Dat komt wel goed met jou daarzo.
En als je es een dipje hebt helpen wij je er wel overheen hoor.
En Marjolein
..... vraagt er een van de meisjes, door de klas heen: "meneer, *vijlt* U uw nagels?!"... ondanks 't feit dat ik vrij verrast was door de vraag kon ik er toch een nonchalant "ja hoor..." uitbrengen, alsof 't de normaalste zaak van de wereld was
Wat geweldig. Dat is ook DE manier he. Doen alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. Dan wordt het dat ook nog eens een keer in de toekomst.
Lieverd ik wilde eens weten hoe het nu verder met je gaat en op je stage plek
Heb je het nog steeds naar je zin ???
en hebben die wijze koters, hun fatsoen gevonden
Ja moet zeggen dat het de laatste tijd stukken beter gaat daar. Denk dat ik nu gewoon erbij hoor of zo. Heb al een paar keer in een volle klas moeten werken aan de pc's zonder problemen en kan ook rustig door de school lopen zonder nageroepen te worden en zo. Voelt allemaal stukken beter. Maar of ik mijzelf beter voel. Hmmm weet ik niet zo goed. Zit nog regelmatig met behoorlijke dipjes en weet niet zo goed hoe ik daar verandering in kan brengen. Heb in ieder geval volgende week donderdag een afspraak met iemand van de Riagg en ga eens de boel flink van me af praten. Thanks voor je interesse in ieder geval.
Ja met kleine stapjes kom je het verst, moet zeggen dat ik de laatste tijd best grote stappen heb genomen (wel met succes in ieder geval). Misschien maar weer een wat strakkere rok aan zodat ik gedwongen word kleine stapjes te nemen. Dat maakt het allemaal wat beter te verhapstukken. Het medeleven hier maakt wel een hoop goed. Voel me wat minder eenzaam daardoor in mijn problematiek.
Ik denk dat zoiets heel belangrijk is in zo'n periode met dipjes. Het beste Joanne, en nog dank voor je opbeurende woorden in mijn draad. (nooit meer circuit)