Zoekenden

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Zoekenden

Bericht door Lisa met een S »

Het valt mij op, naar behandeling van de aanvragen voor toegang tot het TS forum, dat er veel mensen zijn in het stadium "zoekende", die in het TS forum (willen) deelnemen (zowel actief als passief). Voor een aantal, zelfs, is het het enige forum waaraan zij deelnemen. Maar als ze alleen maar schrijven (en lezen) over hun zoektocht in het TS forum, dan krijgen ze alleen antwoord van anderen die ook deelnemen in het TS forum.

Zij krijgen op dit manier nooit reaktie's van TV's of TG's die niet richting TS gaan, en krijgen dus nooit te horen dat hun gevoelens niet noodzakelijkerwijs en onherroepelijk een indicatie zijn dat ze transseksueel zijn.

Dus bij deze een advies om in het Algemeen Forum zulke discussies te plaatsen.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
esther1
ForumFan

Re: Zoekenden

Bericht door esther1 »

Ha Lisa,

Zij krijgen op dit manier nooit reaktie's van TV's of TG's die niet richting TS gaan, en krijgen dus nooit te horen dat hun gevoelens niet noodzakelijkerwijs en onherroepelijk een indicatie zijn dat ze transseksueel zijn.
Begrijp ik hieruit dat jij denkt dat iedereen die denkt TS te zijn op het TS-forum in een warm badje komt? Bemoedigend wordt toegesproken, gesterkt wordt in zhaar idee, onmiddellijk via internet aan de hormonen wordt geholpen en acuut wordt doorverwezen naar de VU?

Wat mij betreft dus echt niet, daarvoor ben ik, maar dat is inmiddels bekend :D iets te kritisch. Doel van een TS-forum is steun, maar zeker ook een kritische benadering.
Dus bij deze een advies om in het Algemeen Forum zulke discussies te plaatsen.
Dat kan in eerste instantie zeker geen kwaad, dat ben ik met je eens.

Groetjes,
Esther
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Ahh, ik zie dat ik inderdaad wat knullig bent geweest in het uitdrukken van wat ik bedoelde.

Nee, Esther, daarvoor ken ik je te goed. Maar het gesprek vindt plaats alleen onder TS-en en zoekenden, en wat ze dus niet krijgen te horen, is een TV die dan antwoordt, "dat gevoel heb ik ook, en zo ga ik ermee om", heel simpel gesteld.

Bedankt voor je opbouwend kritiek.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Plaats reactie