T&T Leeuwarden de stand van zaken
Moderator: Moderators
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
T&T Leeuwarden de stand van zaken
Hallo allemaal..
Een poosje geleden heb ik het hier al eens over gehad hier op het forum.
En ik ben een tijdje niet meer online geweest omdat ik zelf geen internet meer heb
Maar we zijn er nog steeds mee bezig om hier in leeuwarden ook een T&T avond te organiseren.
En hebben nu eerst beslotten om dit te doen op de tweede zondagavond van de maand aangezien het nu kort dag is om het deze maand al te doen hebben we beslotten om het op de tweede zondag van maart te doen..
Dit ook mede omdat T&T Groningen het de vierde woensdag van de maand heeft hebben wij beslotten om het dan de tweede zondag te houden.
Zo is er dus nu om de twee weken een T&T Avond in het noorden..
Ik zal jullie verder op de hoogte houden over de stand van zaken aangezien we zelf nog moeten beginnen hopen we toch dat het een succes mag worden hier in leeuwarden.
We houden de T&T avonden in het COC van leeuwarden als je wil weten waar die zit kijk dan even op http://www.cocfriesland.nl
Verder heb ik eerst even niks te melden dus tot zover eerst mijn verhaaltje...
veel liefs
Een poosje geleden heb ik het hier al eens over gehad hier op het forum.
En ik ben een tijdje niet meer online geweest omdat ik zelf geen internet meer heb
Maar we zijn er nog steeds mee bezig om hier in leeuwarden ook een T&T avond te organiseren.
En hebben nu eerst beslotten om dit te doen op de tweede zondagavond van de maand aangezien het nu kort dag is om het deze maand al te doen hebben we beslotten om het op de tweede zondag van maart te doen..
Dit ook mede omdat T&T Groningen het de vierde woensdag van de maand heeft hebben wij beslotten om het dan de tweede zondag te houden.
Zo is er dus nu om de twee weken een T&T Avond in het noorden..
Ik zal jullie verder op de hoogte houden over de stand van zaken aangezien we zelf nog moeten beginnen hopen we toch dat het een succes mag worden hier in leeuwarden.
We houden de T&T avonden in het COC van leeuwarden als je wil weten waar die zit kijk dan even op http://www.cocfriesland.nl
Verder heb ik eerst even niks te melden dus tot zover eerst mijn verhaaltje...
veel liefs
Groetjes Prescilla
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Dank jullie wel meiden ja ik doe het niet alleen samen met Sandra ga ik het opstarten.
En het is nu dus zeker dat het op zondag 14 maart doorgaat we hebben groen licht gekregen van het bestuur van het coc.
Dus kom allemaal naar leeuwarden zondag 14 maart om naar de T&T te komen hihihi.
Maar ja aangezien de meeste meiden van hier toch in de randstad zitten of verder zal het wel niet lukken...
nou meiden en heer tot snel hier op het forum
En het is nu dus zeker dat het op zondag 14 maart doorgaat we hebben groen licht gekregen van het bestuur van het coc.
Dus kom allemaal naar leeuwarden zondag 14 maart om naar de T&T te komen hihihi.
Maar ja aangezien de meeste meiden van hier toch in de randstad zitten of verder zal het wel niet lukken...
nou meiden en heer tot snel hier op het forum
Groetjes Prescilla
- MarjoleinJ
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Heeeeee dat klinkt interessant!
Goed dat je 't initiatief hebt doorgezet Prescilla... chapeau hoor!
Ik weet niet of ik regelmatig kan komen; weekends liggen altijd wat lastig bij mij (gezinnetje). Anyway... ik ga zeker proberen minimaal een keer langs te komen.
Groetjes en ik wens jullie heeeeel veel plezier!!!
Marjolein
Goed dat je 't initiatief hebt doorgezet Prescilla... chapeau hoor!
Ik weet niet of ik regelmatig kan komen; weekends liggen altijd wat lastig bij mij (gezinnetje). Anyway... ik ga zeker proberen minimaal een keer langs te komen.
Groetjes en ik wens jullie heeeeel veel plezier!!!
Marjolein
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
But a dream within a dream?
Fijn Prescilla dat jullie dit voor elkaar gekregen hebben. Wil je de details naar info@travestie.org mailen, zodat we het in de Uit Agenda kunnen opnemen?
Groetjes, Paula.
Groetjes, Paula.
"I love the way you walk. I love the way you talk. But please shut up !"
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
hallo Paula
]
ik ben op dit moment dus druk bezig voor de eerste avond en die kun je alvast plaatsen.
dat is dus 14 maart en dan bij het coc friesland gelegen aan het
maria annastraatje 5 te leeuwarden. en anders moet je even op de website kijken van hun dat is http://www.cocfriesland.nl
]
ik ben op dit moment dus druk bezig voor de eerste avond en die kun je alvast plaatsen.
dat is dus 14 maart en dan bij het coc friesland gelegen aan het
maria annastraatje 5 te leeuwarden. en anders moet je even op de website kijken van hun dat is http://www.cocfriesland.nl
Groetjes Prescilla
Hoi Prescilla,
Eh, het is wat ver voor mij om jullie daar ooit eens een bezoekje te brengen. Ahoewel zeg nooit nooit!!!
In elk geval veel succes toegewenst met jullie initiatief. Ik hoop echt dat de primeur een geslaagde avond wordt.
Wish U luck!!!!
Groetjes,
Eh, het is wat ver voor mij om jullie daar ooit eens een bezoekje te brengen. Ahoewel zeg nooit nooit!!!
In elk geval veel succes toegewenst met jullie initiatief. Ik hoop echt dat de primeur een geslaagde avond wordt.
Wish U luck!!!!
Groetjes,
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Come una ragazza! Per sempre!
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Klunen zou wel makkelijk gaan, Nathje, want het wordt natuurlijk op kunstschaatsen gereden, en niet op noren. En dan met een leuk muziekje langs de kant voor de volle rit, want het moetmooi eruitzien. En niet te vergeten om de zoveel kilometer tafels met lippenstiften om te voorkomen dat de lippen droog worden.
Lisa
Lisa
If all else fails, buy new shoes