Even bij mijn tante geweest, zij had voor de zoveelste keer met mijn vader gesproken over mij. Hij gaf het nu eindelijk toe, zolang ik in mijn woonplaats blijf wil hij me niet meer zien en ben ik dus ook niet meer welkom bij hem. Hij schaamt zich verschrikkelijk voor mij, En wil dus niet met mij geconferteerd worden. Ik heb hem al meer dan een jaar al niet meer gezien en gesproken, dit geld ook voor mijn broertje. Die denkt er het zelfde over als mijn vader. MIjn moeder en zusje staan er tussen in en zie ik dus praktisch ook nooit. Uit het gesprek met m'n tante bleek dat mijn vader liever had dat ik mijzelf van kant maakte. Dat was voor hem beter te accepteren dan dit. Hij heeft dus blijkbaar liever een ongelukkige zoon dan een heel erg gelukkige dochter. Dat ik als zijn zoon met zelfmoord gedachten liep doet hem blijkbaar niet zo veel. Ben aan de eene kant blij dat ik dit nu gehoord heb van mijn tante. Kan ik tenminste door gaan met mijn leven en hoef ik me dus ook niet meer aftevragen of het ooit nog goed komt. Want dat verhaal van als je verhuist dan.... vind ik toch wel kolder. Bijna iedereen in mijn omgeving accepteerd mij zoals ik nu ben. en raden mij zwaar af om dus weg te gaan, en waarom zou ik. Ik heb het hier prima naar mijn zin.
Hebben jullie ook zulle ervaringen met je ouders, familie.
![:cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)