Ik had jullie al verteld dat mijn partner er via een verdwaald mailtje was achtergekomen. (mijn ts gevoel)
Maar nu heb ik het helemaal verbruid bij haar!!!
Ik kwam verleden week op vrijdag middag thuis uit mijn werk en had nog bij mijn vorige baas een zak met kleding mee genomen. Deze zak stond in mijn prive kast aldaar.
Nietsvermoedend stapte ik uit mijn auto, pakte die zak en liep naar de voordeur.
Tot mijn grote schrik stond daar opeens mijn partner in de deuropening (normaal met de kleine op zwemles)
Ze vroeg mij onmiddelijk wat er in die tas zat en ik begon te trillen als een rietje

Ik moest het haar wel laten zien en haar reactie daarop laat weinig te wensen over

Ze begon met alles te gooien en ze vertelde dat ik weg kon gaan en dat ik mijn kinderen nooit meer zou zien.
Hierop smeet ze de deur voor me dicht en ik kon gaan.
Na ong. 3 uur belde ze me op, op mijn mobieltje en vertelde dat ik thuis moest komen.
Ik weer naar huis en al huilend deed ik de deur achter me dicht.
Na ongeveer een gesprek van 2 1/2 uur stelde ze mij voor de keus.
Of hiermee door gaan en alles voor altijd kwijt raken, zoals mijn kids of stoppen en me laten behandelen door een psych.
In mijn emotionele bui besloot ik bij haar te blijven

Maar mijn lichaam en geest zegt dat ik niet meer terug kan en door moet zetten waar ik mee bezig ben.
Ik ben toch al redelijk opgeschoten. Mijn moeder, zus en partner weten het~!!
Maar de angst om mijn kinderen kwijt te raken, daar kan ik gewoon niet mee leven.
Dus wat moet ik nou? doorgaan met partner en me altijd ongelukkig voelen of er een einde aan maken.

Dit onderwerp is absoluut onbespreekbaar met haar!!!!!!
Groetjes,
Natasja