wat is de domste vraag die je ooit kreeg van een niet t
Moderator: Moderators
wat is de domste vraag die je ooit kreeg van een niet t
wat is de domste vraag of opmerking die je ooit kreeg van een niet t
ik zag deze vraag op een ander forum en hij leek mij wel leuk voor hier
zelf zit ik nog in de kast en heb dus nog geen domme vragen gekregen
ik zag deze vraag op een ander forum en hij leek mij wel leuk voor hier
zelf zit ik nog in de kast en heb dus nog geen domme vragen gekregen
Laatst gewijzigd door cindy-tv op ma jul 19, 2004 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.
...
Een jaar of 5 geleden zit ik op een feestje, zegt er een vrouw tegen me:Wat zul jij blij zijn dat er mensen zijn die donor zijn.
ik vraag:hoezo?
Nou zegt ze:anders had jij nu toch maar mooi niet een vrouwelijk geslachtsdeel gehad toch?
Ja, das waar zeg ik en dacht:mens waar kom jij vandaan?
xxxxxxxxxxxjes,
Wilma.
Nou zegt ze:anders had jij nu toch maar mooi niet een vrouwelijk geslachtsdeel gehad toch?
xxxxxxxxxxxjes,
Wilma.
Groetjes,
Wilma aka FunnyHappyPiper aka Whocares aka Transcommunity
Wilma aka FunnyHappyPiper aka Whocares aka Transcommunity
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Is inderdaad wel erg grappig, maar in hoeverre moeten wij verwachten, dat mensen die er nooit iets te maken hebben gehad met transseksualiteit, zoiets zou moeten weten? Met maar 2500 post-ops uit 16 millioen mensen, kom je het maar bij een op de 6400 mensen tegen.WilmaB schreef:Een jaar of 5 geleden zit ik op een feestje, zegt er een vrouw tegen me:Wat zul jij blij zijn dat er mensen zijn die donor zijn.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Wat ik vaak een domme vraag vind wat ik als eerste naar m'n koppie geslingerd krijg: "Maar val je nu dan op mannen of op vrouwen?"
Ook had ik vorige week zaterdag wel iets leuks, zat ik naar een broek te kijken met schotse ruit (het had wat oubolligs, maar toch wel leuk) komt die verkoper naar me toe en lacht een beetje en zegt vervolgens zachtjes....dat is een dames broek hoor !!!!
Ook had ik vorige week zaterdag wel iets leuks, zat ik naar een broek te kijken met schotse ruit (het had wat oubolligs, maar toch wel leuk) komt die verkoper naar me toe en lacht een beetje en zegt vervolgens zachtjes....dat is een dames broek hoor !!!!
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
- Chantal C.
- Forumdiva
- Evelieneke
- dagelijks aanwezig
Toen ik in een lingeriewinkel tegen de verkoopster zei dat ik op zoek was naar een BH voor mezelf was haar antwoord: "Maar u hebt helemaal geen borsten". Alsof ik dat niet wist.
In een andere zaak, nadat ik een BH gepast had, en wilde kopen vroeg de verkoopster of ik ook de bijpassende string wilde hebben.
Ze wilde maar niet snappen waarom ik het niet fijn vind om een string te dragen.
Ik probeerde het eerst uit te leggen zonder het woord te gebruiken, maar ik moest toch echt zeggen dat ik een penis had.
Dat was ze even vergeten, terwijl ik toch als man aan het winkelen was.
Evelien.
In een andere zaak, nadat ik een BH gepast had, en wilde kopen vroeg de verkoopster of ik ook de bijpassende string wilde hebben.
Ze wilde maar niet snappen waarom ik het niet fijn vind om een string te dragen.
Ik probeerde het eerst uit te leggen zonder het woord te gebruiken, maar ik moest toch echt zeggen dat ik een penis had.
Dat was ze even vergeten, terwijl ik toch als man aan het winkelen was.
Evelien.
Mwah, niet als je jezelf als man presenteert terwijl je zegt een vrouw te willen zijn. De meest idiote vraag die ik ooit heb gehad is waar laat je hem nu dan in die strakke broek, ik zie niks.....ChantalC schreef:"Kleed je je dan als vrouw?"
Nee als hond!.... Pfffff logisch denken is soms moeilijk...
- Chantal C.
- Forumdiva
Wel als je vertelt dat je buiten je werk (wat nu nog de enigste plek is waar ik als "man" leef) geheel als vrouw leeft... Dan lijkt het me nogal logisch dat je je kleed als een vrouw.Violet Skye schreef:Mwah, niet als je jezelf als man presenteert terwijl je zegt een vrouw te willen zijn. De meest idiote vraag die ik ooit heb gehad is waar laat je hem nu dan in die strakke broek, ik zie niks.....ChantalC schreef:"Kleed je je dan als vrouw?"
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Als ik een euro had gekregen voor iedere keer dat ik die vraag heb gehoord ..Violet Skye schreef:Mwah, niet als je jezelf als man presenteert terwijl je zegt een vrouw te willen zijn. De meest idiote vraag die ik ooit heb gehad is waar laat je hem nu dan in die strakke broek, ik zie niks.....ChantalC schreef:"Kleed je je dan als vrouw?"
Nog een hele domme vraag, niet aan mij maar aan mijn ex-vriendin: "betekent dit dat jij lesbisch bent?"