uitverkoop meiden denk er aan!!!!
Moderator: Moderators
uitverkoop meiden denk er aan!!!!
Beste meiden,
wellicht zijn jullie er wel van op de hoogte, maar de uitverkoop is begonnen, dus doe je voordeel ermee.
Zo was ik gisteren in de V en D te Zwolle en was er op veel vrouwenkleding korting tot 80%. En werd er zelfs omgeroepen dat mannen ook maar eens lingerie moesten kopen, voor huin vouw welliswaar, maar voor degene die er wat moeite mee hebben, grijp die kans zou ik zeggen.
Verder een ieder een goed uiteinde en een vrouwlijk 2004, waarbij liefde en begrip in deze wereld wel eens wat meer centraal mag staan is mijn mening
Meiden dit was het doeiiii Hariet
liefs Hariet
" liefde geeft kleurtjes aan de mensen ook aan jou". Geniet van je vrouw zijn, pluk de dag, want hoe dan ook mens blijf je.
Liefs Hariet
Liefs Hariet
Hoi allemaal.
Zoals ik mezelf had beloofd ben ik me echt te buiten gegaan. Diverse winkels in, zoeken, passen, combineren, kopen. Gewoon heerlijk. En geen enkele wanklank. Iedereen behandelde me als de vrouw die ik wil zijn.
Wel moest ik opletten dat ik niet alles in dezelfde kleurstelling koop (heb een voorliefde voor roze/rood), maar heb ook iets in beige, in groen en in bruin met oranje gekocht.
En het resultaat?
1 broek, 2 rokken, 2 dunne truitjes, 2 warme truien, 4 shirts, 1 blouse, 1 bh met slip, setje string, doosje panties en 2 riempjes.
Garderobe komt zo langzamerhand een klein beetje op peil.
Uiteraard wil ik het niveau bereiken dat ik voor de kast sta, het een na het ander overweeg en dan de gevleugelde uitdrukking kan gebruiken "ik heb niets om aaan te trekken" .
Zoals ik mezelf had beloofd ben ik me echt te buiten gegaan. Diverse winkels in, zoeken, passen, combineren, kopen. Gewoon heerlijk. En geen enkele wanklank. Iedereen behandelde me als de vrouw die ik wil zijn.
Wel moest ik opletten dat ik niet alles in dezelfde kleurstelling koop (heb een voorliefde voor roze/rood), maar heb ook iets in beige, in groen en in bruin met oranje gekocht.
En het resultaat?
1 broek, 2 rokken, 2 dunne truitjes, 2 warme truien, 4 shirts, 1 blouse, 1 bh met slip, setje string, doosje panties en 2 riempjes.
Garderobe komt zo langzamerhand een klein beetje op peil.
Uiteraard wil ik het niveau bereiken dat ik voor de kast sta, het een na het ander overweeg en dan de gevleugelde uitdrukking kan gebruiken "ik heb niets om aaan te trekken" .
Cyn.
Beste Cyntina,
IK ken dat voor de kast sta gedoe, als het goed is ga ik morgen naar Eindhoven en nu ben ik al in paniek van wat ik aan moet.
Is echter wel een fijn gevoel, ben dan nu ook al druk aan het passen.
Heb 2 halve kast vol meid jurkjes, truien, lingerie enz.
Winkelen is één van mijn grootste hobbys, Kleren kijken en passen super.
Als ik kijk naar mijn mannen spullen deze gaan steeds meer richting de zolder. De kamer wordt ook al steeds meer een vrouwenkamer met allerlei knuffels enz.
Heerlijk, nou dat wilde ik nog even kwijt:roll: .
Veel draag plezier met je nieuwe kleding,
doeiiiiiiiiiii Hariet
IK ken dat voor de kast sta gedoe, als het goed is ga ik morgen naar Eindhoven en nu ben ik al in paniek van wat ik aan moet.
Is echter wel een fijn gevoel, ben dan nu ook al druk aan het passen.
Heb 2 halve kast vol meid jurkjes, truien, lingerie enz.
Winkelen is één van mijn grootste hobbys, Kleren kijken en passen super.
Als ik kijk naar mijn mannen spullen deze gaan steeds meer richting de zolder. De kamer wordt ook al steeds meer een vrouwenkamer met allerlei knuffels enz.
Heerlijk, nou dat wilde ik nog even kwijt:roll: .
Veel draag plezier met je nieuwe kleding,
doeiiiiiiiiiii Hariet
" liefde geeft kleurtjes aan de mensen ook aan jou". Geniet van je vrouw zijn, pluk de dag, want hoe dan ook mens blijf je.
Liefs Hariet
Liefs Hariet
Hoi hoi hoi,
Voor kleren kopen heb ik vandaag echt geen tijd gehad. Het is hier al een maand een echte ziekenboeg, de ene lost de andere af. Vandaag heb ik dus verpleegster moeten spelen voor een grieperige partner. Who's next!
Tegen de tijd dat ik ga shoppen zijn de koopjes allang weer uit de rekken verdwenen. Perbacco!
Groetjes!
Voor kleren kopen heb ik vandaag echt geen tijd gehad. Het is hier al een maand een echte ziekenboeg, de ene lost de andere af. Vandaag heb ik dus verpleegster moeten spelen voor een grieperige partner. Who's next!
Tegen de tijd dat ik ga shoppen zijn de koopjes allang weer uit de rekken verdwenen. Perbacco!
Groetjes!
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Come una ragazza! Per sempre!
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer: