bijzonder dag vandaag.
Moderator: Moderators
- pinkslipper
- ForumFan
- Chantal C.
- Forumdiva
- pinkslipper
- ForumFan
Net nietChantalC schreef:MSX?
Bij de weg. Een quote van onze grote vriend Bill.
Gates takes swipe at Apple, Linux security
"To say a system is secure because no one is attacking it is very dangerous," said Gates, referring to operating systems that have a smaller share of the desktop market, such as Apple's Mac OS and the open-source software Linux.
Noting the large number of major virus epidemics during the past two years, Gates said that in some ways "hackers are good for maturation" of the platform, because they have forced the company to develop new inspection techniques for the code.
Bill is niet dol op pinguins, en ook niet op katten.
Think Pink en xxx,
pinkslipper
Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
pinkslipper
- patricia^^
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Hi meiden, eindelijk heb ik het voor elkaar Dank voor jullie geduld. Leonie, kan nu weer ademhalen. Het artikel mét foto's staat online.
Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties.
Ik wil vooral Leonie nogmaals heel erg bedanken voor haar inzet en durf om hier aan mee te werken. Ze heeft er in ieder geval een fantastische ervaring en fotoserie aan overgehouden. Ook ik heb het wat dat betreft getroffen.
Groetjes, Paula.
Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties.
Ik wil vooral Leonie nogmaals heel erg bedanken voor haar inzet en durf om hier aan mee te werken. Ze heeft er in ieder geval een fantastische ervaring en fotoserie aan overgehouden. Ook ik heb het wat dat betreft getroffen.
Groetjes, Paula.
"I love the way you walk. I love the way you talk. But please shut up !"
- Chantal C.
- Forumdiva
- patricia^^
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Hoi Leonie en paula,
Alle lof voor jullie beide, en de fotograaf, en karin voor de visagie, pluim lof applaus
ik ben trots op jullie viertjes
Alleen een kleine kanttekening ik woord een beetje gestoord met het lezen van de tekst , als er steeds een foto veranderd van voor na,,
Maar leonie, niemand die jou durft na te wijzen hoor
En paula wauw, naast sportief kan je er ook nog super zakelijk uit zien , laat Joan Collins het maar niet zien
kort om gewoon prachtig
groetjes
Patricia
Alle lof voor jullie beide, en de fotograaf, en karin voor de visagie, pluim lof applaus
ik ben trots op jullie viertjes
Alleen een kleine kanttekening ik woord een beetje gestoord met het lezen van de tekst , als er steeds een foto veranderd van voor na,,
Maar leonie, niemand die jou durft na te wijzen hoor
En paula wauw, naast sportief kan je er ook nog super zakelijk uit zien , laat Joan Collins het maar niet zien
kort om gewoon prachtig
groetjes
Patricia
- pinkslipper
- ForumFan
Leonie. Knap van je dat je ook als man durft te tonen.
Wow, wat een verschil zeg. Je bent als vrouw echt onherkenbaar. Geweldige foto's. Ook die van Paula.
Ook van mijn kant. Leonie, Paula, Frits Schroeder & Karin Melissant. Applaus en een diepe buiging. Het wachten was de moeite waard.
Wow, wat een verschil zeg. Je bent als vrouw echt onherkenbaar. Geweldige foto's. Ook die van Paula.
Ook van mijn kant. Leonie, Paula, Frits Schroeder & Karin Melissant. Applaus en een diepe buiging. Het wachten was de moeite waard.
Think Pink en xxx,
pinkslipper
pinkslipper
- MarjoleinJ
- dagelijks aanwezig
- Contacteer: