Bedankt voor de moeite, maar ik ben particulier.
En misschien dat er in min geval nog iets te regelen valt, maar die 500 euro eenmalig staat expliciet vermeld.
Daar kan ik weinig zinnigs over zeggen dus.
Ben wel benieuwd naar die 500 Euro-regeling.
Is dat specifiek voor transen, of is dat een vergoeding voor bio-vrouwen?
Kan een verschil gaan maken.
gewoon scheren met match 3 mesjes van gillette en daarna epilcontrole van roc geeft een gladde kin.Vervolgens breng een fond aan op de schaduwplekken van cliniquen nr 01 en vervolgens m'n gewone fond de teint van Revlon 03 of 04 en dan de andere make-upe
je kan bij je arts het hormoon Aacefemine vragen remt haargroei af en geeft borsten meer volume spreek uit ervaring.En als je na het epileren van je lichaam ook roc epilcontrole wordt haargroei ook verminderd
Om haartjes definitief weg te krijgen zijn er 2 methodes
1. de elektrische methode ( Blend = elektrolyse + thermolyse)
2. laserbehandeling
Bij de laserbehandeling moet men er wel aan denken dat haren die geen uitgesproken donker ( bruin - zwart) hebben door de laser niet herkent worden. Blond, rossig, grijs en licht bruin zijn problematisch.
Met elektrische ontharing kunnen alle type en kleuren van haartjes definitief verwijderd worden. Men dient er wel rekening mee te houden dat elke haar 3 groeifasen heeft ( anageen, katageen en telogeen)
Enkel de haren in de groeifasen zijn zichtbaar en kunnen behandeld worden. In een rustfase groeit het haartje niet , is bijgevolg niet te zien en niet te behandelen. Een rustfase kan tot 3 jaar duren.
In de praktijk komt het er op neer dat elk haar ongeveer 2 keer behandeld moet worden. De tweede keer zal het haar al veel zachter en minder donker zijn. Zelfs iemand die totaal " haarvrij " is krijgt dus na verloop van tijd " opstoten " en dat zijn dan de haarwortelsd die uit hun rustfase komen.
Tijdens de behandeling ( je kan maar korte tijd werken - na verloop van 45 - 60 min is de concentratie van de therapeut veel minder) wordt de rest van de haargroei met hars behandeld.
kendra-Lee schreef:Helaas ik baal!!!!!!!één keertje voor de provinciale verkiezingen op Harry Potter gestemd en nu dit!!!beuhhhhhhhhhhhhhhhhh
Tja wie stemt er dan ook op Harry Potter... Laat die man politiek gaan bedrijven en zich niet dagen lopen bekommeren om een TV-programma. Zonde van zijn tijd en wij betalen zijn salaris.
Transseksuelen zijn in zijn ogen zeker afvalligen van God?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
dus, zelf uittrekken met een pincet en dat lang genoeg volhouden is een fabeltje, de haarwortel blijft immers zitten, ken je plukken wat je wil, groeit weer an
Joy schreef:dus, zelf uittrekken met een pincet en dat lang genoeg volhouden is een fabeltje, de haarwortel blijft immers zitten, ken je plukken wat je wil, groeit weer an
Bij mij wel helaas... Misschien als je het een paar jaar volhoud...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Niet helemaal, Joy. Je trekt met een pincet wel degelijk het haarworteltje mee eruit. Maar op die plek komt mettertijd weer een nieuw haarworteltje. Het haartje dat daar dan uit groeit is aanvankelijk veel fijner en vaak lichter van kleur dan het aanvankelijke haartje. Zo'n haarworteltje kan in een soort rustfase verkeren die een hele tijd kan duren. Zolang groeit daar dan dus geen haartje. Door het uittrekken met een pincet ben ik nu al zover gevorderd dat ik na vier dagen pas de baardgroei heb die ik vroeger na één dag had. Je moet steeds minder wegplukken, maar weg krijg je de baard er niet van. Maar als je na enkele jaren (lang,hé) slechts twee keer per week zo'n haartje of twintig moet verwijderen (en ik ken personen die dat zo hebben bereikt) ben je toch ook goed op weg. En, ook belangrijk, het is helemaal gratis.
Het werkt echt wel, alleen moet je er flink wat geduld voor hebben. Een echt monnikenwerk.
Ik heb eigenlijk geen last van ingroeiende haartjes. Ik smeer wel mijn gezicht dagelijks in met vochtinbrengende creme, maar dat doet hier eigenlijk niet terzake.
Een tip om het een beetje te laten opschieten. Eh, grasmachine, verticuteermachine ????
Nee hoor meid, gewoon veel geduld hebben is de enige tip die ik kan geven.
Let wel! Ik heb zelf altijd een erg lichte baardgroei gehad. Ik weet niet of de resultaten bij anderen ook zo goed zijn dan bij mij. Wat betreft het 'martelen', na een tijdje wordt je huid gewend aan het gepluk en doet het geen zeer meer. Vooral als de stugge baardharen verdwenen zijn. Bovendien wordt mijn huid zachter omdat ik me niet zo lang meer hoef te scheren.