Hair Affairs, Amsterdam: aanrader
Moderator: Moderators
-
- ff weer wat posten
Fairies wear boots
Nou, Nicole,
Wel als ze New Rock wwarrior-boots dragen, Nicole (die grote, hoge, met ijzer beslagen Bladerunner-commando-laarzen met plateauzolen waar al die kleine Gothix op rond-stampen)...
X, Ka
Wel als ze New Rock wwarrior-boots dragen, Nicole (die grote, hoge, met ijzer beslagen Bladerunner-commando-laarzen met plateauzolen waar al die kleine Gothix op rond-stampen)...
X, Ka
-
- ff weer wat posten
Maar...
Ha Josette -
Eh... ja, de mannetjes-modellen wel (the Frankenstein-look). Maar heb je de vrouwen-collectie wel eens bekeken? Met staal omhulde hoge hakken, spitse neuzen, strak leer in zilver en zwart om de kuiten gegespt... biker-chick from hell! of moet dat zijn: biker-chique.... echt iets voor stoere meiden als Christina's, J-Lo's, Kassandra's
X Ka
Eh... ja, de mannetjes-modellen wel (the Frankenstein-look). Maar heb je de vrouwen-collectie wel eens bekeken? Met staal omhulde hoge hakken, spitse neuzen, strak leer in zilver en zwart om de kuiten gegespt... biker-chick from hell! of moet dat zijn: biker-chique.... echt iets voor stoere meiden als Christina's, J-Lo's, Kassandra's
X Ka
- pinkslipper
- ForumFan
-
- ff weer wat posten
Leuk
Gaaf, Pink, thanx!
Mooi idee (al is rubber niet zo mijn ding; alles verbleekt bij mijn lange zwarte lammy met fakefur) - dit is nou hartstikke "cybergoth".
Ben zelf meer het lange zwarte wapperende jurken-type; veel zijde, satijn, kant, haakjes, strikjes, Morticia!).
En, haha: ik ga volgende week een digicam kopen, kan ik ein-de-lijk een avatar plaatsen zodat jullie weten wie je tegenover je hebt.
En jij? Hoe ziet Pink er eigenlijk uit, op haar representatiefst? Ben een beetje benieuwd. Hieronder een site die ik erg fraai en vooral sexy vind..
<www.fairygoth.co.uk>
X, Kaatje
PS: Het is een goed weekend voor rusteloze Goothjes en hun bewonderaars: vandaag Mordor (Amuse, Lijnbaansgracht) <www.mordorweb.nl>, morgen Pavor Nocturnus (Heilige Zeug, Warmoesstr) <www.todiefor.org>....
Mooi idee (al is rubber niet zo mijn ding; alles verbleekt bij mijn lange zwarte lammy met fakefur) - dit is nou hartstikke "cybergoth".
Ben zelf meer het lange zwarte wapperende jurken-type; veel zijde, satijn, kant, haakjes, strikjes, Morticia!).
En, haha: ik ga volgende week een digicam kopen, kan ik ein-de-lijk een avatar plaatsen zodat jullie weten wie je tegenover je hebt.
En jij? Hoe ziet Pink er eigenlijk uit, op haar representatiefst? Ben een beetje benieuwd. Hieronder een site die ik erg fraai en vooral sexy vind..
<www.fairygoth.co.uk>
X, Kaatje
PS: Het is een goed weekend voor rusteloze Goothjes en hun bewonderaars: vandaag Mordor (Amuse, Lijnbaansgracht) <www.mordorweb.nl>, morgen Pavor Nocturnus (Heilige Zeug, Warmoesstr) <www.todiefor.org>....
- pinkslipper
- ForumFan
It's nice to be nice
Hé das leukKassandra schreef:En, haha: ik ga volgende week een digicam kopen, kan ik ein-de-lijk een avatar plaatsen zodat jullie weten wie je tegenover je hebt.
Het is de bedoeling dat ik leuke foto's gaat maken. Ik heb plannen voor een kleine website en natuurlijk die profiel. Maar hoe en wat. Allerlei plannen in mijn hoofd moet ik uitwerken. Ik heb enkele foto's die ik wil gaan verfraaien. Niet dat ik er lelijk uitziet oid. Nee, het gaat erom dat ik in een fanatsy wereld belandt.Kassandra schreef:En jij? Hoe ziet Pink er eigenlijk uit, op haar representatiefst? Ben een beetje benieuwd
(inspiratie: comics & LOTR). Zou ik dan toch wat Goth in me hebben, zonder dat ik het weet
Hmm ik zie dat je geen PM (voor privé berichten) heeft.
Bedankt voor jouw link.Kassandra schreef:Hieronder een site die ik erg fraai en vooral sexy vind..
Think Pink en xxx,
pinkslipper
Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
pinkslipper
Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
- pinkslipper
- ForumFan