T&T Leeuwarden de stand van zaken

Algemeen

Moderator: Moderators

racine
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door racine »

Hoi Prescilla,

Gaat deze avond ook door? Op de site van lkgtent en hier op de uitgaans tips staat niets vermeld. Als het doorgaat, waar kun je goedkoop (lees gratis) parkeren?

Met vriendelijke groet,
Racine
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
Paula
Eredivisie

Bericht door Paula »

Hi Racine,

Bedankt in ieder geval voor jouw posting. Ik was helemaal vergeten om deze avond in de Uit Agenda op te nemen. Dat is nu wel gebeurd: 14 maart en iedere daarop volgende 2e zondag van de maand.

Gezien de laatste posting van Prescilla ga ik er helemaal van uit dat de avond doorgaat. En gewoon op het fietsje gaan joh .... scheelt je het parkeergeld :wink:

Groetjes, Paula.
"I love the way you walk. I love the way you talk. But please shut up !"
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Hoi

Paula schreef
Gezien de laatste posting van Prescilla ga ik er helemaal van uit dat de avond doorgaat. En gewoon op het fietsje gaan joh .... scheelt je het parkeergeld
Ik hoop wel voor Racine dat ze een damesfiets heeft hihi :lol:
Cyn.
Prescilla
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Hallo allemaal..
De T&T avonden gaan gewoon door dus wie komen wil is van harte welkom.
Op de site van het coc styaat een plattegrond en iedere zondag kun je gewoon gratis parkeren bij het politie bureau achtere het coc cafe.
Het begint om 20:00uur tot 0:00 uur of iets langer ligt eraan hoe druk en gezellig het is..
voor meer informatie kun je kijken op de site van het coc Friesland.
http://www.cocfriesland.nl

Veel liefs Prescilla
Groetjes Prescilla
silvia w
is nieuw hier

Bericht door silvia w »

Prescilla schreef:Hallo allemaal..
De T&T avonden gaan gewoon door dus wie komen wil is van harte welkom.
Op de site van het coc styaat een plattegrond en iedere zondag kun je gewoon gratis parkeren bij het politie bureau achtere het coc cafe.
Het begint om 20:00uur tot 0:00 uur of iets langer ligt eraan hoe druk en gezellig het is..
voor meer informatie kun je kijken op de site van het coc Friesland.
http://www.cocfriesland.nl

Veel liefs Prescilla
hoi prescilla leuk idee om ook een t en t in leeuwarden te houden . ik was wel van plan om vanavond langs te komen maar ben helaas verhinderd . maar ik hoop wel voor je dat het een succses word . en als het een beetje lukt tot volgende maand dan . nogmaals succses vast en groetjes
racine
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door racine »

Hallo dames (en heren ook),

Hierbij een verslag van de 1ste t&t-avond afd. Leeuwarden op 14 maart j.l.
Na een uurtje rijden vanaf mijn woonplaats de wagen geparkeerd ergens in het centrum van Leeuwarden, (Paula en Cynthia het Noorden is groter dan jullie denken :-) ik ben toch met de auto gegaan. :wink:
Het centrum van Leeuwarden is een fraai gerestaureerd geheel met heeeeel veeeel kleine pittoreske straatjes, waarvan zich in één de COC-lokatie bevindt. (Het was even zoeken en de organiserende dames hebben toegezegd de huidige plattegrond te verbeteren en tevens de handigste route aan te geven, de meeste routeplanners laten je behoorlijk omrijden en haken af op de laatste paar honderd meter, wat extra details kunnen zeker geen kwaad.)
Ik werd door Sandra en Prescilla keurig ontvangen en de omkleedruimte is bijna perfect, niet te koud en te warm, een mansgrote spiegel, veel licht en een vergrotende spiegel met centrale verlichting, er kunnen 2 personen tegelijk aan het werk.
De ruimte is een kroeg met een dansvloer, qua grootte schat ik het geheel iets kleiner dan de t&t-lokatie van Groningen. Type en sfeer zijn ongeveer hetzelfde.
Het was erg gezellig ook, mede door de aanwezigheid van een paar "niet-T"-bezoekers, die pas kwamen nadat de gastvrouwen bij de aanwezige t-bezoekers gevraagd hadden of er geen bezwaar tegen was. Goed gehandeld en goed gereageerd, ik vind het wel verfrissend, er ontstaan leuke gesprekken over de integratie van het t-gebeuren.
Er is in elk geval bewezen dat met relatief weinig bezoekers (8 als ik me niet vergis) het toch gezellig kan zijn. T&T-Leeuwarden VERDIENT MEER BEZOEKERS, de dames Sandra en Prescilla hebben erg hun best gedaan. Ik miste een aantal t’s die hier in de buurt wonen en die vrij vaak aanwezig zijn op de T&T in Grunn. Gevoelsmatig vind ik dat er wat meer reclame gemaakt moet worden, internet alleen is denk ik niet voldoende. Klein voorbeeld; van de aanwezigen was de meerderheid niet op de hoogte van het komende feest van fun42 op 25 maart a.s. Dat verbaasde mij enigszins. Het lijkt erop dat het internetgebeuren nog lang niet bij alle t’s een vanzelfsprekende zaak is. Een andere oorzaak zou kunnen zijn, dat voor potentiële bezoekers de zondagavond een bezwaar kan zijn. Familie bezoek, andere “zondag”-tradities, “maandag-weer-vroeg-op”-bezwaar. Elke 2de zondagavond van de maand T&T-Leeuwarden. Groningen heeft 'T, en Leeuwarden is leuk. Wat extra T in the north kan geen kwaad.

Met vriendelijke groet,
Racine
Prescilla
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Hallo allemaal.

nou het was een erg gezellige avond.
niet te druk voor een eerste keer maar had meer mensen verwacht..
Voor de rest wil ik even mededelen dat ik ben gestopt door omstandigheden.
Dit omdat ik naar mijn gevoel niet werdt
gewardeerd door het COC te Friesland
voor mijn inzet..Voor de T&T Avonden.
Verder wijk ik hier niet over uit.
Vind het erg jammer dat dit is gebeurt maar ik ga samen met Naria een Vriendin van mij iets opzetten...
Speciaal voor de T doelgroep..

En Racine zou je de foto's die je hebt geplaatst willen verwijderen de meiden op de foto willen niet zomaar op internet staan..
Dit werdt mij gevraagt want ze hebben geen toestemming gegeven om de foto's te plaatsen..
En de foto van mij moet ook verwijdert worden want ik werdt er op aangesprokken dat er een foto van mij stond hier op het forum zonder dat ik het wist...

hopende je hiermee voldoende te hebben ingelicht..

Veel liefs Prescilla
Groetjes Prescilla
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Jammer dit te lezen .
Voor de rest wil ik even mededelen dat ik ben gestopt door omstandigheden.
Ik zag dat de volgende T-Leeuwarden precies op Pasen zou vallen, en bedacht dat ik dan wel kon gaan, omdat ik de dag daarna natuurlijk vrij had.
Wordt me dat ook weer de grond in geboord (snik).
Cyn.
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Prescilla,

Foto's zijn verwijderd.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
racine
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door racine »

Hallo Prescilla,

Erg jammer dat het zo gelopen is, mijn excuses voor de foto's, is in m'n enthousiastme gebeurd, had ik niet moeten doen, daar heb je volkomen gelijk in, ik hoop dat je niet kwaad bent.

Met vriendelijke groet en suc6 met het opzetten van nieuwe activiteiten,
Racine
Prescilla
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Hallo meiden dank jullie wel voor het begrip...
en bedankt voor het verwijderen van de foto's.
ik hoop dus ook dat alles verdr goed gaat lopen met de workshops die ik ga opstarten voor de T-girls.
voor de rest kun je mailen op prescillatg@hotmail.com voor meer informatie..

veel
Groetjes Prescilla
Prescilla
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

En racine kan gebeuren meid dat je de foto hebt geplaatst maar ben verder niet boos op je...
hoop je snel een keer weer te zien...

veel
Groetjes Prescilla
Plaats reactie