gaatjes in de oren
Moderator: Moderators
-
- ForumFan
gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Het hoort er bij, minimaal een aantal weken met die knopjes met scherpe punten met draaien en ontsmetten. Maar Paula schreef eerder in deze draad het volgende:Kathleen schreef:Maar op een dag zal ik in een overmoedige bui toch wel eens bij de juwelier binnenstappen. Ik dacht aan twee kleine ringetjes voor wanneer ik geen Kathleen ben, maar ik vind het vervelend om eerst zes weken met knopjes in m'n oren te lopen.
Nog ff wachten dus!
Misschien helpt je dit op weg. Maar jij mag uitmaken of je wel of geen gaatjes in je oren laat schieten. Ik doe het zelf niet, en eerlijk gezegd vind ik oorbellen ook niet zo mooi.Paula schreef:Je zou het er op kunnen wagen om de oorknopjes slechts drie weken te dragen. Maar, het is dan heel belangrijk dat je vanaf dan nog een paar weken continue de oorknopjes in houdt, behalve op je werk. Zo voorkom je dat het dichtgroeit.
Of dit werkt weet ik niet, maar je zou het eens bij een juwelier kunnen vragen. Volgens mij loop je na die drie weken geen kans meer op infecties.
Waarom niet? Je kunt met veel posten Nathalie en Joanne van de troon stoten.Kathleen schreef:Zo, nu ga ik ff maffen, anders ben ik morgenvroeg al Forumdiva.
liefs, Josette
Hi Joost,
Joanne en Nathalie van de troon stoten??? Dat zal nog niet voor vandaag zijn denk ik. Zoveel inspiratie heb ik nu ook weer niet!
En die gaatjes komen eraan hoor, maar nog niet meteen! In tegenstelling tot jou ben ik helemaal gek op oorbellen. Heb al een hele verzameling clips. Kan ook best mooi zijn hoor. Als de scharniertjes een beetje verborgen zijn lijkt het net echt.
Groetjes!
Joanne en Nathalie van de troon stoten??? Dat zal nog niet voor vandaag zijn denk ik. Zoveel inspiratie heb ik nu ook weer niet!
En die gaatjes komen eraan hoor, maar nog niet meteen! In tegenstelling tot jou ben ik helemaal gek op oorbellen. Heb al een hele verzameling clips. Kan ook best mooi zijn hoor. Als de scharniertjes een beetje verborgen zijn lijkt het net echt.
Groetjes!
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Hoi hoi,
Kathleen ik zou graag gaajes willen hebben maar denk dat me baas en ouders gaan flippen. Ik hou het dus voorlopig nog even bij clips. heb ook al behoorlijk wat paartjes liggen.
Iedere keer als ik wat zie wil ik het hebben, vreemd want ik kan maar 1 paar tegelijk dragen.
Liefs,
Kathleen ik zou graag gaajes willen hebben maar denk dat me baas en ouders gaan flippen. Ik hou het dus voorlopig nog even bij clips. heb ook al behoorlijk wat paartjes liggen.
Iedere keer als ik wat zie wil ik het hebben, vreemd want ik kan maar 1 paar tegelijk dragen.
Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Hoi meiden,
Effe een oude draad uit het archief opgevist! Yes, het is er bij mij dus ook van gekomen. Ik ben nu de trotse bezitster van twee goudkleurige oorknopjes. Ik kan haast niet wachten om mijn eerste paar damesoorbellen te dragen. Zes weken kunnen soms lang duren, hihi.
Nadeel van dit alles is dat ik nu met zeven paar oorclips zit opgescheept die ik waarschijnlijk noooooooooooooooit meer zal dragen. Ik neem ze wel eens een keertje mee naar T&T-Eindhoven, misschien dat er daar interesse is om ze tegen een zacht prijsje over te nemen.
Het stelt eigenlijk niet echt veel voor, maar toch weer een klein stapje 'huiswaarts'.
Female groetjes van een happy girl
Effe een oude draad uit het archief opgevist! Yes, het is er bij mij dus ook van gekomen. Ik ben nu de trotse bezitster van twee goudkleurige oorknopjes. Ik kan haast niet wachten om mijn eerste paar damesoorbellen te dragen. Zes weken kunnen soms lang duren, hihi.
Nadeel van dit alles is dat ik nu met zeven paar oorclips zit opgescheept die ik waarschijnlijk noooooooooooooooit meer zal dragen. Ik neem ze wel eens een keertje mee naar T&T-Eindhoven, misschien dat er daar interesse is om ze tegen een zacht prijsje over te nemen.
Het stelt eigenlijk niet echt veel voor, maar toch weer een klein stapje 'huiswaarts'.
Female groetjes van een happy girl
Liefs, Kathleen
- melanie
- daar ben ik weer
- Contacteer:
Hoi Kathleen,
Gefeliciteerd je nieuwe bezit. Shoppen voor de nieuwe oorbellen zal nu ook wel heel snel gebeuren. Ik kon ook niet wachten totdat de 6 weken voorbij waren en heb dat dus ook niet gehaald. Wel heb ik (bijna) al die tijd iets in mijn oren gehad, de knopjes of een van de nieuwe bellen. Ik heb maar 1 keer een probleempje gehad, maar dat was ook omdat ik te lang zonder iet in mijn gaatjes heb gezeten. ben dus toch een tikkie eigenwijs Dus zorg er voor dat er altijd iets in zit, maar laat de knopjes de eerste paar weken wel zitten.
Veel suc6 met het shoppen Kathleen en tot ziens in eindhoven.
Groetjes
Melanie
Gefeliciteerd je nieuwe bezit. Shoppen voor de nieuwe oorbellen zal nu ook wel heel snel gebeuren. Ik kon ook niet wachten totdat de 6 weken voorbij waren en heb dat dus ook niet gehaald. Wel heb ik (bijna) al die tijd iets in mijn oren gehad, de knopjes of een van de nieuwe bellen. Ik heb maar 1 keer een probleempje gehad, maar dat was ook omdat ik te lang zonder iet in mijn gaatjes heb gezeten. ben dus toch een tikkie eigenwijs Dus zorg er voor dat er altijd iets in zit, maar laat de knopjes de eerste paar weken wel zitten.
Veel suc6 met het shoppen Kathleen en tot ziens in eindhoven.
Groetjes
Melanie
Hoi Cynthia,
Euh ja, ik denk dat mijn 'vierde paar' oorbellen hangers zullen zijn, maar niet echt overdreven lang. Ik heb van mijn partner haar oorbellen gekregen (3 paar). Ze draagt eigenlijk steeds dezelfde en deze lagen dus toch maar in de kast mooi te wezen. Ik ga wel braafjes wachten tot de zes weken om zijn vooraleer ik ze aandoe.
Bezwaren had ik eigenlijk nooit, maar ik was een beetje bang voor de reacties van de mensen om me heen. Tot nogtoe valt dat goed mee. Zoals zo vaak maken we ons te veel zorgen over hoe die en die gaat reageren. Niet nodig dus, dus 'andere meiden zonder gaatjes in de oren', gewoon doen!
En Melanie, ik denk dat mijn oortjes vanaf nu nooit meer oorbelloos zullen zijn. Ga er ook aanschaffen voor mijn (niet zo favoriete) mannelijke kant. Geen ringetje, dat heeft al iedereen, ik zie nog wel.
Groetjes,
Euh ja, ik denk dat mijn 'vierde paar' oorbellen hangers zullen zijn, maar niet echt overdreven lang. Ik heb van mijn partner haar oorbellen gekregen (3 paar). Ze draagt eigenlijk steeds dezelfde en deze lagen dus toch maar in de kast mooi te wezen. Ik ga wel braafjes wachten tot de zes weken om zijn vooraleer ik ze aandoe.
Bezwaren had ik eigenlijk nooit, maar ik was een beetje bang voor de reacties van de mensen om me heen. Tot nogtoe valt dat goed mee. Zoals zo vaak maken we ons te veel zorgen over hoe die en die gaat reageren. Niet nodig dus, dus 'andere meiden zonder gaatjes in de oren', gewoon doen!
En Melanie, ik denk dat mijn oortjes vanaf nu nooit meer oorbelloos zullen zijn. Ga er ook aanschaffen voor mijn (niet zo favoriete) mannelijke kant. Geen ringetje, dat heeft al iedereen, ik zie nog wel.
Groetjes,
Liefs, Kathleen
Dames dames, sorrie maar van die oorringen, ja dat weet ik nu wel...denk dat iedereen nu wel bekeert is.... geen kale oren meeer.
maar wie heeft er een tattoo..dat is ook hot lijkt me
en dan bedoel ik echt geen anker, of iets in elkaar geprutst in je jeugdjaren..
Nee, leuke tattoos, zoals roosjes, vlinders...en ga zomaar door..
Ikke zelf heb een elfje op mijn schouderblad...heel lief hoor..
Duss..vertel, vertel al je tattoogeheimen......
daaag...
anouk
x
maar wie heeft er een tattoo..dat is ook hot lijkt me
en dan bedoel ik echt geen anker, of iets in elkaar geprutst in je jeugdjaren..
Nee, leuke tattoos, zoals roosjes, vlinders...en ga zomaar door..
Ikke zelf heb een elfje op mijn schouderblad...heel lief hoor..
Duss..vertel, vertel al je tattoogeheimen......
daaag...
anouk
x
Hoi,
Helaas, Natas heeft geen tatoo, wel een keer bijna een laten zetten een tribal met een eenhoorn er bij.... een hele mooie tattoo.
Maar ik ben toch blij dat ik er geen heb laten zetten... en niet alleen om de reactie van een van de tatooeerders......
Die tattoo kon niet voor een jongeman..... de tattoo was te vrouwelijk.
Of zoals hij dat zij: Dat is iets voor een meid!!!
Ik dacht bij mezelf wie zegt dat ik geen meid ben..... jij niet!!!
He groetjes van een vrolijke Nataschja!!
Helaas, Natas heeft geen tatoo, wel een keer bijna een laten zetten een tribal met een eenhoorn er bij.... een hele mooie tattoo.
Maar ik ben toch blij dat ik er geen heb laten zetten... en niet alleen om de reactie van een van de tatooeerders......
Die tattoo kon niet voor een jongeman..... de tattoo was te vrouwelijk.
Of zoals hij dat zij: Dat is iets voor een meid!!!
Ik dacht bij mezelf wie zegt dat ik geen meid ben..... jij niet!!!
He groetjes van een vrolijke Nataschja!!
Niets is blijvend, alleen de verandering
Hoi Allemaal.
Ik heb jaren rechts een oorbel gedragen dus effe een schoon naaldje en hoppa er kan weer een oorbel in,voorlopig draag ik maar clip oorbellen.
Ok ze kukelen steeds uit je oren maar goed,het is een keuze.
Tattoo's heb ik helemaal niet,moet er persoonlijk niet aan denken.
Heb dit jaar 3 weken met verbrande benen gezeten en sindsdien niks geen hete bende meer tegen me huid,ja soms vliegt er weleens een vonk van me shaggie op me handen maar goed dat is weer geen tattoo.
Liefs:Lisa
Ik heb jaren rechts een oorbel gedragen dus effe een schoon naaldje en hoppa er kan weer een oorbel in,voorlopig draag ik maar clip oorbellen.
Ok ze kukelen steeds uit je oren maar goed,het is een keuze.
Tattoo's heb ik helemaal niet,moet er persoonlijk niet aan denken.
Heb dit jaar 3 weken met verbrande benen gezeten en sindsdien niks geen hete bende meer tegen me huid,ja soms vliegt er weleens een vonk van me shaggie op me handen maar goed dat is weer geen tattoo.
Liefs:Lisa
Stukje bij beetje vind ik mezelf.
Gelukkig hoeft dat vinden van mijzelf niet meer in eenzaamheid.
Gelukkig hoeft dat vinden van mijzelf niet meer in eenzaamheid.