wijzigen forum tijdweergave

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Paula, kun je gelijk de klok op de webcomputer aan laten passen aan ze wintertijd. :lol:
Cyn.
Paula
Eredivisie

Bericht door Paula »

Cynthia, waarschijnlijk heb je de tijd in je eigen profiel nog niet gewijzigd. Dus als je ingelogd staat zie je nog wel de zomertijd en als je niet ingelogd bent zie je waarschijnlijk wel de juiste tijd. Dus, dan moet je even de tijd in je profiel aanpassen.

Groetjes, Paula.
"I love the way you walk. I love the way you talk. But please shut up !"
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Paula,

Ik snap niet wat mijn profiel met andermans postings te maken heeft.
Ik zie toch echt ALLE postings vandaag een uur eerder geregistreerd.
En ondertussen staat mijn eigen computer nog steeds goed op de wintertijd (wat Windows vannacht zelfstandig heeft geinitieerd).

Zo is het nu op mijn PC 0:38 uur, en zie ik jouw posting op 1:16 staan.
Ligt dus niet aan mijn PC, maar aan de tijd op de server. Misschien draait het forum op een andere server?

Bedoel jij te zeggen dat IEDEREEN zijn profiel 2x per jaar zou moeten aanpassen bij overgang van zomer- naar wintertijd en andersom?
Cyn.
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Even voor Paula antwoorden (sorry 'bout that, Paula. Ik had toch ff niets te doen ;))

Maar inderdaad Cynthia, wil je de tijd op het forum actueel houden gelijk aan de huidige tijd dan zul je de tijdsaanduiding in je profiel even moeten aanpassen. Overigens is dat 10 sec werk. Welke tijd je forum nu aangeeft vind je in de index linksboven de forumtitels.

Zie hier:
Afbeelding

En het veranderen van de tijdsaanduiding vind je in het profiel van het forum. De tijdsaanduiding was GMT +2 uur en moet nu staan op GMT +1 uur.
Zie hier :

Afbeelding

Succes Cynthia.. en anderen ... .
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Plaats reactie