tranny vote

Algemeen

Moderator: Moderators

Gesloten
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

klazien-sark schreef:
Joost schreef:Ilona, je bent een walgelijke trut. Van mijn part mogen ze jou weer terugzetten in je geslacht waarin je geboren bent: een man. Met alles er op en eraan: veel beharing, penis, geen borsten of neovagina. En zodoende veroordelen tot genderdysforie waar je nooit meer uitkomt.

Wat zeg je Lisa???
Dit staat nog steeds op het forum, en is niet gecorrigeerd of weggehaald.
Een typische wijze van respect tonen in de richting van iemand die hier meer dan 1000 veelal zeer opbouwende en positieve postings heeft neergezet.
Klazien,
Je bent niet zo lang bij ons in het forum, en weet niet wat er allemaal destijds heeft afgespeeld, dus je kunt beter niet praten over dingen wat je niet helemaal begrijpt. Ilona heeft toen niet één keer, maar minstens tot twee keer toe, Paula en haar gezin IN HET OPENBAAR -- IN HET FORUM gedreigd, dat ze op Paula d'r werk bekend zou maken, dat Paula een travestiet was. Daarnaast heeft ze postings gedaan, waarin ze duidelijke zinspelingen deed, over wat voor werk en waar Paula werkte -- gelukkig was Forumwatch snel bij om die te verwijderen. Hiermee heeft ze al haar "opbouwend en positieve" postings -- wat trouwens velemaal onder de 1000 uitkomt, want er waren ook heel veel venijnig en zeer negatieve bij -- teniet gedaan. Josette was niet de enige persoon die toen zeer geëmotioneerd had gereageerd. Ik ben met je eens, dat deze ene posting niet door de beugel kan -- ik was toen ook erg van geschrokken. Maar de verwensingen richting Ilona die ik destijds voelde waren in ieder geval even sterk. Ilona is trouwens hiervoor voor het leven verbannen van onze site; misschien is ze naar Sneek verhuisd en heeft ze zichzelf onder een nieuwe naam aangemeld...Dat zou wel kunnen uitleggen waarom jij zo weinig prijs geeft over wie je bent. Jullie delen wel een zelfde dogmatische tendentieusheid.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Zooo, was de naamverandering van Joost naar Josette echt serieus.
Dit meen je niet?
Ben ik even mooi op het verkeerde been gezet, of in de termen van josette in de verkeerde laars.
Denk dat we elkaar moeten respecteren, maar zoals mijn werkgever ook al zei.
Wat je denkt te willen uitdrukken moet ook in overeenstemming komen met je verschijning.
Helaas, maar als je dit niet doet dan krijg je dat mensen je niet serieus nemen, en het als een grapje afdoen.
Misschien niet goed te praten, maar het is wel de praktijk.
Leonie
ForumFan

Bericht door Leonie »

Violet Skye schreef:
Nataschja schreef:Hoi Ik heb nu net gestemd en wel op nummer 2 van de VVD Mulder oet Meppel, een provincie genoot en zijn standpunt was ik het wel mee eens namelijk Wees zuinig met Europees geld en met agrarisch Nederland.
Maar of het de boeren helpt ik weet het niet, de regels worden wel in Brussel gemaakt. En zuinig zijn okee, maar niet (te) veel bezuinigen en helemaal niet op gezondheidszorg!!! waar onze regering zo hard mee bezig is. Gewoon idioot!!!
Volgens mij is de vvd de grootste zorgsnijder. Heeft iets met liberalisme te maken, zo weinig mogelijk bemoeienis van de staat enzo, ieder z'n eigen verantwoordelijkheid en als je het niet kunt betalen heb je pech. Hopelijk heb ik vandaag meegeholpen om een flinke waakhond naar Brussel te sturen. SP dus.
ik snap niet zo goed wat er mis is met eigen verantwoordelijkheid? er word in nederland nog steeds gezorgt voor een minimum hoeveelheid welvaard. en ik geef toe dat er mensen zijn die door het vang net heenvallen. aan de andere kant denk ik dat als je zelf je armen en benen uitsteekt dat je als nog opgevangen word. dus leg mij is uit wat er zo slecht is aan eigenverantwoordelijkheid?
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

~*anouk*~ schreef:Zooo, was de naamverandering van Joost naar Josette echt serieus.
Dit meen je niet?
Ben ik even mooi op het verkeerde been gezet, of in de termen van josette in de verkeerde laars.
Wat je denkt te willen uitdrukken moet ook in overeenstemming komen met je verschijning.
Helaas, maar als je dit niet doet dan krijg je dat mensen je niet serieus nemen, en het als een grapje afdoen.
Anouk, die naamsverandering is nog steeds serieus. Het besluit om enfemme hier op het forum te zijn was al eerder genomen dan dat ik het deed, alleen ik moest nog over de naam eens worden. Alleen ik heb nog niet alle attributen. Wel de schoenen en kleren. En een aantal attributen als make-up of borsten heb ik niets mee.
liefs, Josette
Leonie
ForumFan

Bericht door Leonie »

Josette schreef:
~*anouk*~ schreef:Zooo, was de naamverandering van Joost naar Josette echt serieus.
Dit meen je niet?
Anouk, die naamsverandering is nog steeds serieus. Het besluit om enfemme hier op het forum te zijn was al eerder genomen dan dat ik het deed, alleen ik moest nog over de naam eens worden. Alleen ik heb nog niet alle attributen. Wel de schoenen en kleren. En een aantal attributen als make-up of borsten heb ik niets mee.
hey wijfie... lol...hmm alsof het jou kan boeien wat die andere "dames" er van denken? ze laten op deze manier wel heel duidelijk merken dat ze ook aardig in hokjes denken.....

ik moet wel zeggen. de naam jossette en de foto er onder is wel lichtelijk verwarrend. en daar moet ik weer aan toevoegen dat ik het in het begin eigenlijk totaal niet heb gemerkt.

en misschien moet je is een vrouwlijke foto laten schieten? zijn vast mensen op dit forum die je daar bij kunnen helpen!
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Josette schreef:
Dit meen je niet?

Is me duidelijk hoor :)
anouk
x
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Leonie schreef: "dames" !
Leonie, wil de strekking van de tekens rondom het woordje dames even uitleggen?

anouk
x
klazien-sark
dagelijks aanwezig

Bericht door klazien-sark »

Lisa met een S schreef:
klazien-sark schreef:
Joost schreef:Ilona, je bent een walgelijke trut. Van mijn part mogen ze jou weer terugzetten in je geslacht waarin je geboren bent: een man. Met alles er op en eraan: veel beharing, penis, geen borsten of neovagina. En zodoende veroordelen tot genderdysforie waar je nooit meer uitkomt.

Wat zeg je Lisa???
Dit staat nog steeds op het forum, en is niet gecorrigeerd of weggehaald.
Een typische wijze van respect tonen in de richting van iemand die hier meer dan 1000 veelal zeer opbouwende en positieve postings heeft neergezet.
Klazien,
Je bent niet zo lang bij ons in het forum, en weet niet wat er allemaal destijds heeft afgespeeld, dus je kunt beter niet praten over dingen wat je niet helemaal begrijpt. Ilona heeft toen niet één keer, maar minstens tot twee keer toe, Paula en haar gezin IN HET OPENBAAR -- IN HET FORUM gedreigd, dat ze op Paula d'r werk bekend zou maken, dat Paula een travestiet was. Daarnaast heeft ze postings gedaan, waarin ze duidelijke zinspelingen deed, over wat voor werk en waar Paula werkte -- gelukkig was Forumwatch snel bij om die te verwijderen. Hiermee heeft ze al haar "opbouwend en positieve" postings -- wat trouwens velemaal onder de 1000 uitkomt, want er waren ook heel veel venijnig en zeer negatieve bij -- teniet gedaan. Josette was niet de enige persoon die toen zeer geëmotioneerd had gereageerd. Ik ben met je eens, dat deze ene posting niet door de beugel kan -- ik was toen ook erg van geschrokken. Maar de verwensingen richting Ilona die ik destijds voelde waren in ieder geval even sterk. Ilona is trouwens hiervoor voor het leven verbannen van onze site; misschien is ze naar Sneek verhuisd en heeft ze zichzelf onder een nieuwe naam aangemeld...Dat zou wel kunnen uitleggen waarom jij zo weinig prijs geeft over wie je bent. Jullie delen wel een zelfde dogmatische tendentieusheid.

Lisa
Cool down zou ik zeggen en begin al helemaal niet met dit soort rare insinuaties. .
Jij beweerde heel stellig dat Joost nog nooit van respectloosheid heeft getuigd. Ik heb je één voorbeeld laten zien dat dat niet zo is, er zijn er meer, dat weet jij ook heel goed. Wat daar verder achter zit dat doet er niet toe.
Die laatste vier zinnen 'misschien is ze naar Sneek verhuisd en heeft ze zichzelf onder een nieuwe naam aangemeld ...' etc. vind ik zo laag en plat dat ik er geen woord aan vuil wil maken. Ik heb je echt hoog om je inzet en je enthousiasme voor deze site, en bewonder je voortdurende initiatieven om nieuwe en verfrissende input op de site te zetten die tot nadenken stemmen. Dat wil ik toch nog een keer zeggen.
Maar dit soort suggesties zijn mies, heel mies. Sorry dat ik het zeg.
Laatst gewijzigd door klazien-sark op vr jun 11, 2004 1:12, 2 keer totaal gewijzigd.
I say to you: Live your life in a loving but courageous way, combining the feminine and the masculine virtues.
Leonie
ForumFan

Bericht door Leonie »

~*anouk*~ schreef:
Leonie schreef: "dames" !
Leonie, wil de strekking van de tekens rondom het woordje dames even uitleggen?

anouk
x
hmmm...er word zo'n probeel gemaakt over de naam van joost/josette. wil alleen maar even aangeven dat het een kleine moeite is om mensen als vrouw aan te spreken als ze dat willen. daarnaast zit er een licht sacrcatisch randje aan. feitelijk gezien zijn de meeste hier geen dames. daarom snap ik ook niet waarom er mensen zijn die van de naam veranderin geen probleem gaan maken. en er zal vast wel is een keertje een hij of een zij verkeerd staan......nou en. fouten maken is menselijk!
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

klazien-sark schreef:
Lisa met een S schreef:Josette was niet de enige persoon die toen zeer geëmotioneerd had gereageerd. Ik ben met je eens, dat deze ene posting niet door de beugel kan -- ik was toen ook erg van geschrokken.
In plaats van toe te geven dat die uitglijer van Joost inderdaad niet erg van respect getuigt begin je met een verhaal alsof jij de ins en outs van die toestand toen tot in het detail zou kennen.
Ik zei al, je kunt beter niet praten over dingen waar je niet bij was. Al in dezelfde draad waaruit je Josette citeert, op 22 april om 20.15, schreef ik:
Lisa met een S schreef:Wie "A" zegt moet ook "B" zeggen. Joost, ondanks dat je steun betuigt aan Paula en Bibi, jouw verwensingen gaan ook voor mij te ver. "Two wrongs do not make a right". Als je de "goede zaak" verdedigt moet je dat ook op de juiste manier doen. Ik vertrouw erin dat je, bij nader inkeer, dit inziet and rechtzet.
En dat heeft Josette ook gedaan:
Josette schreef:Die verwensing naar Ilona toe (dat ze maar man mag blijven) schreef ik uit emotie, omdat ik kwaad was.... Met uitzondering van die verwensing sta ik nog steeds achter die posting, sta ik nog steeds achter mijn inleiding, ondersteunende woorden naar Paula en Bibi en Nathalie, Lisa, Joanne, Kendra, Pamela en al die anderen. Ik sta zelfs achter dat ik Ilona voor walgelijke trut heb uitgemaakt. Wat er daarna in die alinea komt, niet.

Ik raad niemand meer aan om zo’n verwensing te doen. Ik ben onder geen beding van plan om zo’n zware verwensing opnieuw te schrijven.
En of ik de ins en outs tot in detail nog kent. Ik heb nog de chatlogs van gesprekken, dat Ilona en haar "fans" desijds op de chat voerde. En bovendien staan een aantal van haar ergste woorden hier nog steeds te lezen. Trouwens, ik vraag mij dan af, of jouw geliefde Ilona, die zich zo ergerde, aan het feit dat Paula met verdraaide stem anoniem wenste te blijven in een nationale televisie uitzending, begrip zou kunnen opbrengen voor jouw weigering om aan de andere deelnemers en deelneemsters van een forum over travestie en transseksualiteit net zo veel te vertellen over jezelf, als wij allemaal over onszelf hebben verteld -- ben je travestiet, transgender of transseksueel, en zoniet, wat dan wel of waarom je hiervoor interesseert? Je praat tenslotte regelmatig met mij hier in het forum. Waarom mag ik dat niet weten van je?

En nu kan iedereen zien, hoe selectief je bent, met het citeren van teksten en dingen uit hun verband halen. Tendentieusheid noemde ik dat.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Natashja
ForumFan

Bericht door Natashja »

Nataschja schreef:
Hoi Ik heb nu net gestemd en wel op nummer 2 van de VVD Mulder oet Meppel, een provincie genoot en zijn standpunt was ik het wel mee eens namelijk Wees zuinig met Europees geld en met agrarisch Nederland.
Maar of het de boeren helpt ik weet het niet, de regels worden wel in Brussel gemaakt. En zuinig zijn okee, maar niet (te) veel bezuinigen en helemaal niet op gezondheidszorg!!! waar onze regering zo hard mee bezig is. Gewoon idioot!!!

Volgens mij is de vvd de grootste zorgsnijder. Heeft iets met liberalisme te maken, zo weinig mogelijk bemoeienis van de staat enzo, ieder z'n eigen verantwoordelijkheid en als je het niet kunt betalen heb je pech. Hopelijk heb ik vandaag meegeholpen om een flinke waakhond naar Brussel te sturen. SP dus.

ik snap niet zo goed wat er mis is met eigen verantwoordelijkheid? er word in nederland nog steeds gezorgt voor een minimum hoeveelheid welvaard. en ik geef toe dat er mensen zijn die door het vang net heenvallen. aan de andere kant denk ik dat als je zelf je armen en benen uitsteekt dat je als nog opgevangen word. dus leg mij is uit wat er zo slecht is aan eigenverantwoordelijkheid?

Ik wil niet afgeven op een politieke partij Maar ik denk dat het CDA ook wel weet wat bezuinigen is. Niet dat ik het daar nou zo mee eens ben dat er momenteel zo bezuinigd moet worden. En zeker niet op de gezondheidszorg dat vind ik echt asociaal, dit meen ik Vanavond heb ik nog op het werk gezegd tegen de Bejaarde mensen dat ik hoop dat een minister z'n poot breekt en dat er een zondagsdienst word gedraaid :evil: Of een ergere uitspraak van mij dat hij of zij helemaal geen hulp krijgt!! Wij het Nederlandse volk zijn de schuld dat er nu in NL een regering zit die leeft op bezuinigen!!!

Ik hoop dat in Europees verband de bezuinigingen niet zo drastisch zullen zijn..... al zullen de nieuwe lidstaten wel geld van de EU krijgen.
En wat is er mis met het Liberalisme??? (ik moet even een van de hoofdstukken van het lesboek weer doornemen om te kijken wat het ook al weer in houd!)
Ik had ook voor een Partij kunnen stemmen die zich ontzettend inzet voor Natuurbeheer/behoud en misschien had ik dat moeten doen Ik wil eigenlijk dolgraag aan het werk als boswachter of jachtopziener iets op het gebied van natuurbeheer.

Maar ik heb VVD gestemd en dat was mijn keuze, Violet

Groetjes, Nataschja
Niets is blijvend, alleen de verandering
adriana
Eredivisie

Bericht door adriana »

Hi allemaal,

vind deze discussie een beetje een storm in een glas water, het gaat er in feite in deze situatie om ofdat je als travestiet (man) met een vrouwelijke naam je je hier kan presenteren, schrijven enz. en dan ter ondersteuning al of niet plaats je daar een foto bij. Sommigen doen dit niet blijven volledig anoniem en anderen plaatsen zo goed als mogelijk een vrouwelijke verschijning.

Het kan zijn dat je als je een foto als man plaatst, met een vrouwen naam wil nog niet zeggen dat je geen travestiet bent of aan niet travestie doet, we kunnen (gelukkig) niet verder kijken dan dit schermpje.

Maar travestie hier.....(als man je zichtbaar tijdelijk als vrouw presenteren, als het niet zichtbaar is dan is het geen travestie - alleen leuk voor jezelf) staat ervoor dat je wat aan je (vrouwelijke presentatie) doet en daaruit volgt eventueel een vrouwlijke naam, in geval van Joost/Josette mag hij/zij zich noemen zoals dat hij/zij wil maar een man die niet aan travestie doet kan ook ik geen vrouwelijk naampje geven, verwarrend misschien niets nieuws want is travestie uiteindelijk ook..

Daar Ilona hier niets kan zeggen en ik zeker niet haar spreekbuis ben, een ding weet ik wel zeker dat ze niet in Sneek (lijkt me een prachtige stad om in te wonen) woont en travestie org. voor haar een reeds lang gepasseerd station is, het heeft zijn funktie gehad zoals met anderen ook het geval is.

Ik heb toen ook deel genomen aan de toenmalige discussie enz. en het voor Paula en Bibi opgenomen, ondanks dat ik Ilona redelijk goed kende, het was verkeerd wat ze deed, de basis van dit forum is 100% anonimiteit tenzij je daar anders voor kiest. Joost zijn reactie sloeg toen nergens op, puberaal en volledig misplaatst, maar hij heeft zich later wel gecorrigeerd en dat pleit voor hem.

Aan de andere kant heeft ze hier in een lange periode de meeste postings gehad en ondanks dat ze een wat eigenwijze tante was/is heb ik (als groentje) in die begin periode er toch veel aangehad waarom, ..omdat ze haar hele ziel hier bloot legde met alle twijfels die ze had over TV/TG en TS, ze durfde zich tegeven, en daardoor sloeg ze de plank ook wel eens volkomen mis.

groetjes, Adriana
klazien-sark
dagelijks aanwezig

Bericht door klazien-sark »

Lisa met een S schreef: En nu kan iedereen zien, hoe selectief je bent, met het citeren van teksten en dingen uit hun verband halen.
Lisa
Jij zegt het :roll:
I say to you: Live your life in a loving but courageous way, combining the feminine and the masculine virtues.
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Leonie schreef: ik snap niet zo goed wat er mis is met eigen verantwoordelijkheid? er word in nederland nog steeds gezorgt voor een minimum hoeveelheid welvaard. en ik geef toe dat er mensen zijn die door het vang net heenvallen. aan de andere kant denk ik dat als je zelf je armen en benen uitsteekt dat je als nog opgevangen word. dus leg mij is uit wat er zo slecht is aan eigenverantwoordelijkheid?
Er is niets mis met eigen verantwoordelijkheid, maar je moet die verantwoordelijkheid wel kunnen dragen. Kun je dat niet dan moet je daar zo goed mogelijk bij geholpen worden. Het afbreken van de verzorgingsstaat en het feit dat er in NL duizenden gezinnen onder de armoede grens lleven vind ik geen teken van welvaart. Het is leuk bedacht dat als je vraag en aanbod hun werk maar laat doen, dat alles dan vanzelf goedkomt en er een economisch evenwicht onstaat. Maar als dat evenwicht betekent dat er mensen op eten gaan bezuinigen omdat de kinderen nieuwe kleren moeten, moet er ingegrepen worden. Dat een terugtredende staat een slecht idee is blijkt wel uit de NS. Toen ik een op vakantie in Tsjechië was heb ik me verbaasd hoe goed het openbaar vervoer daar geregeld was. Ik ben dan ook erg benieuwd wat er vanaf volgende maand gaat gebeuren als de energie markt vrijgegeven wordt.
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Nataschja schreef: Maar ik heb VVD gestemd en dat was mijn keuze, Violet
Tuurlijk, niks mis mee. Ben wel blij dat niet al te veel mensen die keuze hebben gemaakt. :P
Gesloten