Is mijn standpunt afwijkend?? Iedere dame wil toch graag winkelen en geld uitgeven???

Nataschja
Moderator: Moderators
Geen rel maar wel een correctie. Het gaat dus niet om lichaamshaar maar alleen de baard. Werd al een keer aangehaald eerder in de draad maar is nog niet helemaal doorgekomen zo te zien hihihi....Nataschja schreef:De minister van volksgezondheid zou zelf maar een kind hebben dat ts is en graag van lichaamsbeharing af wil.
Lang leve de democratie! Vive le roi.... uh.... Vive le Joost!Joost schreef:Nataschja, laat je niets van weerhouden iets te zeggen wat je op je hart hebt, ook al strookt het niet met een mening van een meerderheid. Ook een afwijkend standpunt mag gehoord worden
Gelukkig is daarvoor deze site niet nodig.
Als ik dit zo lees reist bij mij de vraag wat jou op onze site brengt? Hieruit blijkt dat je je niet verbonden voelt en dat je zelfs afstand van ons neemt. Begrijp me goed, dit is geen verwijt of beschuldiging, maar kennelijk is er toch iets dat jou trekt om hier te komen. Ik ben dus heel benieuwd naar wat dat is? Zit daar dan toch iets goeds/leuks achter?Nou, als ik zo nu en dan lees wat er geschreven wordt op de diverse fora en in een hoop profielen denk ik:T-wereld, nee dank je. Daar maak ik liever toch geen onderdeel van uit, laat staan dat ze mijn belangen zouden willen/kunnen behartigen.
Daar ben ik het volledig mee eens, Isabelle! We moeten allemaal samen voor onze belangen opkomen. Onze, want achter de maatregelen van de Nederlandse regering schuilt een visie, die resulteert in slechtere "zorg" voor iedereen. (Euh, ik ben een Belg, kweetut, misschien moest ik niet zo leuteren). Nu is het deze maatregel, wie weet wie krijgt er morgen weer geen geld. We moeten niet wachten met reageren tot wij('ik') aan de beurt zijn... even een stukje tekst dat van toepassing is (hoewel het hier gaat over Nazi-Duitsland, niet over Balkende-Nederland:Isabelle Raulin dAymeries schreef:Hoi Esther,
In zaken van belangenbehartiging werkt alleen "samen sterk". Met "onze" bedoel ik dat het in politiek weinig zin heeft om in zo'n klein groepje nog eens de onderlinge verschillen te benadrukken.
Overigens, als ik nu niet meteen onder het mes wil, betekent at niet dat dat zo blijft. Een beetje vooruitkijken kan nooit kwaad.
En leuk dat het goed met je gaat!
Isabelle
In Germany they came first for the Communists, and I didn't speak up because I wasn't a Communist. Then they came for the Jews, and I didn't speak up because I wasn't a Jew. Then they came for the trade unionists, and I didn't speak up because I wasn't a trade unionist. Then they came for the Catholics, and I didn't speak up because I was a Protestant. Then they came for me, and by that time no one was left to speak up.
--Pastor Martin Niemoller
Ik vat dit zeker niet op als een verwijt of beschuldiging, integendeel, ik vind het een heel begrijpelijke vraag, die ik eigenlijk al eerder had verwacht.Esther schreef:Paula schreef:Nou, als ik zo nu en dan lees wat er geschreven wordt op de diverse fora en in een hoop profielen denk ik:T-wereld, nee dank je. Daar maak ik liever toch geen onderdeel van uit, laat staan dat ze mijn belangen zouden willen/kunnen behartigen.
Als ik dit zo lees reist bij mij de vraag wat jou op onze site brengt? Hieruit blijkt dat je je niet verbonden voelt en dat je zelfs afstand van ons neemt. Begrijp me goed, dit is geen verwijt of beschuldiging, maar kennelijk is er toch iets dat jou trekt om hier te komen. Ik ben dus heel benieuwd naar wat dat is? Zit daar dan toch iets goeds/leuks achter?
Joanne... Joost wil graag ook forumdiva worden, dit is "de" manier om het aantal berichten op te schroeven!Joanne schreef:Zeg Joost je wordt nu wel wat erg fanatiek met je quote's Dit komt regelrecht van de voorpagina hier hahaha...