Wat moet er van de wereld worden als wij er niet meer zouden zijn, wordt het ook maar een saai boeltje denk ik.
![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Wilma.
Moderator: Moderators
Ach! Zonder pil houden we de lol er eeb beetje in en blijf de wereld misschien ook wel een beetje stabiel! of niet?????WilmaB schreef:Laten we hopen dat zo'n pil nooit wordt uitgevonden.
Wat moet er van de wereld worden als wij er niet meer zouden zijn, wordt het ook maar een saai boeltje denk ik.![]()
Wilma.
Zo is dat!Marry schreef:Ach! Zonder pil houden we de lol er eeb beetje in en blijf de wereld misschien ook wel een beetje stabiel! of niet?????WilmaB schreef:Laten we hopen dat zo'n pil nooit wordt uitgevonden.
Wat moet er van de wereld worden als wij er niet meer zouden zijn, wordt het ook maar een saai boeltje denk ik.![]()
Wilma.
Nou, ik wil wel zo'n soort pil, maar dan eentjke dat ik verder kan als vrouw. Ik ben het met Esther-Marye eens, dat mijn evolutie al te ver is om nog een man te willen blijven. En ook al zou ik fysiek nog wel terug kunnen, mentaal ben ik al te ver. En eigenlijk ben ik dat altijd al geweest.Ik wil het mr H gemakkelijk maken, hij hoeft me maar 1 pil te geven zodat ik verder kan als man.
Jammer genoeg bestaan zulke pillen niet. was dat maar waar dan was het een stuk makkelijker voor ons.Cynthia schreef:Hoi
Anouk schreefNou, ik wil wel zo'n soort pil, maar dan eentjke dat ik verder kan als vrouw. Ik ben het met Esther-Marye eens, dat mijn evolutie al te ver is om nog een man te willen blijven. En ook al zou ik fysiek nog wel terug kunnen, mentaal ben ik al te ver. En eigenlijk ben ik dat altijd al geweest.Ik wil het mr H gemakkelijk maken, hij hoeft me maar 1 pil te geven zodat ik verder kan als man.
Marry schreef:Cynthia schreef:Hoi
Anouk schreefNou, ik wil wel zo'n soort pil, maar dan eentjke dat ik verder kan als vrouw. Ik ben het met Esther-Marye eens, dat mijn evolutie al te ver is om nog een man te willen blijven. En ook al zou ik fysiek nog wel terug kunnen, mentaal ben ik al te ver.Ik wil het mr H gemakkelijk maken, hij hoeft me maar 1 pil te geven zodat ik verder kan als man.
En eigenlijk ben ik dat altijd al geweest
Het is ook maar hypothetisch gedachte, maar ik zou het wel nemen.
Het trajekt is behoorlijk intensief, kost een aantal jaren voordat je er doorheen bent.
Het eindresultaat is ook nog onzeker en je wordt lijfelijk nooit volledig een vrouw.
Daar naar kijkend dan zou ik de pil nemen, om zo als man verder te kunnen.
Ik vind het niet zo belangrijk of ik als man door kan gaan of als vrouw.
het belangrijkste is het verdwijnen mijn genderdysforie.
Vandaar ik ook niet kijk naar hoe ver ik ben in mijn ontwikkeling, dit doet dan ook niet meer te zake.
Helaas bestaat het niet, en moet ik roeien met de riemen die ik heb.
Dus gaan leven als degene die ik me voel, en medisch hulp zoeken voor aanpassing van mijn lichaam.
Een aanpassing met zijn gebreken, maar dit neem ik er maar bij.
Heb zoals het er nu uit ziet geen keus.
Tuurlijk zou het heel wat leed voor komen maar, het is ieder zijn eigen keus.~*anouk*~ schreef:Het zou heel wat leed voorkomen.Marry schreef:Het is maar hoe je zelf tegen zo'n pil aan kijkt toch?
Denk aan toen wij nog kinderen waren.......
Denk aan de kinderen van nu.....
Denk aan de vroegere kinderen van nu.....
anouk
x
oke! dan heb ik het mis. Het was mij toen ten oren gekomen in het VU-ziekenhuis. dus dan heb ik verkeerde info gekregen.WilmaB schreef:Ik geloof niet dat de Transen van toen het veel moeilijker hadden dan de Transen van nu.
Ik persoonlijk vind dat het tegenwoordig allemaal veel moeilijker is met het groene licht en zo, in mijn tijd was dat er niet.
Toen was het ja of nee, en geen gekleurde lichtjes.
Misschien dat het nu beter is te overzien, door dat ze geleerd hebben van hun fouten.
Maar dat de Transen van toen het moeilijker hadden, nee zeker niet.
Wilma.
een trans van toen.
Je hoeft het niet mis te hebben hoor Marry.Marry schreef:oke! dan heb ik het mis. Het was mij toen ten oren gekomen in het VU-ziekenhuis. dus dan heb ik verkeerde info gekregen.WilmaB schreef:Ik geloof niet dat de Transen van toen het veel moeilijker hadden dan de Transen van nu.
Ik persoonlijk vind dat het tegenwoordig allemaal veel moeilijker is met het groene licht en zo, in mijn tijd was dat er niet.
Toen was het ja of nee, en geen gekleurde lichtjes.
Misschien dat het nu beter is te overzien, door dat ze geleerd hebben van hun fouten.
Maar dat de Transen van toen het moeilijker hadden, nee zeker niet.
Wilma.
een trans van toen.
Dus sorry, als ik mensen beledigd heb wat niet mijn bedoeling is.