Heeft ze van mij.Joanne schreef: Je zusjeuhhh is lief

Moderator: Moderators
Dat klopt. 1 van mijn grootste wensen is een (witte en/of roze) bruidsjurk te dragen. Al was het maar voor 1 dag.Josette schreef:Vermoedelijk is de bruidsjurk bij de mensen die hier komen kijken het meest favoriete kledingstuk![]()
De meeste bruiden dragen het ook maar een dag, hoor, pinkie.pinkslipper schreef:Dat klopt. 1 van mijn grootste wensen is een (witte en/of roze) bruidsjurk te dragen. Al was het maar voor 1 dag.Josette schreef:Vermoedelijk is de bruidsjurk bij de mensen die hier komen kijken het meest favoriete kledingstuk![]()
De meeste wel jaLisa met een S schreef:De meeste bruiden dragen het ook maar een dag, hoor, pinkie.pinkslipper schreef:Dat klopt. 1 van mijn grootste wensen is een (witte en/of roze) bruidsjurk te dragen. Al was het maar voor 1 dag.Josette schreef:Vermoedelijk is de bruidsjurk bij de mensen die hier komen kijken het meest favoriete kledingstuk![]()
Lisa
Sjaleesha schreef:Voor mij is een bruidsjurk HET kledingstuk. Ik weet niet wat het is maar ik voel me heel bijzonder als ik er in gekleed ben. Ik kan het niet uitleggen maar ik voel me dan heel anders als welke ander vrouwelijk kledingstuk ik ook aan heb.
Overigens is dat iets wat naar mijn mening alle vrouwen hebben.
Het moet een machtig mooi gevoel geven, denk ik, als je je kunt tonen aan de buitenwereld in een dergelijke outfit
Ik ben daarom stinkend jalours op al die vrouwen die op hun trouwdag zo stralen.
Hoi Sjaleesha,
Ik vind bruidjurken enig. In antwerpen zijn er zlefs winkels die geld vragen om ze te mogen passen omdat er zoveel vrouwen zijn die gewoon voor de kick willen aanpassen. blijkbaar is dit een behoefte naar de sprookjeswereld om er uit te zien als een prinses met gouden pumps aan. Lijkt mij enig. Hoe is dat in Nederland ? Daar zie je zo weinig bruidswinkels.
Alle liefs van een nu ietwat treurige.......................... Sjaleesha[/img]
Ik heb ook altijd graag een bruidsjurk willen hebben, en heb net zo lang bij een vriendin van me lopen zeuren tot ze voor me gemaakt heeft. (ze is naaister)Evelieneke schreef:
Door de leuke reacties op de foto van mijn bruidsjurk (bedankt allemaal) kwam ik op het idee hierover een vraag op het forum te zetten.
Wie heeft er een trouwjurk, hoe ben je eraan gekomen, en ben je ooit een bruidje geweest.
Evelien.
Het passen van een trouwjurk is behoorlijk spannend met de nodige speciale lingerie en ophoudkousen eronderaan. Londen lijkt mij hiervoor het paradijs als je ziet welke prachtige collecties je hebt en de massa keuze bij Selfridges, Harrod's ..Alle tailles, kleuren, snit.. Heeft iemand ervaring hiermee ?Kimmy B schreef:Nu nog een man die me ten huwelijk vraagt.
Zijn er hier "mannen" aanwezig of mag het een T- girl zijn Doris.
Ik zou dus ook willen trouwen in een heel mooi trouwkleed maar zeker niet in het wit.eerder blouw of rood dan .