Feest 20 september

Algemene discussie over feesten -- ook archief voor feesten voor 2005

Moderator: Moderators

Iam Saskia

Bericht door Iam Saskia »

Hallo,

Niet zo gek lang geleden ben ik, mede dankzij mijn vriendin, begonnen me af en toe te kleden als meisje. Stapje voor stapje durf ik steeds meer. Zo ben ik al een paar keer, wanneer ik er bijna zeker van was dat niemand me kon zien, als meisje naar buiten gegaan. Nu ben ik(bijna)zover dat het me leuk en spannend lijkt om me ook eens echt onder de mensen te wagen. Het feest op 20 september leek me een leuke gelegenheid. Alleen: ik durf nog niet echt. Waarom niet? Omdat ik eigenlijk niemand ken en ik het nooit leuk gevonden heb om alleen naar een feest te gaan. Ten tweede omdat ik geen ervaring heb met make-up en ik er toch een beetje leuk (vrouwelijk) uit wil zien. Daarom twee vragen: is er iemand op het feest aanwezig die mij op wil maken en is er er iemand die met mij mee wil gaan. Uiteraard na kennisgemaakt te hebben bijvoorbeeld via mailen.

Kortom: wie trekt mij over de streep??

Tot mails?

Saskia

ps. wellicht dat deze oproep niet op het forum thuishoort maar als ik dit op de advertentie pagina zet weet ik niet of ik wel even serieuze reacties krijg.
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Saskia schreef: <i>Alleen: ik durf nog niet echt. Waarom niet? Omdat ik eigenlijk niemand ken en ik het nooit leuk gevonden heb om alleen naar een feest te gaan.</i>

Wat let je, Saskia, om hier nu eens je vriendin voor te mobiliseren ? Het lijkt me nu juist zo'n mooie gelegenheid om met je vriendin naar toe te gaan. Wellicht dat zij ook je makeup iets kan verfraaien ?

Voor wat betreft je vraag over de visagisten op het feest: ik weet dat er de afgelopen twee trav.org-feesten inderdaad een aantal makeupdames waren. Dus zonder tegenbericht ga ik ervan uit dat deze er nu ook wel zullen zijn.

Oh ja en nog even 1 tip: wat me op de afgelopen feesten is opgevallen, is dat een hoop 'meiden' de hele avond aan hun stoel gekluisterd blijven. Ga eens wat meer een gesprek aan met iemand die je leuk/aardig/mooi of humorvol vindt. Mingle ! Wees geen muurbloempje, tenzij dit je vrije keuze is. Wees ervan overtuigd dat het voor bijna iedereen geen dagelijkse bezigheid is. You're 'nath' alone...

We zien je daar, Saskia
Lach veel en voel je mooi, dan straal je dat ook uit naar anderen...
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
SandraTV

Bericht door SandraTV »

Hoi Saskia,
Ik heb het zelfde gevoel als jij.
Ik ken ook bijna niemand en zou het ook heel leuk vinden om naar het feest te gaan.
Maar durf het om de zelfde reden niet zo.
Als ik ga, dan ben je niet de enigste die niemand ken.
Volgens mij hebben wij al eerder gemailt met elkaar?
En wees om je makeup maar niet bezorgt want ik denk dat er genoeg klaar staan om je daar mee te helpen.
Kom Saskia als jij ga dan ga ik ook.
Groetjes Sandra
Iam Saskia

Bericht door Iam Saskia »

Hoi Nathalie,

Dank je voor je reactie. Aan je oplossing had ik zelf al wel gedacht alleen er is een klein probleempje: mijn vriendin is net geopereerd aan haar knie en ik vrees dat ze tegen die tijd helaas nog niet kan lopen; laat staan te dansen of iets. En dan wordt zij ook een muurbloempje en dat zou wel jammer zijn. In ieder geval wel bedankt voor het meedenken. Als ik ga zal ik me ook wel onder de meiden mengen ik ben gebekt genoeg. Normaal gesproken dan.... Ik moest ook glimlachen om je laatste opmerking. Dit is ook een beetje hetgeen mijn vriendin tegen me zegt. Het maakt niet uit wat anderen van je vinden of over je denken als je er zelf maar happy mee bent! En dat begint heel langzaam wel door dringen.

Groetjes,

Saskia

ps: als ik de 20e ga, hoop ik je wel te ontmoeten!
Marcha
dagelijks aanwezig

Bericht door Marcha »

Lieve dames die bang zijn om een muurbloempje te worden en die behoefte hebben aan een beetje hulp op het make-up gebied (als dat geen lange inleiding was weet ik het ook niet meer hihihihi..),

Op het feest zal ik ook aanwezig zijn en, zolang er geen run ontstaat op mijn make-up koffertje, ben ik best bereid een aantal te helpen met de make-up. Als je liever meer persoonlijke aandacht wilt neem dan eventjes contact op met me (info op mijn site), ik heb die dag meerdere klanten maar er valt misschien nog wel wat te regelen.
En muurbloempjes ken ik niet, wel mensen die angstig of verlegen zijn en met een vriendelijk woord en een glimlach betrokken kunnen worden bij het feestgewoel...
Wees dus niet bang, je bent daar niet alleen!!

Tot op het feest dames,

Marcha
"mezelf zijn is voor mij al 'anders' genoeg..."
JolandaM
dagelijks aanwezig

Bericht door JolandaM »

Hallo dames,

Ik ben ook van plan naar het feest te gaan, al was het alleen maar om een aantal van jullie eindelijk eens in het echt te ontmoeten.

Ik vraag me af of ik mensen kan oppikken om samen naar het feest te rijden. Ik woon in Groningen, en ik kan kiezen uit twee routes: via Drachten, Heerenveen, Lemmer, de polders, Utrecht, Gouda, Moordrecht of via de A28 over Zwolle, Meppel, enovoorts, Utrect, Gouda, Moordrecht.

Ik heb drie plaatsen in de auto over. Wie een beetje langs één van de routes woont en het eerst reageert mag naast de charmante chauffeuse plaatsnemen! :smile:

Laat maar weten via mijn email!

Liefs,
JolandaM
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Je kan dus ontvangen EN verplaatsen, jolandaM *hihi*

Ok, ok flauw grapje.
Maar erg lief van je dat je beschikbaar stelt als chauffeuse.
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
SandraTV

Bericht door SandraTV »

Hallo Allemaal,

Ik heb even een paar vraagje over het feest van Travestie.org op 20 September in Fun4Two.
Ik ben eigenlijk nog nooit ergens geweest.
Wel eens naar mariposa..
Maar het lijkt me heel leuk om naar een echt feest te gaan.
Ik weet niet wat ik er er moet verwachten.
Ik ken persoonlijk niemand.
Omdat ik niet echt onder de mensen ben geweest ben ik eigenlijk nog een beetje onzeker van mijzelf.
Is het dan wel leuk om er alleen heen te gaan?
Wat voor feest is het eigenlijk? Wat kan je er doen? Wat gaat er gebeuren?
Hoe is het de vorige keren gegaan?
Het leukste zou ik vinden om met iemand naar het feest te gaan maar om een advertentie te plaatsen vind ik ook weer niet...
Ik had gehoopt meer te horen te krijgen via deze discussie maar helaas niemand gaat er bijna op in.

Groetjes Sandra

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sandratv op 2001-09-01 08:48 ]</font>
antoinette
daar ben ik weer

Bericht door antoinette »

hoi Sandra,

Laten we mekaar een hand geven want ik ben ook nog nooit bij fun4two geweest dus het is voor mij ook bestwel spannend maar het zal best wel mee vallen met zooveel aardige en leuke mensen (denk ik).
We zien elkaar mischien wel.

groetjes
Antoinette
Paula
Eredivisie

Bericht door Paula »

Hallo Sandra,

Ik ben de laatste keer samen met mijn vrouw bij het feest van travestie.org geweest. En geloof me het was geweldig. Ik ben het laatste jaar regelmatig uit geweest, maar die avond was veruit mijn favoriet. Ik zal je proberen te vertellen waarom:

Ik kan me jouw vragen en twijfels goed voorstellen. Ik had ze vorig jaar ook. Het 1e feest, georganiseerd door travestie.org, was in oktober 2000. Toen had ik nauwelijks contacten in de T* wereld en was toen 2 keer eerder enfemme uit geweest. Ik was bang dat ik doodzenuwachtig in een hoekje naar de anderen zou gaan staan kijken en verder niets. En, dat wilde ik mezelf niet aandoen. Vandaar dat ik er toen voor koos om niet te gaan.

Ondertussen leerde ik steeds meer andere meiden kennen en ging ik wel naar het feest in februarie 2001. Ik was eerlijk gezegd best wel bang dat de avond om sex zou draaien. Niets bleek minder waar, alhoewel er wel de mogelijkheid is. Maar ja, dat is er ook in de disco om de hoek.

Er was een buffet en er is een bar. Tsja, dan ben ik al snel tevreden :smile: :smile: Ik ontdekte al snel dat heel veel meiden die daar kwamen voor hetzelfde kwamen als ik. Gewoon lekker kletsen, ervaringen uitwisselen, over ditjes en datjes kletsen en (voor de liefhebber) lekker dansen.
De meesten aanwezigen kennen ook niemand. Dus, iedereen wil graag kennismaken en een gezellige avond hebben. Ideaal dus. Er was ook een optreden en een soort van verkiezing. Verder was er een fotograaf en waren er visagisten.

Nu besef ik me ook wel dat ik in een luxe positie verkeerde, doordat ik al een aantal mensen ken en mijn vrouw meeging. Maar, ik weet zeker dat ik net zoveel plezier en gezelligheid gehad zou hebben als ik helemaal alleen gegaan was.
Geloof me, het is een veilige omgeving en de avond draait puur om gezelligheid.

Ik weet zeker dat je je zult vermaken en je op je gemak zult voelen. Ik hoop je daar te spreken en je "angsten" wat weggenomen te hebben.

Liefs,

Paula.
NicoleCD

Bericht door NicoleCD »

Wat kost de entree voor dat feest eigenlijk? Van de prijzen van de Fun4two site wordt ik niet echt vrolijk!
natalie tg
daar ben ik weer
Contacteer:

Bericht door natalie tg »

hoi nicole
prijs van het feest ,,ik dacht dat de toegangsprijs all inn is..
met hapjes en drankjes...
maar daar wilde ik het niet over hebben ..nl. het is nog niet helemaal zeker of ik kom..ik heb een feest van mariposa meegemaakt en dat viel mij tegen omdat ik pas in deze wereld was,,, er kwam teveel op mij af...wat ik mij van een t*feest voorstel is ..5 sterren, klasse,,hoger sferen...vrouwelijkheid in alle opzichten bv ballet voorstelling van biologische vrouwen enz enz..... maar ik weet ook dat zoiets niet haalbaar blijkt,,,dusse wachten af maar..
natalie
een fles kan halfleeg zijn maar ook half vol
no-one
dagelijks aanwezig

Bericht door no-one »

hoi saskia
ik kan alleen maar zeggen als je er echt wil moet je het gewoon doen.
een mandje geleden durfte ik zelf ook nog niet maar inmiddels ben ik zelf ook al enkele malen naar bijeenkomsten en o/a maripossa geweest terwijl ik zelf ook niemand kende als je eenmaal die eerste stap hebt gezet gaat het allemaal een stuk beter en wat die make-up en dat muurbloempje betreft dat zal best wel meevallen denk ik.
er is altijd wel iemand die kan en wil helpen of een praatje komt maken
ik weet trouwens nog niet of ik zelf ga daar ik nog twijfel tussen het feest en een rondvaart tocht met inmiddels gelukkig bekenden van mariposa die is helaas ook op de twintigste
groetjes joca
Jessie
dagelijks aanwezig

Bericht door Jessie »

Hoi allemaal

Ik vind het trouwens wel jammer dat dit soort avonden op een doorde weekse avond is en niet in het weekend worden georganiseerd...zijn er meerdere mensen die dit ook vinden?

Ik wens in ieder geval iedereen die naar het feest gaan
donderdag een hele fijne en gezellige avond toe.. Zorg dat je daar lekker gaat genieten :smile: :smile: ik gun het iedereen van harte..

Helaas kan ik daar niet bij zijn vanwege andere verplichtingen ..
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Hoi Destiny,
je hebt wel gelijk...weekend zou misschien beter zijn omdat men over het algemeen meer tijd heeft.
Echter......1 groot probleem.......een locatie als fun4two draait juist van de weekenden.
Nu zou daar misschien wel een deal gemaakt kunnen worden dat 'wij' ons feest daar dan ook tegelijk houden, maar..........willen 'wij'dat???? tussen de stellen die toch met andere plannen naar zo'n club gaan (toch meer gericht op sex)......en (ook niet onbelangrijk) willen die gasten dat wel.....een stel travo's die daar rond sjouwen......
Op het 1e zeg ik persoonlijk nee.....het 2e kan ik uiteraard niet invullen.
En gezien de lokatie....zoiets krijg je nergens (denk ik) ...en zeker in een weekend niet.......dus kom je terecht in een of ander buurtclubhuis .....maar daar kun je simpelweg niet die sfeer en ambieance krijgen ..hoe goed ieder ook zijn/haar best doet.
kortom....tijdstip....tja....heb je niet helemaal ongelijk......accomodatie......kan niet beter...dus moet je een keuze maken.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: johnn op 2001-09-16 14:01 ]</font>
Plaats reactie