Josette,
Wel een hele stap he, die naamswijziging. Gefeilciteerd ermee.
En als je weer es naar Nieuwegein gaat, hoe kom je dan? En femme?
Is volgende week zaterdag alweer he.
Ik ga in bad...
Moderator: Moderators
Cynthia, zie de link over enfemme: http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=1865 . Ik heb nl dameskleding gekocht.Cynthia schreef:Wel een hele stap he, die naamswijziging. Gefeilciteerd ermee.
En als je weer es naar Nieuwegein gaat, hoe kom je dan? En femme?
En die naam, daar liep ik al een hele tijd mee. Uiteindelijk is het toch Josette geworden. Klinkt Frans en chique.
liefs, Josette
Het komt bij mij veel vaker voor dat dingen in mijn hoofd pruttelen voordat ze voor de buitenwereld acuut uitkomen. In feite zijn ze al grundlich voorbereid.
Dat met die naam was gewoon toeval. En die kleren show ik wel als ik een of meerdere van jullie weer IRL zie. Dan ga ik zeker enfemme
Dat met die naam was gewoon toeval. En die kleren show ik wel als ik een of meerdere van jullie weer IRL zie. Dan ga ik zeker enfemme
liefs, Josette
Re:
Dat is een mooie droom Chantal!Chantal C. schreef: ↑zo mar 07, 2004 22:28Ja.... helaas niemand om mijn rug te wassenJoanne schreef:Ik heb geen bad maar een douche en als ik daar onder ga zou ik het liefst ook mijn mannetje meenemen als ik die had. Met zijn tweeen in bad of onder de douche is errrruuuggg leuk
Intussen droom ik lekker verder van 2 stevige handen die me teder insmeren met lekkere douchegel...
Groetjes, Buikje
Re: Ik ga in bad...
Ook ik geniet van baden en douchen!
Ieder geniet op haar manier van dit fijns. Het baden in het bijzonder is voor mij super vrouwelijk.
Buikje
Ieder geniet op haar manier van dit fijns. Het baden in het bijzonder is voor mij super vrouwelijk.
Buikje