tranny vote

Algemeen

Moderator: Moderators

Gesloten
esther1
ForumFan

Bericht door esther1 »

klazien-sark schreef:Ja, dat bedoel ik, een zuurpruim, pas op, want met al die azijn verzuur je zelf nog een keer. Het heeft namelijk hetzelfde effect als op sterk water zetten. Je blijft wel geconserveerd, maar voor de levenden ben je niet meer interessant.
Ach, misschien is het de rol die ik speel in dit theatergezelschap?

Geloof me, ik lach wat af hier.
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Het orakel uit Vlaardingen heeft weer gesproken.
Cyn.
transcommunity-girl2
ForumFan

Bericht door transcommunity-girl2 »

Helaas is het hier de laatste tijd dringend nodig om de pen in azijn te dopen dit om duidelijkheid te scheppen , was het maar niet nodig!!
Kan overigens meekomen in datgene wat je schreeft mbt de moderators taak tot nu toe hebben de acties van een van hen er alleen maar toe geleid dat er een duidelijke polarisatie in de hand is gewerkt of te wel hakken in het zand!! t,is verdorrie niet niks dat je een motie van wantrouwen krijgt via een pb, daarna gevolgd met de opdracht om op te hoepelen!!
Derhalve blijft het bij mij voorlopig ook azijn totdat ik er uit geknikkerd word

Kendra-Lee

Ps, ik ben benieuwd waneer deze draad ook gesloten verklaard gaat worden
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op zo jun 13, 2004 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
klazien-sark
dagelijks aanwezig

Bericht door klazien-sark »

Cynthia schreef:

Dat is wat ik bedoel, lekker actie en reactie, en zo blijven we bezig. Mijn moeder zei altijd, zo hou je de kinderen van de straat af.
I say to you: Live your life in a loving but courageous way, combining the feminine and the masculine virtues.
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Klazien

Normaal laat ik iedereen in zijn of haar waarde, maar als iemand zich ongeprovoceerd zo negatief uitlaat als Esther naar mij meende te moeten doen is het voor mij afgelopen. Daar kan ik met mijn verstand niet bij (al schijn ik dat niet te hebben danwel gebruiken volgens haar).
Cyn.
esther1
ForumFan

Bericht door esther1 »

klazien-sark schreef:
Cynthia schreef:

Dat is wat ik bedoel, lekker actie en reactie, en zo blijven we bezig. Mijn moeder zei altijd, zo hou je de kinderen van de straat af.
Euh, Klazien, even niet te vrij worden he, tegen tante Es.
Kinderen, foei! Probeer eerst maar eens zo oud te worden als ik
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Kendra-Lee schreef:Als je de dicussie op de draad goed had gelezen had je direct begrepen waar en op wat mij satire sloeg.
Ik dacht dat ik de discussie wel redelijk had gevolgd, maar ik ben er ook niet zeker van, waarop jouw satire slaat. Misschien kan je het aan mij uitleggen?
Kendra-Lee schreef:En over respect gesproken, kennelijk als je hier iets van kritiek levert word dit gelijk vertaald als een motie van wantrouwen, inmiddels al meerdere ervaringen in deze, of te wel als je niet voor mij bent dan ben je tegen mij en kennelijk tegen heel trav.org misschien moet de naam veranderd worden in .....org.
In ieder geval als ik geband word omdat ik kritiek durf te leveren zal ik hier niet koud of warm meer van worden want naar mijn mening hoef je het niet altijd met elkaar eens te zijn en in een goede relatie mag en kan er kritiek geleverd worden en dat ontbreekt hier!!!! dus GEEN goede relatie eerder een die gebaseerd is op macht!!
Hier ook is mij niet duidelijk waarover je het hebt, Kendra-Lee.
klazien-sark schreef:Misschien dat dit ook een goed tijdstip is voor de moderatoren om zich weer eens te bezinnen op hun eigenlijke taak en hoe dat het best is in te vullen. Ik denk dat het zou moeten gaan om procesbegeleiding en procesbewaking, en niet iedere keer inhoudelijke interventie. Zeker niet als dat laatste vrij dwingend van toon is.
De laatste weken worden er immers wel erg heftige discussies gevoerd die regelmatig ontsporen.
Mijn visie op het moderatorschap is niet veel anders dan die van jou. Echter beschouw ik mijzelf niet alleen als moderator, maar ook als lid van het forum. En, zoals een aantal andere leden, eentje met een zeer sterke mening over een aantal zaken. Zoals ik met jouw terughoudenheid om iets van jezelf prijs te geven heb gedaan, probeer ik een onderscheid te maken tussen wat ik als moderator zegt, en wat ik als deelneemster zegt. Ik neem aan, dat jij dat nog kan herinneren.

Ik kan mij wel voorstellen, dat het niet voor iedereen duidelijk is, wanneer Lisa als moderator spreekt, en wanneer Lisa voor zichzelf spreekt. Een duidelijk scheidslijn is wanneer Forumwatch optreedt. Een voorbeeld daarvan is in deze draad te vinden. De posting waarover dit allemaal is begonnen, is door Forumwatch gedaan. Voordat de posting is gezet, is het besproken in onze team en goedgekeurd. Ik ben van mening, dat dit een geval was, van procesbewaking -- zorgen dat gesprekken zich toespitsen op inhoudelijke kwesties, en niet, zoals met de posting van Esther over Cynthia, het onderwerp "hij/zij" gebruiken om een veeg uit te delen. Daarna, heb ik als Lisa deelgenomen aan het discussie, omdat het hier mijn eigen mening betrof. Dat wil niet zeggen, dat Lisa nooit als moderator optreedt. Maar dan wel in korte postings die wel imo procesbewakend van aarde zijn -- vermaningen om discussies zakelijk te houden, waarschuwingen, etc. Als er een lange posting van Lisa is, over een onderwerp, dan is het altijd als deelneemster, en niet als moderator, tenzij ik het expliciet erbij zet dat ik in die hoedanigheid optreed.

Het wordt ook lastig, wanneer een discussie ontstaat over de site, en ik daaraan deelneem. Een goede voorbeeld is de discussie over de berichten in het profielengedeelte. Ik heb als prive persoon geschreven over mijn overwegingen en mijn irritatie, en niet als moderator, hoewel het ging over iets wat ik voor de site had gedaan. Had Forumwatch de posting gedaan, dan had het heel anders uitgezien.

Dat men een bepaalde druk voelt, wanneer ik als Lisa post, omdat ik ook moderator ben, lijkt mij niet ondenkbaar. Ik heb tot nu toe de verleiding kunnen weerstaan om misbruik van mijn "macht" te maken -- dat kan mijn mede teamleden beamen. En als ik ooit zou zwichten daarvoor, vertrouw ik erop, dat ze mij dan zou tegenhouden. Toespelingen, zoals die van Kendra hierboven en van Esther, zijn in mijn ogen misplaatst, want beide dames, dacht ik, kennen mij vrij goed, weten hoe ik in elkaar steek, en dus behoren ook te weten, dat ik weet mijn eigen gevoelens goed te scheiden van mijn functie als moderator van Travestie.org.
klazien-sark schreef:Mijn idee zou zijn dat er meer terughoudendheid op zijn plaats is in reacties op wat mensen hier schrijven.
Ik denk, dat als iedereen hier aan zou houden, het inderdaad beter zou zijn.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
klazien-sark
dagelijks aanwezig

Bericht door klazien-sark »

Lisa met een S schreef:
klazien-sark schreef:Mijn idee zou zijn dat er meer terughoudendheid op zijn plaats is in reacties op wat mensen hier schrijven.
Ik denk, dat als iedereen hier aan zou houden, het inderdaad beter zou zijn.

Lisa
Mijn punt was dus de suggestie dat jij en Cynthia daarmee zouden moeten beginnen. De andere zaken waar je over schrijft zal ik op een later stadium reageren, daar is het nu te laat voor. Voor sommige zaken moet je even goed nadenken.
I say to you: Live your life in a loving but courageous way, combining the feminine and the masculine virtues.
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Esther schreef:
Josette schreef: Ik heb er niets mee. Nu we 10 nieuwe lidstaten hebben eerst pas op de plaats en al helemaal geen superstaat met allemaal vreemde pakken en mantelpakken.

Beide op mijn laarzen :)
Joost, ik heb dit zinnetje even uit je politieke gebrabbel gehaald.
Zou je dit voor me kunnen verduidelijken?
1) Ik wens aangesproken te worden als Josette. Jij hebt ook als avatar een behoorlijk mannelijke foto gehad en nu helemaal niets dus dat argument dat ik als man erop sta schakel ik uit. Trouwens, er zijn diverse biologische vrouwen die zeer mannelijk zijn, let maar op buiten op straat.
2) Die posting is geen gebrabbel :evil: maar een posting in zes alinea's: De tweede met mijn anti-pvda-houding, de derde alinea wat ik wel wil, de vierde met hoe 'Brussel' en 'Straatsburg' ongeveer werken en de zesde met dat ik er zelf naar toe ben geweest. Je haalt die zinnen volledig uit hun verband :evil:
3)Die ene zin met mantelpakken en pakken (Ik heb er niets mee. Nu we 10 nieuwe lidstaten hebben eerst pas op de plaats en al helemaal geen superstaat met allemaal vreemde pakken en mantelpakken. ) slaat op het volgende: na die uitbreiding hebben even geen nieuwe lidstaten en eerst aanpakken van de bureacratie. Veel bureaucraten die overigens goed betaald worden gaan gekleed in pak met das of mantelpak.
4)Die andere zin ( Beide op mijn laarzen :) )is puur een anecdote: ik droeg bij beide excursies aan het Europees parlement altijd dameslaarzen.
5) Op de rest van je beledigingen ga ik niet in. Het is het geouwehoer niet waard. Je moet zelf weten hoe je me aanspreekt maar bij een ander loop je tegen de verkeerde aan. Nogmaals de regel
forumwatch schreef:Bij onderling respect, verstaan wij o.a., dat iemand die zich hier met een vrouwennaam presenteert, als vrouw wordt behandeld en aangesproken.
geldt zonder uitzonderingen.
6) Over het woord 'respect' wil ik het niet eens meer hebben. Zo vaak misbruikt.
Cynthia schreef:

Esther, je bent geen orakel. Het is een belediging voor het woord. Het originele orakel was het orakel van Leeuwarden, dhr. H. Wiegel. Sorry dat ik het zeg maar je bent meer dogmatisch en dwangmatig in je opvattingen wat je overigens zelf moet uitmaken.
Esther schreef:Euh, Klazien, even niet te vrij worden he, tegen tante Es.
Kinderen, foei! Probeer eerst maar eens zo oud te worden als ik
Je bent niet ons moedertje :evil:
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Violet, je hebt een aardige monoloog, maar ik pik er effekes wat uit wat voor mij het belangrijkste is:
Violet Skye schreef:Toevallig heb ik dinges erop betrapt dat hij m/v transen met hij aanduidt, daarop heb ik toen gereageerd met waarvan akte. Verder wou ik me er niet fruk om maken omdat Joost dat niet waard is. Enneh, jullie kunnen er zelf ook wat van, regelmatig worden er m/v's ge hijt op de voorpagina.
Mij is hier niets over bekend, trachtte altijd zij te gebruiken. Mocht dit hij zijn dan berust dit op een vergissing
Violet Skye schreef:Bij Joost is het bij het minste of geringste godverdomme voor en godverdomme na.
Als je de voorgaande posting leest zul je zien dat daar gvd of andere scheldwoorden ontbreken.
Violet Skye schreef:Sinds wanneer is graag damesschoenen willen dragen genderproblematiek?
Sinds het moment dat het maatschappelijk niet geaccepteerd wordt en hulpverleners in het circuit die tic van mij wilde afleren :evil: :evil: :evil:

Nog steeds moet ik voor dit recht knokken. Het wordt nog steeds niet overal geaccepteerd, terwijl mannendingen voor vrouwen wel wordt geaccepteerd.

Josette
Natashja
ForumFan

Bericht door Natashja »

Hoi Josette,

Violet en Josette schreven:

Violet Skye schreef:
Sinds wanneer is graag damesschoenen willen dragen genderproblematiek?

Sinds het moment dat het maatschappelijk niet geaccepteerd wordt en hulpverleners in het circuit die tic van mij wilde afleren

Nog steeds moet ik voor dit recht knokken. Het wordt nog steeds niet overal geaccepteerd, terwijl mannendingen voor vrouwen wel wordt geaccepteerd.

Josette

Josette, je hebt helemaal gelijk, vrouwen die mannen dingen doen word geaccepteerd, maar andersom is het een drama als man zijnde word men uitgemaakt voor mietje en dat soort dingen terwijl er word opgekeken naar vrouwen die mannen dingen doen.

Violet, als man damesschoenen dragen is dat geen travestie???
Ik kan het mis hebben maar is het "normaal" dat een man op damesschoenen loopt??? Volgens mij valt zoiets onder travestie.
En travestie kan een genderprobleem zijn.

Greetzzz, Nataschja
Niets is blijvend, alleen de verandering
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

zo, ff nog:

-lisa schreef>

-Joy was ooit Sheibbie, een transgender, die zichzelf ergens tussen man en vrouw zag. Dan had ik haar ook nog een "hem" kunnen noemen.
-Sheibbie was hier in het begin een transgender, niet echt een “zij”, meer een “hij/zij”. Toch heeft niemand zich gestoord, toen Sheibbie zichzelf herdoopte in “Joy”, en als vrouw wenste verder te gaan

----ik ben niet op zoek gegaan lisa,maar ik kan er toch onmogelijk omheen dat je me aanhaalt hier, terwijl er genoeg andere voorbeelden zijn )mijn gedachtengang en uitspraak die je ontkennend beantwoorde ,dat je teveel met me bezig was wordt bij deze versterkt

echter, ik vat het op als een positief signaal, het gebeurd niet voor niets, en ik heb dan ook nog steeds de stille hoop dat het ooit nog eens goed gaat komen tussen jouw en mij, en ik zoals ik al eerder uitsprak, je kan proosten met een lekker wit wijntje in mijn hand, en geloof het of niet, ik meen het ook nog:)

(je kan het ook omdraaien oiverigens, misschien fascineer je me wel)

-vs schreef>

Tsja, het is een beetje een vage foto, maar Joy lijkt op een vrouw

--------ik ben vereerd

persoonlijk ben ik van mening dat het er niet toe doet of iemand op een vrouw of een man lijkt, als iemand wenst aangesproken te worden als vrouw, dan is er toch geen enkele reden om dat niet te doen?

-------als laatste ben ik blij dat ik bij toeval deze thread tegen kwam en voor het gemak dan ook ff doorgelezen heb, en wel om het volgende:

het doet me deugd om te zien dat diegene die mij in een andere thread op een bepaalde niet altijd even respectvolle manier benaderd hebben (zacht uitgedrukt) zelf geen haar beter zijn, dat in deze thread in volle glorie hebben laten zien op een manier waar je niet altijd even trots op hoeft te zijn (ook zacht uitgedrukt - oh oh wat ben ik toch bescheiden)

in zoverre ik deze personen (en ik wil best namen noemen maar dat zou weer een zoveelste zinloze discussie op gang brengen - en aangezien 75 % van de discussie hier imo binnen 3 a 4 postings al volstrekt zinloos zijn geworden) al serieus nam (not) doet het me tevens deugd te kunnen concluderen dat ik vanaf heden geen enkele moeite meer hoef te doen om nog enig fatsoenlijk dialoog met deze of gene aan te gaan (in zovere ik dat al van plan was)

lekker:)

en esther, doe eens voor 1 keertje lief, ben zo benieuwd of je dat vanuit het diepst van je hart daadwerkelijk kan, ik heb vertrouwen in je:)
(al is 1 keer genoeg, zou je cynisme niet willen missen:)

shalomm

Joy
transcommunity-girl2
ForumFan

Bericht door transcommunity-girl2 »

Joost /Josette,

Esther is en blijft meer vrouw dan jij ooit zal zijn of worden :evil: :evil:

Kendra-Lee
I am proud to be transcommunity girl
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Joy schreef:----ik ben niet op zoek gegaan lisa,maar ik kan er toch onmogelijk omheen dat je me aanhaalt hier, terwijl er genoeg andere voorbeelden zijn )mijn gedachtengang en uitspraak die je ontkennend beantwoorde ,dat je teveel met me bezig was wordt bij deze versterkt
Niet te veel erachter zoeken, Joy. Of het je te doen is of niet, je bent nu eenmaal een opvallende figuur in het forum, met je aparte manier van schrijven en je aparte ideeen, en iedereen die hier komt kent je, dus door jou aan te halen ipv een of andere persoontje die een enkele maal iets heeft gepost lag voor mij voor de hand, des te meer omdat ik het net aan de stok met jou had gehad, en je lag vers in mijn geheugen. Ik had wel overwogen of, gezien onze laste wisselwerking, je niet zou denken, dat ik je een naschop probeerde te geven, maar mijn inschatting was dat je zou begrijp en dat er niks achter zat.

En als het een keer van komt, dat wij samen een borreltje drinken, dan zul het ongetwijfeld een interessante gesprek zijn.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Josette schreef:
Mij is hier niets over bekend, trachtte altijd zij te gebruiken. Mocht dit hij zijn dan berust dit op een vergissing
Josette schreef:Laat die m->v ts die de kop van JLo wil, maar eerst op zichzelf lijken inplaats dat ie op anderen lijkt. Zelf lijk ik op niemand anders en dat wil ik met groot genoegen zo houden.
Josette schreef: Als je de voorgaande posting leest zul je zien dat daar gvd of andere scheldwoorden ontbreken.
Gefeliciteerd, houden zo.
Josette schreef: Sinds het moment dat het maatschappelijk niet geaccepteerd wordt en hulpverleners in het circuit die tic van mij wilde afleren :evil: :evil: :evil:
Dat maakt het nog steeds geen gender problematiek. Daarvan is pas sprake als je lichamelijke aanpassingen in de richting van het andere geslacht wenst.
Josette schreef: Nog steeds moet ik voor dit recht knokken. Het wordt nog steeds niet overal geaccepteerd, terwijl mannendingen voor vrouwen wel wordt geaccepteerd.
Vrouwen worden ook keihard afgerekend op wat ze dragen. Als je je anders wilt presenteren dan de gemiddelde mens zul je daar reacties op krijgen, dat geldt voor punkers met een hanekam, skaters in veel te grote broeken, etc. Een vriend van mij draagt altijd een leren hoed en moet daar ook allerlei grappen over aanhoren.
My husband Betty schreef:If one more crossdresser complains to me about how unfair it is that they can’t wear what they want and tells me I don’t understand because I can wear whatever I want, my head might explode. First off, women cannot wear whatever they want. If a woman dresses too provocatively she’s assumed to be a whore; if she’s not sexy or feminine enough she’s a man-hating lesbian. Ditto if she won’t wear high heels. She may get picked on if she wears revealing clothes without being ‘model skinny,’ or she may get gently chastised for not dressing ‘more attractively’ if she prefers practical, comfortable clothes. It is true that I don’t get ridiculed for wearing jeans in public the way a man would for wearing a skirt. But what the crossdresser doesn’t recognize is that he’s not yearning for the right to wear certain items of clothing: what he wants is the right to be his transgendered self in public.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Gesloten