Kloven en blaasjes met Max Factor Lipfinity.

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
melanie
daar ben ik weer
Contacteer:

Kloven en blaasjes met Max Factor Lipfinity.

Bericht door melanie »

Hoi Meiden,

Misschien hebben jullie hier wat aan.....

Tros Radar heeft in de uitzending van 15-12-2003 aandacht besteed aan klachten van kloven en blaasjes bij het gebruik van Max Factor Lipfinity

Meer info over dit item op de site van Tros Radar.

Het is in ieder geval wel iets om te onthouden

Melanie
MarjoleinJ
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door MarjoleinJ »

hmmmm was ik bijna van plan om dat te gaan kopen en gebruiken!

een ander ascpect van de 'nieuwe' make-up (om 't zo maar even uit te drukken) heeft me de afgelopen tijd weerhouden van 't kopen: ze adverteren met, om 't even krom te zeggen, dat het er niet af te krijgen is.... en dat sommige lipstick wel 10 uur houdt... sja... wilde de gok nog niet nemen... stel je voor dat 't inderdaad zo goed is als ze willen doen geloven en je krijgt 't er bijna niet af...

Misschien overdrijf ik een beetje maar met al die 'watervaste' make-up, hoe moet je die afwassen? Als je er mee kunt gaan zwemmen zou je der ook mee moeten kunnen douchen... Of moet je reinigingsmelk gebruiken of zo?

Heeft er iemand ervaring met deze produkten?

groetjes,

Marjolein
melanie
daar ben ik weer
Contacteer:

Bericht door melanie »

@MarjoleinJ

Ik gebruik het zelf wel, en heb nog geen klachten maar dat zal wel komen omdat ik het niet dagelijks gebruik.
Het blijft bij mij idd heel lang zitten. Als je het wil verwijderen kun je de speciale reiniger van Lipfinity gebruiken.

Ik hoop dat je hier toch wat aan hebt Marjolein.

Groetjes

Melanie
MarjoleinJ
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Hoi Melanie,

Yep... daar hebben we wel wat aan! Volgende keer toch maar eens in de buidel tasten :)

Volgens mij ziet het er wel toppie uit met die gloss enzo... en ik geloof ook niet dat ik er last van zal krijgen omdat ik 't met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ook niet dagelijks zal gebruiken :(

Groetjes,

Marjolein
Isabelle Raulin dAymeries
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Isabelle Raulin dAymeries »

Hee Marjolein,

Omdat ik mij vaak "op locatie" omkleed, gebruik ik gezichtsreinigingsdoekjes, snoetenpoetsers, en soms baby-billendoekjes of glorix-doekjes. Gaat veel sneller, en voor watervaste make-up kies je gewoon een iets vetter doekje.

En Melanie,

Die lipfinity gebruikt mijn vrouw dagelijks, en ze heeft nergens last van. Haar kleuren staan me niet, maar is het iets wat ik eens moet proberen?

Isabelle
Get over it.
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi dames,

Ook ik gebruik deze lipstick en met bijzonder mooi resultaat. HIj staat prima, blijft soepel, blijft mooi lang zitten ( soms wel is jammer want wat moet je dan gaan doen op de wc ) en krijg er ook geen blaasjes of kloofjes van.

Wat mij betreft een aanrader!

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
MarjoleinJ
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Hoi Isabelle,

Bedankt voor de tips. Met name aan baby-billendoekjes bij ons thuis geen gebrek :) dus dat gaat helemaal goed komen!

Groetjes,

Marjolein
Plaats reactie