Voorbeelden. De Paus staat boven de "mensheid" als Gods vertegenwoordiger op aarde, De Paus is niet bepaald arm, enz.PinkDaisy schreef:U bedoeld?pinkslipper schreef:De Paus staat lijn recht tegen over Jezus..
Alles is mogelijk....
Moderator: Moderators
- pinkslipper
- ForumFan
Re: De kerk???
Think Pink en xxx,
pinkslipper
Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
pinkslipper
Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
- PinkDaisy
- ff weer wat posten
- Contacteer:
De paus
Het is hier niet echt de plaats om over kerk enz. te gaan discussieren, maar toch wil ik ff iets kwijt,
Ik vind het maar niets dat de paus 'boven' de mensen zou staan. Het is hij die schatrijk is maar elke dag voor armoede gaat pleiten, het is hij die discriminatie veroorzaakt tov homo, lesbi, biseksuelen, travestieten, transseksuelen enz. Echt voor hem heb ik geen respect...
Het zou toch veel leuker zijn mensen te aanvaarden zoals ze zijn, het heeft toch zijn charmes. Zolang wij niemand kwaad doen, wat zou er ons dan moeten tegenhouden?
Ik vind het maar niets dat de paus 'boven' de mensen zou staan. Het is hij die schatrijk is maar elke dag voor armoede gaat pleiten, het is hij die discriminatie veroorzaakt tov homo, lesbi, biseksuelen, travestieten, transseksuelen enz. Echt voor hem heb ik geen respect...
Het zou toch veel leuker zijn mensen te aanvaarden zoals ze zijn, het heeft toch zijn charmes. Zolang wij niemand kwaad doen, wat zou er ons dan moeten tegenhouden?
How can dream become reality, if reality is a dream
Over homoseksualiteit gesproken, in de psychologie magazine van volgende maand staat een interessante artikel over dit.
Korte citaat "homoseksualiteit komt te vaak voor in de natuur om een afwijking of een foutje te zijn".
Nog eentje "in de natuur komt homohaat niet voor"
Van de dierenwereld kan de paus en velen met hem nog heel wat leren.
anouk
x
Korte citaat "homoseksualiteit komt te vaak voor in de natuur om een afwijking of een foutje te zijn".
Nog eentje "in de natuur komt homohaat niet voor"
Van de dierenwereld kan de paus en velen met hem nog heel wat leren.
anouk
x
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Re: De paus
Het is voor mij de vraag in hoeverre Rooms-Katholiek Nederland vindt dat de paus 'boven' de mensen zou staan. Ook Rooms-Katholiek Nederland is niet dom...PinkDaisy schreef:Ik vind het maar niets dat de paus 'boven' de mensen zou staan. Het is hij die schatrijk is maar elke dag voor armoede gaat pleiten, het is hij die discriminatie veroorzaakt tov homo, lesbi, biseksuelen, travestieten, transseksuelen enz. Echt voor hem heb ik geen respect...
Dit zijn we helemaal eens.PinkDaisy schreef:Het zou toch veel leuker zijn mensen te aanvaarden zoals ze zijn, het heeft toch zijn charmes. Zolang wij niemand kwaad doen, wat zou er ons dan moeten tegenhouden?
Groetjes,
Annegreet