Juiste maat voor bh's e.d.
Moderator: Moderators
Juiste maat voor bh's e.d.
Hoi,
Ik heb een vraagje. Weet een van jullie hoe ik de maat van een bh kan bepalen? Als ik bij Neckerman of een dergelijke zaak mijn onderbuste maat intyp, krijg ik steeds te zien, dat ik wel de juiste maat moet invullen. Verder heb ik dat ook als ik mijn lengte invul. Is er een formule om je herenmaat omterekenen naar een damesmaat?
Al vast bedankt voor jullie reakties, Sharon.
Ik heb een vraagje. Weet een van jullie hoe ik de maat van een bh kan bepalen? Als ik bij Neckerman of een dergelijke zaak mijn onderbuste maat intyp, krijg ik steeds te zien, dat ik wel de juiste maat moet invullen. Verder heb ik dat ook als ik mijn lengte invul. Is er een formule om je herenmaat omterekenen naar een damesmaat?
Al vast bedankt voor jullie reakties, Sharon.
Doe maar rustig aan, het leven gaat al snel genoeg.
Sharon, ik durf het niet te zeggen, het voordeel van de Neckerman, bestel er 1, niet goed, terugsturen en geld terug, volgende bestellen... en stap 3 herhalen tot zich de situatie zich voordoet dat je een lekkere passende bh heb Of je heb al die goeie stoute schoenen aan ? en je gaat naar de lingerie zaak en vraagt om advies.....
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Sharon,
Een BH heeft een omtrek en een cupmaat.
De omtrek bepaal je door de omvang onder je borsten te meten.
Als deze tussen 82,5 en 87,5 zit, moet je maat 85 nemen enzovoorts.
De cupmaat wordt bepaald door het verschil tussen omvang bij de tepels en de eerder gemeten maat.
Bij ons wordt dat echter bepaald door de maat van de "vulling".
Een maat B of C is het meest gangbaar.
Maar net wat Meike zei, bestel maar wat, pas het en zonodig stuur je het terug. Je kunt ook bij de Hema, V&D of wat voor zaak een of meet BH's uoit het rek halen en afrekenen. Je mag altijd ruilen.
Succes.
Een BH heeft een omtrek en een cupmaat.
De omtrek bepaal je door de omvang onder je borsten te meten.
Als deze tussen 82,5 en 87,5 zit, moet je maat 85 nemen enzovoorts.
De cupmaat wordt bepaald door het verschil tussen omvang bij de tepels en de eerder gemeten maat.
Bij ons wordt dat echter bepaald door de maat van de "vulling".
Een maat B of C is het meest gangbaar.
Maar net wat Meike zei, bestel maar wat, pas het en zonodig stuur je het terug. Je kunt ook bij de Hema, V&D of wat voor zaak een of meet BH's uoit het rek halen en afrekenen. Je mag altijd ruilen.
Succes.
Cyn.
-
- ff weer wat posten
Daar kom je nog wel achter. Eigenlijk moet je twee complete garderobes aanschaffen, één voor dagelijks als meneer, en één extra voor jezelf. En je zal merken dat je aan die tweede veel meer gaat uitgeven als aan die eerste, terwijl je er minder uren gebruik van zal maken.sharon schreef:Dure hobby.
Daarnaast zul je waarschijnlijk met je privé garderobe de mode meer willen volgen, dus zodra je iets leuks hebt gekocht blijkt het alweer uit de mode te zijn, en ga je weer op zoek naar iets nieuws. En dat blijft maar doorgaan.
Dus moet je om je twee garderobes te kunnen veroorloven ook twee banen hebben, maar dan heb je weer geen tijd om te shoppen en geen tijd om je tweede garderobe ook te dragen. Zo blijf je in de problemen. Eigenlijk is het ook helemaal niets, dat T* gebeuren....
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.
Eigenlijk als ik dit zo lees moet ik ff met mijn baas gaan praten. Want zowel mijn mannelijke ik als mijn vrouwelijk ik doen het werk. Dus kunnen ze ook best een dubbel salaris uitbetalen.simone_v schreef:sharon schreef:Dure hobby.
Dus moet je om je twee garderobes te kunnen veroorloven ook twee banen hebben, maar dan heb je weer geen tijd om te shoppen en geen tijd om je tweede garderobe ook te dragen. Zo blijf je in de problemen. Eigenlijk is het ook helemaal niets, dat T* gebeuren....
Doe maar rustig aan, het leven gaat al snel genoeg.