Hoe verstop je je ding??

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Correctieslips heb je ook bij de Hema scheeld al snel weer zo'n 15 euro per stuk en een aantal liters benzine.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Amanda
dagelijks aanwezig

Bericht door Amanda »

Ligt er ook aan of je aan de moontjes bent of niet, ik dus wel.
Mijn nooten stop ik nu zo weg, ze worden nogal klein he.....mijn apparaatje naar achteren trekken......twee stringetjes aan en hartsikidee.....

Ben je niet aan de moontjes dan is mijn advies; haal van die brede plakband van de reklame en tape je zaakie in, komt de eerste weken nieet meer los :D :D

Tapese,

Amanda :D
carolientje
dagelijks aanwezig

Bericht door carolientje »

Pamela- schreef:Correctieslips heb je ook bij de Hema scheeld al snel weer zo'n 15 euro per stuk en een aantal liters benzine.
Echt? En hebben die dan dezelfde functie als die van Travisage? Dus m.a.w. het platdrukken van je ding? Vreemd, dat ze zoiets dan bij Hema verkopen, want dat is toch typisch een T-ding, dacht ik.
Nicole-vt
dagelijks aanwezig

Bericht door Nicole-vt »

Amanda schreef:van die brede plakband van de reklame :D :D
Amanda,

WAT voor plakband is dat dan??? van 3M? Ducktape?...

Lijkt me best pijnlijk, hoef je daar ook niet meer te scheren, bij verwijdering van het plakband ben je gratis het haar kwijt!
(Tjonge, werkt het nog kostenbesparend ook...) :P

Trekse.... :x

Nicole

PS,

Carolientje,

Wij zijn niet de enigen die wat de corrigeren hebben......Vandaar het gewoon in de handel te verkrijgen correctieslipke.

Greetz!!
Let it be..
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi ho Carolien,

Inderdaad gewwoon bij de Hema of V en D. De naam luid ook correctieslip en werkt bij mij prima. Scheeld toch best een hoop centen en tegenwoordig is elke euro een euro.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Monica Dreamgirl
ForumFan

Hoe verstop je je ding??

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Evelientje,

Correctieslips zijn wel een oplossing, maar de beste manier is toch 'de nootjes in het holletje'. (klinkt als een Knabbel & Babbelverhaal, maar voor Donald Duck-lezertjes is dit toch niet geschikt)

Het gaat het beste door je benen iets uit elkaar te zetten, iets door je knieën te zakken en je 'ding' van achteren vast te pakken en dan tussen je benen naar achter te trekken. Als het goed is verdwijnen je noten daardoor vanzelf omhoog. Als het niet vanzelf gaat kun je ze helpen door ze voorzichtig naar boven te masseren, tot ze in je lichaam zitten. De eerste paar keer zul je daardoor inderdaad een wat licht gevoel in je hoofd krijgen, of zelfs misselijk worden, maar dat gaat vanzelf over. Alles went.

Om te zorgen dat het ook zo blijft zitten is een correctieslip een idee, maar omdat die dingen er niet altijd even leuk uitzien kan je ook kiezen voor twee strakke, gewone slips over elkaar. Dat geeft je de mogelijkheid om iets te dragen dat er mooi uitziet.

Je zal merken dat je in je slipje gaat lekken als je dit doet, en daarom is het goed om een maandverbandje (met vleugels) in je slip te leggen. Dit draagt er ook weer extra toe bij dat de boel blijft zitten en je een platte voorkant houdt.

Maar als je echt zeker wilt weten dat het blijft zitten is tapen inderdaad de beste oplossing. Sporttape van Leukoplast van 3,5 cm. breed is het beste. Maar nooit direct op je 'ding', want dan is het verwijderen inderdaad hééél pijnlijk. Ook hier geldt: gebruik een maandverbandje. Plak het tape van te voren op de plakzijde van het maandverband, en zorg dat aan beide uiteinden een stuk uitsteekt, trek het zaakje weg zoals hierboven beschreven, plak het tape aan de voorkant op je huid (eerst scheren!) en trek dan het maandverband zo strak mogelijk naar achter over je penis (die je zo dus meetrekt), waar je het tape op je bil plakt. Plak er nu nog een extra stuk tape over om het nog strakker te trekken. Blijft gegarandeerd zitten. Je voelt niks meer van de hele handel, je kan er desnoods mee in een legging, en het heeft als bijkomend voordeel dat je heel vrouwelijk met je benen over elkaar geslagen kan zitten, zonder dat je je noten daarbij plet.

Als je dit van plan bent is het raadzaam van te voren en tijdens je uitje niet teveel te drinken en vóór je begint naar de wc te gaan, want dat wordt, als alles eenmaal vastzit, nogal omslachtig en tijdrovend. Mocht je toch moeten, zorg dan dat je altijd extra maandverband, tape en een schaar bij je hebt. (Nou weten jullie waarom ik altijd van die extreem gevulde handtasjes meezeul.)

Groetjes,

Monica
Josette
Forumdiva

Re: Hoe verstop je je ding??

Bericht door Josette »

Monica Dreamgirl schreef:(Nou weten jullie waarom ik altijd van die extreem gevulde handtasjes meezeul.)
:D :P
liefs, Josette
PinkDaisy
ff weer wat posten
Contacteer:

Hoe stop ik mijn ding weg?

Bericht door PinkDaisy »

Het kan ook op een andere manier, maar deze is niet altijd leuk. Je kan als je wil, uw geslachtsorgaan compleet wegbergen tussen de benen door... ik wil uitleg geven maar ik weet niet of dat hier mag, ik wil niets verkeerds schrijven.

Als je toch geïnteresseert ben, mag je me het gerust vragen... indien het hier mag besproken worden.

Liefsssssssss PinkDaisy
How can dream become reality, if reality is a dream
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

In grote lijnen volg ik de techniek van Monica, maar zonder tape.
Bij mij blijft het handeltje redelijk goed op z'n plaats in de pantybroek of, zoals jullie het noemen, correctieslip. In deze broek stop ik ook de heup en billen opvulling (geknipt uit schuimrubber).
Voor de kleine boodschap heb ik een voorziening getroffen. T.p.v. het kruis is de slip dubbel uitgevoerd. Beide lagen heb ik, versprongen t.o.v. elkaar, ingeknipt. Zo ontstaat een soort gulp.
Als ik uitga, moet ik er dus alleen voor zorgen om vooraf niet zoveel te eten :lol:
Afbeelding
A candle loses nothing by lighting another candle.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Monica Dreamgirl schreef:Als het goed is verdwijnen je noten daardoor vanzelf omhoog. Als het niet vanzelf gaat kun je ze helpen door ze voorzichtig naar boven te masseren, tot ze in je lichaam zitten. De eerste paar keer zul je daardoor inderdaad een wat licht gevoel in je hoofd krijgen, ...
Als mijn noten worden gemasseerd, krijg ik altijd een licht gevoel :-)

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Evelieneke
dagelijks aanwezig

Bericht door Evelieneke »

Wij zijn niet de enige met een dergelijk probleem:
Het Laatste Nieuws schreef:Brad Pitt moest geslachtsdeel vastplakken

Voor de opnames van Brad Pitt’s nieuwe film Troy werden blijkbaar Spartaanse methodes gebruikt. Pitt moest zijn geslachtsdeel vastplakken, opdat deze niet de hele tijd onder zijn kostuum uitbungelde.

De knappe acteur, die de rol van de Griekse held Achilles vertolkt, droeg een kort leren rokje, het strijduniform van de oude grieken.“Het duurde een aantal weken voor ik gewend was aan dat rokje. Het lijkt in niets op een Schotse kilt, die tenminste nog een beetje lengte hebben. De Grieken hielden duidelijk van mini,” wist de acteur te zeggen.

“Ik weet niet hoe die gasten vochten in die rokjes, maar volgens mij bungelde hun hele gereedschap eronder uit.”
Blijkbaar is dit niet zonder gevolgen gebleven:
RTL4 Teletekst schreef:Pitt geschapen als een hamster

Hij behoort tot de mooiste mannen op aarde, maar als zijn kleren uitgaan blijft er niet veel over. Tenminste, dat is wat Brad Pitt over zijn eigen edele delen vertelt.

De acteur kreeg in een interview de vraag of hij de perfecte man is. Pitt antwoordde: "ik weet niet of dat zo is, ik ben geschapen als een hamster"
Hamsters eten zaad, ik weet niet of ze ook noten eten.

En om bij het onderwerp te blijven: zelf gebruik ik een pantybroekje, er blijft wel een bobbel zichtbaar, die werk ik weg door er een paar oude panty's naast te stoppen.
Laatst gewijzigd door Evelieneke op di mei 04, 2004 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Lisa met een S schreef:Als mijn noten worden gemasseerd, krijg ik altijd een licht gevoel :-)
Ballen in je buik? :D :D
liefs, Josette
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Men neme een bijl... naja laat ook maar...

:wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Chantie,

je hebt de inhoud dan wel niet meer nodig, maar de verpakking is toch herbruikbaar :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ?
Cyn.
carolientje
dagelijks aanwezig

Bericht door carolientje »

Pamela- schreef:Hoi ho Carolien,

Inderdaad gewwoon bij de Hema of V en D. De naam luid ook correctieslip en werkt bij mij prima. Scheeld toch best een hoop centen en tegenwoordig is elke euro een euro.
Ik ben vandaag gaan zien bij Hema en ze hebben daar inderdaad een viertal correctieslips. Maar het betreffen slips die corrigeren op de buik, dus m.a.w. het buikje wat platdrukken.

Ik hoop dat die van Travisage de bedoeling hebben van je spel plat te drukken, anders heb ik er niet veel aan.
Plaats reactie