bijzonder dag vandaag.
Moderator: Moderators
bijzonder dag vandaag.
Hoi hoi,
zoals misschien sommigen wel weten had paula vanmiddag een make-over bij elkaar georganiseerd. ik had genoot de voorkeur omdaar aan mee te mogen werken. ik moet zeggen dat het wel weer een bijzondere dag was. het was voor mij persoonlijk al een heel aardige stap de goede richting in waar ik toch best wel een beetje moeite mee had/heb.
zelf heb ik ook nog nooit op zo'n proffesioneel niveau gewerkt. de make-up en de fotografie was zeer indrukwekkend. dus een tip..mocht er ooit weer een visagie cursus aangeboden worden zorg dan dat je van de partij bent want je kan zo giga veel leren.
de resultaten mogen jullie over een weekje beoordelen
groetjes,
Leonie
zoals misschien sommigen wel weten had paula vanmiddag een make-over bij elkaar georganiseerd. ik had genoot de voorkeur omdaar aan mee te mogen werken. ik moet zeggen dat het wel weer een bijzondere dag was. het was voor mij persoonlijk al een heel aardige stap de goede richting in waar ik toch best wel een beetje moeite mee had/heb.
zelf heb ik ook nog nooit op zo'n proffesioneel niveau gewerkt. de make-up en de fotografie was zeer indrukwekkend. dus een tip..mocht er ooit weer een visagie cursus aangeboden worden zorg dan dat je van de partij bent want je kan zo giga veel leren.
de resultaten mogen jullie over een weekje beoordelen
groetjes,
Leonie
Ik kan beamen dat het een bijzondere dag was. Met behulp van een zeer professionele visagiste en fotograaf werd Leonie omgetoverd van man tot een prachtige vrouw (alhoewel dat bij haar niet veel moeite kost). Ook ik heb een gedaantewisseling ondergaan en over enige tijd hopen we de foto's op de website te plaatsen. De fotograaf heeft een eigen website: www.fritsschroeder.nl. Een absolute aanrader. En hij vind het enorm leuk om met T*s te werken.
En als geheugensteuntje. Het was naar aanleiding van dit bericht, eerder op onze website (en staat nog in het archief bij): http://www.travestie.org/html/index.php ... show&id=96
Liefs, Paula
En als geheugensteuntje. Het was naar aanleiding van dit bericht, eerder op onze website (en staat nog in het archief bij): http://www.travestie.org/html/index.php ... show&id=96
Liefs, Paula
"I love the way you walk. I love the way you talk. But please shut up !"
- pinkslipper
- ForumFan
- pinkslipper
- ForumFan
Vraagjes: Heb je de foto's al binnen? Zijn ze al te bewonderen op Internet?Leonie schreef:hoi hoi. als het mag van paula kan ik best een teasertje geven maar dat zijn niet de echte foto's. die komen pas in de loop van deze week per post! dus dat is voor mij ook nog even afwachten!
Think Pink en xxx,
pinkslipper
Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
pinkslipper
Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
-
- ff weer wat posten
- pinkslipper
- ForumFan