Hoi Joanne,
Het is inderdaad wel spannend. Gelukkig heb ik op mijn werk voldoende afleiding waardoor ik het wat naar de achtergrond kan drukken. De weekeinden zijn het lastigste doordat ik dan juist geen afleiding heb. Gelukkig weet ik dat de operatie elke dag dichterbij komt. Ik probeer er zo min mogelijk bij stil te staan en me met de gewone dingen van alle dag bezig te houden dan gaat de dagen in normaale snelheid voorbij. Er zijn al weer bijna twee weken voorbij sinds ik de datum gekregen heb, het schiet dus al op. Aanstaande maandag mag ik al stoppen met de hormoontje dat is dan de drie weken grens.
Het verslag zal er zeker komen, echter heeft mijn moeder geen computer dus zul je daar op moeten wachten tot ik weer thuis ben, vermoedelijk eind juni.
Groetjes,
Franciska.
SRS datum.
Moderator: Moderators
Hoi Anouk,
Dank je, ik weet zeker dat het allemaal goed gaat komen. Alleen de laatste loodjes nog even doorstaan.
Hoi Joanne,
Ik weet dat je gelijk heb daarom kijk ik nog wel eens naar de tijd die al voorbij is. Eigelijk is het een "groot-klein" wonder hoeveel mijn leven verbeterd is in de afgelopen vier jaar.
Dat maakt het voor mij nu al de moeite waard.
Groetjes,
Franciska.
Dank je, ik weet zeker dat het allemaal goed gaat komen. Alleen de laatste loodjes nog even doorstaan.
Hoi Joanne,
Ik weet dat je gelijk heb daarom kijk ik nog wel eens naar de tijd die al voorbij is. Eigelijk is het een "groot-klein" wonder hoeveel mijn leven verbeterd is in de afgelopen vier jaar.
Dat maakt het voor mij nu al de moeite waard.
Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day