Travestie.org feest
Moderator: Moderators
- racine
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hoi LiSa en Johnn,
Kan gebeuren, ik vind het allang leuk, dat jullie mijn voorstel opgepakt hebben. By the way ik heb zojuist wat foto's van het feest gemaild naar info@travestie.org. Er waren wel meer personen die foto's gemaakt hebben, misschien kan een oproep op de hoofdpagina geen kwaad.
Met vriendelijke groet,
Racine
Kan gebeuren, ik vind het allang leuk, dat jullie mijn voorstel opgepakt hebben. By the way ik heb zojuist wat foto's van het feest gemaild naar info@travestie.org. Er waren wel meer personen die foto's gemaakt hebben, misschien kan een oproep op de hoofdpagina geen kwaad.
Met vriendelijke groet,
Racine
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
Johnn schreef:
Verder lezen dan de komma Johnn.
Het schijnt hier normaal te zijn dat als men Esther leest er automatisch vanuit gegaan wordt dat het wel negatief zal zijn.
Echt de laatste keer dat ik nog reageer op dit soort dingen
Esther
Ik vind het gewoon schandalig dat er moeite gedaan wordt dit soort evenementen te organiseren,
Verder lezen dan de komma Johnn.
Het schijnt hier normaal te zijn dat als men Esther leest er automatisch vanuit gegaan wordt dat het wel negatief zal zijn.
Esther
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Hallo Esther,
Nu had ik weliswaar verder dan de komma gelezen, maar het toch verkeerd begrepen.....mijn fout.
Het is zeker niet zo (bij mij althans) dat als iemand iets schrijft (dus OOK esther niet) ik per definitie ervan uitga dat het wel negatief zal zijn.
Integendeel zelfs.
Je moet maar van mij aannemen dat ik zelfs nog moeite doe om het positieve te vinden.
Zo ook in dit geval, maar zag het dus even niet.
ik heb dit ook direct (toen ik daar op gewezen werd) erkend en een welgemeend sorry neergezet ('sorry' zelfs in caps).
Ik hoop dat hiermee de zaak is rechtgezet.
Kun of wil je mijn sorry niet aanvaarden dan kan ik daar helaas niets aan doen, jammer maar het zij zo dan.
Klopt Esther, je hebt gelijk.Esther schreef: Verder lezen dan de komma Johnn.
Esther
Nu had ik weliswaar verder dan de komma gelezen, maar het toch verkeerd begrepen.....mijn fout.
Het is zeker niet zo (bij mij althans) dat als iemand iets schrijft (dus OOK esther niet) ik per definitie ervan uitga dat het wel negatief zal zijn.
Integendeel zelfs.
Je moet maar van mij aannemen dat ik zelfs nog moeite doe om het positieve te vinden.
ik heb dit ook direct (toen ik daar op gewezen werd) erkend en een welgemeend sorry neergezet ('sorry' zelfs in caps).
Kun of wil je mijn sorry niet aanvaarden dan kan ik daar helaas niets aan doen, jammer maar het zij zo dan.
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Hallo Esther,
Integendeel zelfs en de mensen die mij een beetje kennen weten dit ook wel.
Klopt Esther, je hebt gelijk.Esther schreef: Verder lezen dan de komma Johnn.
Esther
Integendeel zelfs en de mensen die mij een beetje kennen weten dit ook wel.
Groetjes,
Je gaat wel weer een beetje uit van het negatieve zeg.johnn schreef:
Maar, sorry, al dan niet in "caps", aanvaard hoor.
Mijn boosheid richt zich overigens niet alleen tegen jou, maar zeker ook tegen de mensen die, zonder ook eens verder te lezen, jouw postje ondersteunden.
Verder zou ik nog een hoop kunnen zeggen, maar ik doe het niet meer.
Lisa, Adriana, bedankt voor jullie reactie.
Liefs, succes, groetjes, geluk, enz. voor allemaal
Esther
-
- is nieuw hier
- Contacteer:
Beste Travestie.org ers,
Dames en heer, bedankt voor de organisatie !!!
De ambiance is perfect, leuke muziek, mooi optreden, lekker eten, heel gezellige T-mensen, goede bediening. Wat wil je nog meer?
Ik kijk m'n ogen altijd uit naar de prachtige outfits van alle T-meiden.
Voor mij is het een van de hoogtepunten van het jaar.
Minder geslaagd vond ik dat er ook (een beperkt aantal) swingers waren. Niet dat ik er last van had, maar ik merk dat het voor (o.a. nieuwelingen) een belemmering kan zijn om te komen. Ook voor partners kan het drempelverhogend werken. Ook ik moet thuis wel wat uitleggen.
Ik weet niet waarom er voor deze opzet is gekozen.
Wanneer het een commerciële keuze is: of geen feest - of een feest met beperkt aantal swingers - dan maar de laatste optie in de vorm van afgelopen donderdag.
Mijn voorkeur gaat echter uit naar een feest zonder swingers
Geen kritiek, maar wel punten om rekening mee te houden (IMHO)
Bianca Holland
Natuurlijk ben ik weer van de partij geweest en heb - zoals gebruikelijk - GENOTEN! Ook de Poll ingevuld.We hebben het afgelopen feest voor het eerst de deuren voor iedereen open gehad.
Nu zijn we als organisatie uiteraard benieuwd naar de reacties.
Vandaar deze poll.
We zouden het zeer op prijs stellen als jullie die willen invullen.
Dames en heer, bedankt voor de organisatie !!!
De ambiance is perfect, leuke muziek, mooi optreden, lekker eten, heel gezellige T-mensen, goede bediening. Wat wil je nog meer?
Ik kijk m'n ogen altijd uit naar de prachtige outfits van alle T-meiden.
Voor mij is het een van de hoogtepunten van het jaar.
Minder geslaagd vond ik dat er ook (een beperkt aantal) swingers waren. Niet dat ik er last van had, maar ik merk dat het voor (o.a. nieuwelingen) een belemmering kan zijn om te komen. Ook voor partners kan het drempelverhogend werken. Ook ik moet thuis wel wat uitleggen.
Ik weet niet waarom er voor deze opzet is gekozen.
Wanneer het een commerciële keuze is: of geen feest - of een feest met beperkt aantal swingers - dan maar de laatste optie in de vorm van afgelopen donderdag.
Mijn voorkeur gaat echter uit naar een feest zonder swingers
Geen kritiek, maar wel punten om rekening mee te houden (IMHO)
Bianca Holland
ik ga toch ff leker hier door over passabiliteit:
passabel of niet, als iemand er in jouw ogen niet-passabel bijloopt is dat ten 1e jouw probleem niet dus waar maak je je druk over en ten 2e, hoe weet jij dat passabiliteit het streven is van iemand die er volgens jouw niet passabel bijloopt,?en is passabel zijn is vooral wat betreffende persoon voelt bij haar verschijning
Joy
passabel of niet, als iemand er in jouw ogen niet-passabel bijloopt is dat ten 1e jouw probleem niet dus waar maak je je druk over en ten 2e, hoe weet jij dat passabiliteit het streven is van iemand die er volgens jouw niet passabel bijloopt,?en is passabel zijn is vooral wat betreffende persoon voelt bij haar verschijning
Joy
Als ik dieper over passabaliteit nadenk vind ik het gekoppeld aan een denkbeeld van de maatschappij waar ik het niet eens mee ben. Passabel zijn wil voor mij zeggen dat je voor vrouw door kunt terwijl je of nog een man bent of het ooit geweest bent of vice versa. Allemaal ontstaan uit het idee dat men moet liegen over zhaar T zijn en moet zwijgen over zhaar verleden nu hij/zij in zhaar gewenste gender leeft. Eigenlijk kots ik daarvan, laat mensen maar zien hoe je werkelijk in elkaar steekt en laat ze dat accepteren in plaats van een opgeplakt plaatje. Zo en dat moest er even uit. Let wel dit heb ik niet naar iemand in het byzonder geschreven kwam gewoon in me op na het postje van Joy.
Je hoeft niet te liegen over je verleden, maar het is wel mooi meegenomen dat je het er ook niet steeds over hoeft te hebben. Dat voelt voor mij als verantwoording afleggen en ik bepaal liever zelf bij wie ik dat doe.
Laatst gewijzigd door petra_ op di mar 30, 2004 0:47, 1 keer totaal gewijzigd.