Baardgroei

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Baardgroei

Bericht door Lisa met een S »

Ik heb een errrrg handig tip gekregen van een vriendin in Amerika om de baardgroei te camoufleren.

Gebruik als onderste laag een goedkoop oranje lippenstift. Heeft dezelfde werking als Ben Nye (voor dezelfde redenen -- baardgroei is blaauw, en daardoor geneutraliseerd door oranje), maar is een fractie van de prijs (EU 1,90 bij de drogist). Gebruik het op dezelfde manier dat je normaal een camouflagestift zou gebruiken, dus heel licht opdoen, het liefst met borstel of spons.

Daarboven gebruik je een lichte camouflagestift, en daarna pas je foundation.

Ik heb het ff geprobeerd en vind de resultaten verbluffend goed.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Tifke
is nieuw hier

epilleren ?

Bericht door Tifke »

Baardgroei kan men heel goed camoefleren, de truk met de lipstick kende ik al. Echter het groffe gevoel van een baard steek je niet weg, daarvoor moet de baard wel weg zijn. Epileren is de beste manier, haartje per haartje, elke dag een beetje en vol houden. Een gemiddelde baard is na een jaar zo goed als weg, hier en daar zal er nog een pijl doorkomen, maar die is dan in een seconde verwijderd. dus voor de moedigen onder ons ... en het kost geen geld, lazertherapie kost veel geld en garandeerd niets ...
Chantal C.
Forumdiva

Kan dat niet sneller?

Bericht door Chantal C. »

Een jaar? Kan dat niet sneller? Ja sorry, ben nogal ongeduldig... :D
Amanda
dagelijks aanwezig

Bericht door Amanda »

Hoi,
Een jaar? Kan dat niet sneller? Ja sorry, ben nogal ongeduldig...
Een jaar is nog zeeeeeeeeer optimistisch.......

Groetjes, Amanda
esther1
ForumFan

Re: Kan dat niet sneller?

Bericht door esther1 »

Ha Chantal,
ChantalC schreef:Een jaar? Kan dat niet sneller? Ja sorry, ben nogal ongeduldig... :D
Onthoofden schijnt vrij effectief te zijn heb ik me laten vertellen :roll:
Iedere andere oplossing duurt echt (veel) langer dan een jaar.

Esther
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Esther schreef:Onthoofden schijnt vrij effectief te zijn heb ik me laten vertellen :roll: Iedere andere oplossing duurt echt (veel) langer dan een jaar.
LOL bedankt! :lol:
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Esther schreef:Onthoofden schijnt vrij effectief te zijn heb ik me laten vertellen :roll:
Maar dan heb je ook de 'bijverschijnselen' :oops: :roll: :-? :D *lol*

Iets subtieler geformuleerd is de volgende zinsnede, ook op baard- en snorgroei gebaseerd: "Lost men problemen op dan krijgt men gewoonlijk andere voor terug; de wet van behoud van ellende"
liefs, Josette
Missy
ff weer wat posten

Bericht door Missy »

Esther,
Dat is dan meteen de oplossing voor mijn migraineaanvallen....
Baardgroei waarom hebben we dat toch he,ik heb er nochtans niet naar gevraagd hoor :oops:

Groetjes,
Missy XXX
Was ik maar dat ietsje anders...dan zou iedereen me normaal vinden.
Veronique
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Veronique »

Hallo,

Dat haartje per haartje epileren met een pincet om de baardgroei te elimeneren is verzeker wel als flauwe grap bedoeld, haartjes komen naderhand toch terug en als het wat tegenvalt dan krijg je van die ingroeiende toestanden. (al zal dit bij iedereen vermoedelijk ietsje anders verlopen)
We kunnen misschien wel dromen maar realiteit is toch nog steeds de beste raadgever.
Electrolyse .... lasertherapie en als dit niet helpt 't ja dan rest er inderdaad enkel de guillotine :D
Liefs Véronique
Alles heeft een moraal, als je die maar kan vinden!
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Hallo dames,

Electrisch epileren.....is idd haartje voor haartje.....ook niet echt pijnloos te noemen.........en duurt idd ook lang.
Maar....het werkt wel.

Ik zie dit bij/aan mijn verloofde.......zij is blond vandaar dat laseren niet echt wil bij haar....bleef voornoemde epileren over.
Is ze nu ruim 1,5 jaar mee bezig.....en nu (bijna) halverwege kin.

Ze heeft laseren wel geprobeerd en volgens haar doet dat net zo zeer als electrisch epileren.

Kortom....wie mooi wil zijn moet pijn lijden................en geduld hebben :cry:
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hoi meiden,

Ik ben sinds een maand toch maar met het pincetje aan de slag gegaan. Ik heb ondertussen het daarover al met enkele T*Girls gehad die dat ook deden en ben daardoor van oordeel dat het resultaat verschilt van persoon tot persoon. :D

Ik heb niet zo'n sterke baardgroei (gelukkig! :wink:), dus dat terugkomen van de uitgetrokken haartjes duurt bij mij 'misschien' dan wat langer. Misschien als ik na een tijdje 'baardvrij' ben, dat het volstaat om elke dag 2 minuutjes voor de spiegel de hardnekkigen onder de baardharen de nek om te wringen. (hihi) :wink: Zou daarmee wel kunnen leven!

Laseren werkt bij mij waarschijnlijk ook niet, want deze meid zit al volop in de grijze haren. En electrisch epileren... Kost allemaal zoveel geld, die toestanden... :-?

Nee, ik probeer het eerst maar op deze manier. Ik weet het, een werk van lange adem, maar de aanhouder wint. :wink:

Ruk!!!! Yes, dat is er alweer eentje minder, nog enkele duizenden te gaan! :wink: :wink: :wink:

Groetjes,
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Hoi kathleen (en anderen)

De kosten kunnen meevallen.......hangt van je ziekenfonds af.

Mijn verloofde heeft het aangevraagd en kreeg de maximale vergoeding (als ik het goed heb Fl 15000 = +/- € 6750)
Dit speelde al toen ze nog niet eens was aangemeld bij het genderteam.

kreeg laatst ook nog een brief waarin stond dat als het geld 'op' was zij opnieuw een aanvraag in kon dienen......ok, ze zeggen niet dat ze het dan nog eens zo krijgt...maar uitsluiten doen ze het ook niet.

Kortom....vragen kost je niets........en elke cent is meegenomen....ja toch, niet dan?
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Hoi Johnn

Verschilt van verzekering tot verzekering.
Die van mij draagt eenmalig een kleine 500 euro bij; rest is dus voor eigen rekening (snik).
Heb in het verleden ongeveer de helft laten epileren; was dure geschiedenis, maar meeste blijft wel weg. En ben pas herbegonnen, maar nu met flitsen. Even kijken of dat bij mij nog werkt :P .

En Kathleen,
Heb zelf regelmatig geprobeerd de behandelde gebieden "schoon" te houden met pincet. Helpt wel, maar ze komen toch gegarandeerd terug hoor. En die duizenden? Is zeker een grapje? Moet je met tig vermenigvuldigen hoor. Dus als je tijd over hebt !!!!!
En na een paar weken kun je herbeginnen :evil: .
Cyn.
esther1
ForumFan

Epilatievergoeding

Bericht door esther1 »

Hoi allemaal,

Cynthia schreef:
Verschilt van verzekering tot verzekering.
Die van mij draagt eenmalig een kleine 500 euro bij; rest is dus voor eigen rekening (snik).
Er is een landelijke regeling voor tegemoetkoming.
Op grond van de "Regeling subsidies AWBZ en Ziekenfondswet", paragraaf 3.2.1., kunnen ziekenfondsverzekerden een tegemoetkoming krijgen in de kosten van ontharingsbehandelingen indien de verzekerde daarvoor een indicatie heeft. De tegemoetkoming wordt door het ziekenfonds verleend tot een maximum van Euro 6806,70 per verzekerde voor de ontharing van het aangezicht bij een man-vrouw transseksueel onder voorwaarde dat de behandeling wordt uitgevoerd door een huidtherapeut.

Deze regeling geldt alleen voor ziekenfondsverzekerden.

Info: College voor zorgverzekeraars. Tel: 020-3475555

Groetjes,
Esther
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Esther

Bedankt voor de moeite, maar ik ben particulier.
En misschien dat er in min geval nog iets te regelen valt, maar die 500 euro eenmalig staat expliciet vermeld.
Dus ben ik bang dat ik achter het net vis in deze.
Cyn.
Plaats reactie