emma_ts schreef:Hier een tip die ik op engelse website las en die ik jullie niet wil onthouden:
neem 2 plastic boterhammenzakjes en een pak rijst. Vul de zakjes met rijst (200 g per zakje was bij mij goed) en je hebt twee prachtige prothesen.
De knoop waarmee je het zakje dichtmaakt is net een tepel en het geeft een schitterende vorm.
Ik heb alles al geprobeerd, fruit, ballonnen, watjes, maar dit is echt perfect!

:lol::lol:
lieve meiden, ik ben net nieuw hier, maar heb wel enige ervaring als het om borsten gaat. Wat de rijstzakjes betreft die werken echt perfect, maar ze zijn eveneens handig om jezelf een maat te geven. Aan de hand hiervan kun je dan naar de winkel onm deze maat om te zetten in siliconen. En daar zit nu net het verschil, siliconen zijn echt the best, en qua kosten best redelijk, inderdaad je vind ze van 100 euro en meer, maar er zijn ook winkels waar ze echt veel minder kosten.
Even enkele voorbeelden. Mijn eerste siliconen he ik ongeveer 6 jaar geleden gekocht, kosten ongeveer 120 euro, deze waren dit voorjaar tot de draad toe versleten en lekten een beetje, ben toen naar livera geweest om nieuwe te kopen, de prijs lag inderdaad rond de 100 euro, maar ja zelg nu zelf je moet toch wat.
Heb ik ze net, zie ik in een soort dump zaak, ze liggen voor 12,50 euro, nog luxer ook want er zitten kleine tepeltjes op, dus snel een paar gekocht. De gekochte exemplaren waren overigens allemaal cub b. Nu vind ik ditzelf een redelijke maat, echter als ik ook tijdens mijn werk een beetje een cup wil hebben, dan is cup b wel een beetje in het oog springend, dus ik weer op onderzoek, nu blijkt bij Hunkemöller ook een hele collectie te bestaan, heb in eerste instantie een kleine maat gekocht. stelt echt niet veel voor, maar de prijs is ook redelijk rond de 18 euro,
In een ander Hunkemöllerzaak kwam ik er achter dat er nog veel meer soorten zijn, en één daarvan is echt te gek, ze gaan richting B, net iets minder, maar het grote voordeel is dat ze zich vastzuigen een mijn eigen kleine borstjes, dus ik kan dansen, joggen of want dan ook, ze blijven zelf zonder beha, na een tijdje redelijkzitten, dit geeft me echt een kik, kosten ongeveer 24,00 euro. nou meiden ik wil niet rot doen, maar ik zou maar snel naar Hukemöller gaan,.. Voor diegene die hier moeite mee heeft Hariet wil je altij d helpen, of samen erop af, jullie denken wellicht wat heeben we nu weer binnen onze mail grenzen, maar echt meiden ik bedoel het goed en gun jullike alleen het alllerbeste.
Kusjes Hariet.
" liefde geeft kleurtjes aan de mensen ook aan jou". Geniet van je vrouw zijn, pluk de dag, want hoe dan ook mens blijf je.
Liefs Hariet