen maar de haarlak is een soort van fixatie voor de make-up en de talkpoeder houd het zweten een beetje tegen en mateerd weer de glans van de haarlak..
ja meid ik kijk daar wel voor uit.
Maar anders kun je je hele gezicht niet insprayen met haarlak.
Dus je moet je ogen wel dichtdoen als je bij je ogen in de buurt komt ik doe het zelf al bijna 6 jaar en ik heb nog nergens last van gehad.
ook deed ik het toen ik nog bij het theater werkte en toen nog mensen opmaakte.
en heb nooit klachten gehad.
Maar het is dus even uitkijken met je ogen inderdaad...
Doe het ook alleen maar als ik weet dat ik uitga of dat het heel erg warm is.
Je moet het zeker niet elke dag doen maar de haarlak is een soort van fixatie voor de make-up en de talkpoeder houd het zweten een beetje tegen en mateerd weer de glans van de haarlak..
Groetjes Prescilla