Pruik goed vastmaken en baardschaduw

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Nu we toch aan het complimentjes uitwisselen zijn..

Wist jij, Joanne, dat ik me heb zitten verbazen over het strálende gehalte van jouw nieuwe foto ?
Nog even en ik nodig je uit om te gaan stappen, hoor ! :)
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Nicole-vt
dagelijks aanwezig

Bericht door Nicole-vt »

Van oortje tot oortje :wink:
Let it be..
Nicole-vt
dagelijks aanwezig

Bericht door Nicole-vt »

Die vorige foto straalde ook al, maar deze doet het subtieler.
Let it be..
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Nathalie schreef:Zeg Violetteke, even volledig off topic hoor, maar...
Wat een s c h i t t e r e n d e profielfoto heb jij, zeg !

*Hmm hm hm.... !*
*bloos* Uhm, ja, ehm, uh, waarom kom je daar nu pas achter? Die foto staat er al een tijdje...
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Nathalie schreef:Nu we toch aan het complimentjes uitwisselen zijn..

Wist jij, Joanne, dat ik me heb zitten verbazen over het strálende gehalte van jouw nieuwe foto ?
Nog even en ik nodig je uit om te gaan stappen, hoor ! :)
Hehehe dat zou wat zijn de twee leading lady's of trav.org op stap. Zou best gezellie kunnen zijn denk je ook niet? Waar gaan we dan heen Nathje?
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Joanne schreef:Hehehe dat zou wat zijn de twee leading lady's of trav.org op stap. Zou best gezellie kunnen zijn denk je ook niet? Waar gaan we dan heen Nathje?
Nah, leading ben ik allang niet meer. Om heel eerlijk te zijn boeit het forum me steeds minder. Een paar vaste bewoners en een paar nieuwelingen hou ik nog wel in de gaten via hun berichten. Big sister is watching you 8)

Maar alla, stappen moeten we natuurlijk WEL !
Amsterdam ?? Kroegentocht ??
(aambeeld in je tassie en gaan..... ;))
Afbeelding
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Violet schreef:*bloos* Uhm, ja, ehm, uh, waarom kom je daar nu pas achter? Die foto staat er al een tijdje...
Euhm .. ja sorry.. ik heb de afgelopen maand even hele andere prioriteiten gehad. Maar beter laat dan nooit, toch ?
Afbeelding
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Nathalie schreef:Om heel eerlijk te zijn boeit het forum me steeds minder.
Nathalie,
Ik begrijp wat je hiermee bedoelt. Het forum heeft in het verleden een belangrijke functie vervuld, in onze ontwikkelingen. In het begin, kom je hier met vragen en zoek je kontakt en herkenning met soortgenoten. Je ontwikkeld vriendschappen, kom steeds verder in het rein met jezelf. Daarna ga je door een fase, waarin je degene bent, die raad weet en geeft. Maar op een gegeven moment, heeft het "T"-zijn zijn plek gevonden, en is je behoefte om steeds bewust bezig te zijn ermee opgehouden. Je hebt de site niet zo nodig. Helaas vind ik je uitdrukking "het boeit mij steeds minder", minder uitnodigend klinken voor degene die al voor de eerste keer hier de vragen komen stellen, dat jij er zo vaak voor anderen hebben beantwoord. Ik weet dat je het zo niet bedoelde, en ben heel blij dat je toch af en toe komt kijken, en ook nog eens de moeitie doet, om een bericht te zetten.

En misschien begrijp je eindelijk, waarom het zo is, dat wij zo veel leden hebben maar zo weinig aktief deelnemers. Want, vergeleken met andere nederlandstalige fora, zitten wij ergens in het middenmoot, wat dat betreft.

Liefs,
Lisa

PS -- een reportage, het liefst met foto's, van jullie avonturen samen, is het minste wat wij hier kunnen verwachten van onze forumdiva's. :D
If all else fails, buy new shoes
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Nathalie schreef:
Joanne schreef:Hehehe dat zou wat zijn de twee leading lady's of trav.org op stap. Zou best gezellie kunnen zijn denk je ook niet? Waar gaan we dan heen Nathje?
Nah, leading ben ik allang niet meer. Om heel eerlijk te zijn boeit het forum me steeds minder. Een paar vaste bewoners en een paar nieuwelingen hou ik nog wel in de gaten via hun berichten. Big sister is watching you 8)

Maar alla, stappen moeten we natuurlijk WEL !
Amsterdam ?? Kroegentocht ??
(aambeeld in je tassie en gaan..... ;))
Voor mij ben je nog steeds een leading lady en een mooie ook. Maar ik begrijp je als je zegt dat het forum je steeds minder boeit. Kan me begrijpen dat Lisa die bepaalde bewoording ietsje minder vind maar het was precies zo toen ik er even tussenuit stapte. Het hele gebeuren hier en de postjes boeide me niet meer en de drang erop te reageren was ook weg. En dat kan soms is het gewoon eventjes genoeg geweest. Real life is veel leuker eigenlijk. Is wel fijn te horen dat big sister op me let en een avondje stappen lijkt me heel leuk. Van alle mensen die ik vanuit trav.org zou willen ontmoeten ben jij toch een hele belangrijke. Anyway nog effe dan ben ik klaar met mijn opleiding en dan heb ik tijd en hopelijk geld zat om een keer de stad onveilig met je te gaan maken. Lijkt me heerlijk met zo'n aambeeld in mijn handtas :D Nemen we ook maar een digicam mee zodat we aan Lisa haar verzoek kunnen voldoen.
Goed mop blijf lezen en hopelijk af en toe ook schrijven je inbreng wordt gewaardeerd.
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Nathalie schreef:
Euhm .. ja sorry.. ik heb de afgelopen maand even hele andere prioriteiten gehad. Maar beter laat dan nooit, toch ?
Da's waar. Maar complimentje visserij is niet de reden voor het profiel, al is het wel mooi meegenomen natuurlijk :wink:
Plaats reactie