Borsten? Heerlijk !!!
Moderator: Moderators
- Sandra TV
- dagelijks aanwezig
Borsten? Heerlijk !!!
Hi meiden,
Wil dit echt delen met jullie. Vandaag mijn zelfhechtende borsprothesen van Amoena ontvangen. Dit is heerlijk, het gevoel van een borst op je lichaam, het gewicht en het op en neer gaan wanneer men stapt .... ik voel me meer en meer vrouw, zelfhechtende borsten zijn dus een echte aanrader voor wie niet met hormonen ...wil experimenteren.
Mijn volgende aankoop zal een paar mooie tepeltjes zijn om erop te plaatsen, leuk om zonder bh onder een strak bloesje te dragen
wat mij betreft had ik ze veel eerder gekocht nu ik weet wat heerlijk gevoel dat heeft
groetjes,
Sandra
Wil dit echt delen met jullie. Vandaag mijn zelfhechtende borsprothesen van Amoena ontvangen. Dit is heerlijk, het gevoel van een borst op je lichaam, het gewicht en het op en neer gaan wanneer men stapt .... ik voel me meer en meer vrouw, zelfhechtende borsten zijn dus een echte aanrader voor wie niet met hormonen ...wil experimenteren.
Mijn volgende aankoop zal een paar mooie tepeltjes zijn om erop te plaatsen, leuk om zonder bh onder een strak bloesje te dragen
wat mij betreft had ik ze veel eerder gekocht nu ik weet wat heerlijk gevoel dat heeft
groetjes,
Sandra
Feeling like a girl once in a time is great. Beiing a girl all the time is even greater.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Mochten jullie na aanleiding hiervan ook zelfhechtende borsten willen aanschaffen, dan kan dat via Travestie.org. Daardoor koop je niet alleen een produkt van uitstekende kwaliteit, maar steun je ook de site en onze aktiviteiten.
http://www.travestie.org/html/index.php ... how&id=178
Groetjes,
Lisa
http://www.travestie.org/html/index.php ... how&id=178
Groetjes,
Lisa
Laatst gewijzigd door Lisa met een S op di apr 13, 2004 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
If all else fails, buy new shoes
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
De prijs is per stel.mara_tv schreef:hallo all,
in de tekst word wisselend gesproken over borst en borsten,
bij de prijsopgaaf is de prijs per borst opgegeven en niet per stel, bij de tepelset is de prijsopgaaf weer wel als set.
Is deze veronderstelling juist?
groetjes
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- Sandra TV
- dagelijks aanwezig
Onderhoud
Hoi,
Nog eventjes, na de aanschaf van mijn zelfhechtende borsten had ik graag wat tips gekregen om er zolang mogelijk van te kunnen genieten
Dus enkele vraagjes:
Het onderhouden zoals in de beschrijving, werkt dit goed? Ik merk dat je ze redelijk lang onder de haardroger moet houden alvorens ze droog zijn.
De kleeflaag, gaat deze echt zolang mee? droogt dit niet uit?
Wie heeft als extra de tepeltjes erbij en mag je deze gewoon erop kleven?
liefs,
Sandra
Nog eventjes, na de aanschaf van mijn zelfhechtende borsten had ik graag wat tips gekregen om er zolang mogelijk van te kunnen genieten
Dus enkele vraagjes:
Het onderhouden zoals in de beschrijving, werkt dit goed? Ik merk dat je ze redelijk lang onder de haardroger moet houden alvorens ze droog zijn.
De kleeflaag, gaat deze echt zolang mee? droogt dit niet uit?
Wie heeft als extra de tepeltjes erbij en mag je deze gewoon erop kleven?
liefs,
Sandra
Feeling like a girl once in a time is great. Beiing a girl all the time is even greater.
Sandra,
Tegen mij is destijds gezegd, dat ik ze na gebruik moet schoonborstelen met bijgeleverd schoonmaakmiddel en borsteltje, vervolgens water eraf laten druipen en in de geopende doos leggen. Drogen aan de lucht dus.
Wel dep ik de andere kant even af (buitenkant dus).
Ik heb ze nog nooit gefohnd. Lijkt me ook niet zo goed trouwens.
Ook is mij verteld dat je best stevig mag schrobben. Hoe vaker je ze schoonmaakt, hoe beter ze gaan plakken.
Tegen mij is destijds gezegd, dat ik ze na gebruik moet schoonborstelen met bijgeleverd schoonmaakmiddel en borsteltje, vervolgens water eraf laten druipen en in de geopende doos leggen. Drogen aan de lucht dus.
Wel dep ik de andere kant even af (buitenkant dus).
Ik heb ze nog nooit gefohnd. Lijkt me ook niet zo goed trouwens.
Ook is mij verteld dat je best stevig mag schrobben. Hoe vaker je ze schoonmaakt, hoe beter ze gaan plakken.
Cyn.